McGiver Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 przepływ 274, 58 moc 301hp chyba 247,58??????
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 oj, czepiac sie bedzieś o jakies drobne
McGiver Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) oj, czepiac sie bedzieś o jakies drobne 30pare kunia w te czy w tamte to piarnięcie ledwie :decayed: :decayed: :decayed: nie wazne ile , ważne jak zapier*ala szałaput :kox: Edytowane 31 Grudnia 2014 przez McGiver
JUZIU Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) taki był przepływ 274 i to ze mnoży sie przez 1.2 to nie znaczy że tyle kunia jest, wiadomo zapłony itd maja znaczenie:) podesłał bym logi ale nie wiem jak za bardzo ja wkleic Edytowane 1 Stycznia 2015 przez JUZIU
omzig Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 JUZIU taka furę miałeś pomodzoną i nie umiesz logów wkleić??? No bez jaj...
McGiver Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 taki był przepływ 274 i to ze mnoży sie przez 1.2 to nie znaczy że tyle kunia jest, wiadomo zapłony itd maja znaczenie:) podesłał bym logi ale nie wiem jak za bardzo ja wkleic flowmap 16T nie przewiduje nawet przepływu dla 274g/s także nie wiem o co kaman granica dla 16T to niecale 210litrów /sekunde czyli jakies 300KM z małym plusikiem
marcindlug Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 zacznijmy moze od tego ze to mnozenie przeplywu i wyliczanie na tej podstawie mocy ma sie nijak do rzeczywistosci po zmianie sprezarki to rozwiazanie ma zastosowanie tylko przy seryjnych gratach
JUZIU Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 omzing po swietach i nowym roku to ciężko mi napisać smsa bez błędów a co dopiero logi wkleic:D i dokładnie jest tak jak Kolega wyżej pisze ni jak ma się mnożenie przepływu przez 1,2 przy grubszych modach:)
McGiver Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) zacznijmy moze od tego ze to mnozenie przeplywu i wyliczanie na tej podstawie mocy ma sie nijak do rzeczywistosci po zmianie sprezarki to rozwiazanie ma zastosowanie tylko przy seryjnych gratach wyjasnij mi pojecie seryjne graty twoje td05 jest serją w evo i tam według takiego wyliczania jakoś sie wszystko zgadzaprzeliczając te pi razy oko x1,25. Nas boost nie intersuje licząc moce tylko przepływy, ale głównym wykladnikiemrównania jest tak naprawde CR w stosunku do paliw jakie użyjemy, a za tym idzie afr dla kazdego paliwa i jego mozliwości do spalania stukowego, czyli granice cofania zapłonów. Licząc wszystko czysto teoretycznie dla silnika i seryjnym CR dla turbo(9,0-9,3) i paliwie RON98 zazwyczaj ten przelicznik jest sprawdzalny. Tylko jesli zjawisko macha uniemożliwia wygenerowanie przepływu w takiej 16T na poziomie 274g/s to ja polemizuje z takimi cudami, bo cudów w fizyce nie ma Moc to jest równanie fizyczne z wieloma zmiennymi i tyle Edytowane 1 Stycznia 2015 przez McGiver
omzig Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 To jak to potem liczyć po zmianie turba na inne? Np K03s (w sumie to tez seria, to odpada), no to K04-015, Gt28, TD04/05? omzing po swietach i nowym roku to ciężko mi napisać smsa bez błędów a co dopiero logi wkleic:D Juziu - OMZIG - spoko, znam ten ból. Ale np w sobote na spokojnie mógłbys coś wrzucić.
JUZIU Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Panowie wrzuce logi przy najbliżeszziej okazji jak bede w stanie. OMZIG przpraszam za błąd. McGiver wrzuce logi to sovie tam zobaczysz jak to wszystko wyglądało. Stoił mi mi GTO a czyam logi to co wychodziło:)
McGiver Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 Panowie wrzuce logi przy najbliżeszziej okazji jak bede w stanie. OMZIG przpraszam za błąd. McGiver wrzuce logi to sovie tam zobaczysz jak to wszystko wyglądało. Stoił mi mi GTO a czyam logi to co wychodziło:) Najlepsze jest to że te 301KM to jest jak najbardziej prawdziwy wynik dla tej suszarki i tego silnika u omena na tej suszarce wyszło 300KM/400Nm, jak bedziesz w stanie to zapodaj loga pohalibitujemy nad tym To jak to potem liczyć po zmianie turba na inne? Np K03s (w sumie to tez seria, to odpada), no to K04-015, Gt28, TD04/05? Nie ma tak dobrze że siadł i hopsiup i juz policzone pierwsza sprawa to wyliczenie sprawności efektywnej silnika czyli najprosciej mówiąć CR i jakie paliwko zalewamy. Dalej to sa przepływy silnika ( głowicy), zasilenie tego silnika w powietrze ( dolot od filtra do zaworów ssacych) a potem i możliwosci wydechu ( backpresure i układ wydechowy). Tak naprawde to sporo trza miec wiedzy przy doborze suszarki i głównym pytaniem jest czego oczekujemy finalnie??? Dobierając suszarke nie ineresuje mnie bezposrednio boost, tylko flow jaki robi. Bo albo mamy dużo niuta z dołu i moc na poziomie 5000-5200 rpm (k03, k03s), albo robimy srodkowy kompromis(najtrudniejsza zabawa) albo robimy charakterystyke draga. Wszystko wyznacza nam cel auta, albo jezdzimy na codzień albo na nocne spoty no i zasobność portfela oczywiście.
omzig Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Aha. Geremi gdzie Ty to wszystko mieścisz w tej swojej głowie?
Dev Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 On ma nieograniczoną pojemnosc mózgu problem jest tylko z formatowaniem :polew:
McGiver Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Geremi gdzie Ty to wszystko mieścisz w tej swojej głowie? hehe, z pojemnością to nie problem, gorzej ze zrozumieniem czasem tego wszystkiego z czasem jak sie doczytałem jak wreszcie znalazłem to i tamto, jak wiele czynników ma wpływ na pracę turbospreżarki, zrozumienie flowmap, ile wspólnego ma boost z przepływem i jeszcze kupe zjawisk które na pierwszy rzut oka za wiele wspólnego nie mają z tym wszystkim to dopiero zrozumiałem, że 95% rynku idzie drogą którą stworzyło 5% kumatych tak aby módz tym rynkiem rządzić niejako. To jest jak z religią, ciemna masa musi łykac wszystko w koło i tylko potwierdzać cudowne kreski z wykresów ponoc to najlepszych tjunerów w polszy :grin: a ja tylko siedze i padam ze smiechu jak ktos sie wdaje ze mna w konwersacje że on w aeb na seryjnej suszarce zrobił lekkie 240KM, tylko że na koniec konwersacji wychodzi że te auto jest strojone na E85 a on nie widzi w tym nic dziwnego :huh: :huh: :huh: to podchodząc do tego w ten sposób to ja moge postroic takiego AEBa na 350KM na mieszance perhydrolu z nitrometanem i tez cudu nie bedzie :P :P Żenujące wykresy co po niektórych naszych stoicieli z czołówki elit strojących mnie rozpier*alają, a naiwność ich klyentuf jeszcze bardziej :facepalm: :facepalm: Niech mi ktoś powie czy np. u Gregora czy Zaprzala widział ktokolwiek z was kreski z nieba wzięte??????? Ja już dawno zacząłem twardo chodzić po ziemi w tej kwestii i to Paweł mi naprawde szeroko oczy otworzył w tej kwestii. Dlaczego pewna EvoX wystrojona u Jurczaka mająca mniej koni i niuta objezdzała z kazdego biegu drugą EvoX wystrojoną u najwiekszych specuf w polszy od lanseruf Bo co po niektórzy nauczyli się obsługi fotoszopa sie okazuje albo wciskaja odpowiednie opcje na hamowniach witajcie w realiach tej branży, bo to nie jest juz dawno współzawodnictwo tylko pier*olona świeta wojna na kreski Na dniach bedzie może postrojony sleeper Omena i zobaczymy czy moja teoria ma sprawdzenie w praktyce :decayed: , a jak ma to na wiosne szykowac sie bedzie naprawde kosiorski upgrade u niego ale na tym samym rdzeniu td04 co ma, bo flow a boost to są dwie rózne sprawy tak naprawde i to jest niestety ale nie cud a fizyka. I kwestia najwazniejsza, ja wszystkie mody jakie robie nie robie dla szmalu, tylko jest to robota czysto rozrywkowa liczona po roboczogodzinach w to wsadzonych. On ma nieograniczoną pojemnosc mózgu problem jest tylko z formatowaniem :polew: Devciu uwierz mi, ze ja mam ochote na jakies klubowe spotkanko latem i konkretny reset i format, tylko ja sklepowego gufna nie piję a najbardziej nietrawie towarzystwa które z picia towarzyskiego robi zawody sportowe i naprawde niewiele jest osób które sa w stanie to zrozumieć. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez McGiver
grubcio1980 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Geremi gdzie Ty to wszystko mieścisz w tej swojej głowie? hehe, z pojemnością to nie problem, gorzej ze zrozumieniem czasem tego wszystkiego z czasem jak sie doczytałem jak wreszcie znalazłem to i tamto, jak wiele czynników ma wpływ na pracę turbospreżarki, zrozumienie flowmap, ile wspólnego ma boost z przepływem i jeszcze kupe zjawisk które na pierwszy rzut oka za wiele wspólnego nie mają z tym wszystkim to dopiero zrozumiałem, że 95% rynku idzie drogą którą stworzyło 5% kumatych tak aby módz tym rynkiem rządzić niejako. To jest jak z religią, ciemna masa musi łykac wszystko w koło i tylko potwierdzać cudowne kreski z wykresów ponoc to najlepszych tjunerów w polszy :grin: a ja tylko siedze i padam ze smiechu jak ktos sie wdaje ze mna w konwersacje że on w aeb na seryjnej suszarce zrobił lekkie 240KM, tylko że na koniec konwersacji wychodzi że te auto jest strojone na E85 a on nie widzi w tym nic dziwnego :huh: :huh: :huh: to podchodząc do tego w ten sposób to ja moge postroic takiego AEBa na 350KM na mieszance perhydrolu z nitrometanem i tez cudu nie bedzie :P :P Żenujące wykresy co po niektórych naszych stoicieli z czołówki elit strojących mnie rozpier*alają, a naiwność ich klyentuf jeszcze bardziej :facepalm: :facepalm: Niech mi ktoś powie czy np. u Gregora czy Zaprzala widział ktokolwiek z was kreski z nieba wzięte??????? Ja już dawno zacząłem twardo chodzić po ziemi w tej kwestii i to Paweł mi naprawde szeroko oczy otworzył w tej kwestii. Dlaczego pewna EvoX wystrojona u Jurczaka mająca mniej koni i niuta objezdzała z kazdego biegu drugą EvoX wystrojoną u najwiekszych specuf w polszy od lanseruf Bo co po niektórzy nauczyli się obsługi fotoszopa sie okazuje albo wciskaja odpowiednie opcje na hamowniach witajcie w realiach tej branży, bo to nie jest juz dawno współzawodnictwo tylko pier*olona świeta wojna na kreski Na dniach bedzie może postrojony sleeper Omena i zobaczymy czy moja teoria ma sprawdzenie w praktyce :decayed: , a jak ma to na wiosne szykowac sie bedzie naprawde kosiorski upgrade u niego ale na tym samym rdzeniu td04 co ma, bo flow a boost to są dwie rózne sprawy tak naprawde i to jest niestety ale nie cud a fizyka. I kwestia najwazniejsza, ja wszystkie mody jakie robie nie robie dla szmalu, tylko jest to robota czysto rozrywkowa liczona po roboczogodzinach w to wsadzonych. On ma nieograniczoną pojemnosc mózgu problem jest tylko z formatowaniem :polew: Devciu uwierz mi, ze ja mam ochote na jakies klubowe spotkanko latem i konkretny reset i format, tylko ja sklepowego gufna nie piję a najbardziej nietrawie towarzystwa które z picia towarzyskiego robi zawody sportowe i naprawde niewiele jest osób które sa w stanie to zrozumieć.Ale żeś elaborat ebnął. PRAWDA, PRAWDA, PRAWDA. Za bardzo się w kreski wierzy. A nimi się nie jeździ jak wiemy.
McGiver Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 Omena po wstepnych strojeniach jadowita jest narazie 1,15bara bo na wiecej WG nie pozwolił we wtorek bedzie nowy spring do WG i sprzęt do pomiaru Bp i bedziemy jeśli pozwoli pogoda iść z boostem w górę No to teraz pytanko dla aktywnych ile kunia i wiele niuta wyszło na tym boości ???????????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się