domialex Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Lozesz do setki to masz wiecznosc hehe Edytowane 27 Października 2014 przez domialex
McGiver Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Cos tam sie odpycha Jak na 1.6i to całkiem nie najgorzej
AB7 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 taaaaa :-) 1.6 i 0.2 + turbo = 1.8T hahahaha
pioteros Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 To jest 1.6 Wysłane z mojej nowej Nokii 3310
gregor10 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 idzie jak dzikus widać moc !
Dev Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Jennifer, musimy pocałkować sie za zrobienie głowicy. Mi juz zaplacili i wypadałoby z Tobą tez sie rozliczyć
Marc!n Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 ach ten dźwięk 4 garów Ale licznik to masz zyebany bo coś wskazówki za szybko się w prawo kręcą
McGiver Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 ach ten dźwięk 4 garów Ale licznik to masz zyebany bo coś wskazówki za szybko się w prawo kręcą Marcin to było na 225/40/18 letniaku z heblami od ciężarówki na 205/55/16 zimówce kontrola trakcji potrafi sie właczac przy ruszaniu na wprost, a przy skręcie na krzyżówkach za każdym razem
roman_tyk Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 na 205/55/16 zimówce kontrola trakcji potrafi sie właczac przy ruszaniu na wprost, a przy skręcie na krzyżówkach za każdym razem masz wydupcone amorki z przodu
McGiver Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Jak jest jakiś chętny sprzedam swojego czorta z pełnym setupem jak stoi, lub zamiana na RS6 C5 z padnietym motorem lub skrzynią lub S6 C5 w manualu Avant
wampir Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Widze że znowu 100 pomysłow na godzine
pioteros Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) W końcu idziesz w cos konkretnego... Tak jak ci kiedyś pisalem Albo pakuj vra turbo do budy b5. C5 to ciezka krowa tak jak i b6. Mega podsterowność Wysłane z mojej nowej Nokii 3310 Edytowane 1 Listopada 2014 przez pioteros
McGiver Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 C5 bedzie do jazdy codziennej, a w głowie plan na małego szatana RWD jest w budzie 6N2
tony84 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 a pisałeś, że B6 ma być do jeżdżenia po bułki widząc co robisz z 1.8T można się przerazić myśląc co zrobisz z 4.2BiT
pioteros Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Rwd w aucie z krótkim rozstawem osi to bardzo słaby pomysł. Już lepsze by było male coupe. Wysłane z mojej nowej Nokii 3310
McGiver Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Rwd w aucie z krótkim rozstawem osi to bardzo słaby pomysł. Już lepsze by było male coupe. Wysłane z mojej nowej Nokii 3310 wiem o tym i dlatego cały czas chodzi mi po łbie B2, B3 lub B4 w coupe budzie z silnikiem centralnym wzdłuznym RWD Latałem kiedyś E36 compactem z silnikiem od M3 E36 321KM, na tor i do polatania po asfaltach za***ista sprawa
Dev Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Renault 5 Alpine sport 1.4 turbo dwuosobowy. Silnik centralnie. kiedys przywiozlem takiego gada z Belgii strasznie zamiatał :kox: Edytowane 1 Listopada 2014 przez Dev
pioteros Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 To może Jetta mk2 w coupe i syncro Wysłane z mojej nowej Nokii 3310
McGiver Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Renault 5 Alpine sport 1.4 turbo dwuosobowy. Silnik centralnie. kiedys przywiozlem takiego gada z Belgii strasznie zamiatał :kox: Devciu czytasz w moich myślach bo dokładnie o cuś takiego mi chodziło z 6N2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się