McGiver Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie lepiej zmienić auto na EVO8 ??? Lekkie, znacznie lepiej się prowadzi i swoje też jedzie Po głowie chodzi mi też WRX Sti ale podobno te boxery mniej zwytrzymują no i lubią olej. EVO odpada, koszta mnie przerażają!!! A STi 2,0 jest za***istym silnikiem, rozwierca sie go na kultowego 2,2 i układ napędowy który tam jest daje dużo frajdy; NO I TA PRACA Ale Subaru błędów nie wybacza to musisz wiedzieć, jedzie tam gdzie je pokierujesz, a nie jak w EVO tam gdzie byś chciał.
damianomen7 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Był projekt w PL A4 B5 2.2T z RS-Service. Auto było jednak używane do 1/4 mili. Moim zdaniem 2.2T dobrze się nadaje do sportu, ale do jazdy na co dzień nie za bardzo. Lepiej wsadzić do B6 2.7BiT i wtedy się bawić, wyjdzie taniej niż kit stroker, a potencjał większy. No, ale to wszystko zależy do czego się auta chce używać. W 1.8T trza się nieco napocić żeby 300KM zrobić, a silnik robi się bardziej awaryjny. W 2.7 mamy 300KM po samym chiptuningu. Potem przy sprzedaż nie wiadomo czy ciężej będzie sprzedać B6 2.7 czy B6 z ori silnikiem 1.8T ale grubo pomodzonym. Kwestia nie wiadoma. 1.8t ok 280-290 KM przejechane p[o setupie 20k km zero awarii, s4 po sofcie w wiekszosci objade z rolki na fwd, slick + lato i bedzie dobrze wiec czy ja wiem...---------- Post dopisany at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ---------- a 2.2 bardzo sie nadaje na codzień. Prosze nie spamować
McGiver Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 1.8t ok 280-290 KM przejechane po setupie 20k km zero awarii, s4 po sofcie w wiekszosci objade z rolki na fwd, slick + lato i bedzie dobrze wiec czy ja wiem..nie licząc cewek co jest standardem, cieknącego zwrotu oleju, zaworu BV i wystrzelonego przez Zaprzala wydechu to rzeczywiście fura samolot, a ile to ma mocy to nikt nie wie wiadomo za to że za***rdala ---------- Post dopisany 23-01-2013 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 12:56 ---------- Swieżusieńki dziś robiony AWT A6C5Q, bardzo zdrowa seria
wampir Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 A jaki to ma zwiazek z Twoim tematem ? PS: W innym wątku jest Pan, co twierdzi, ze można wykrecić 200 kunia z serii
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 jak sie uprzesz do wykrecisz, mój stary AEB jest tego najlepszym przykładem jakie doładowanie w tym AWT, ile na przepływce ?
McGiver Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 tez latałem na 200+ W serii ty to się nie wypowiadaj bo ty to rzeczywiście latałeś na nie jeździłeś a te A6 ma być do jazdy na codzień bez szaleństwa i chodzić bezproblemowo na LPG, a druga sprawa to te twoje 200+ było przy 5000rpm a potem na ryj leciało a teraz to odwija do odcinki bez spadku że nie wspomne kogo to najbardziej bolało :) ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- jak sie uprzesz do wykrecisz, mój stary AEB jest tego najlepszym przykłademjakie doładowanie w tym AWT, ile na przepływce ? Mały peak 0,96bara, potem do 3800rpm 0,92bara i potem do 6000rpm spada powoli do 0,72 bara. Auto czyta seria nic oprócz wirusa nie robione. A przepływki nie sprawdzałem nawet , w weekend może sprawdze ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- A jaki to ma zwiazek z Twoim tematem ? PS: W innym wątku jest Pan, co twierdzi, ze można wykrecić 200 kunia z serii A no to że wczoraj wieczorem do mnie dzwonił jej właściciel i pytał czy napewno nie chcę sprzedać swojej K03s
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 nie pamietam przy jakich obrotach jakie było doladowanie, turbi gwizdało przy 1600 obr/min u mnie dmuchało 1.2-1.3 bara (róznica wynikała z temp. zewnetrznej) i 177-188 g/s moc 208kM a niuta nie pamietam moze Kolega który kupił ode mnie to auto ma większą wiedze na ten temat
damianomen7 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 tez latałem na 200+ W serii ty to się nie wypowiadaj bo ty to rzeczywiście latałeś na nie jeździłeś a te A6 ma być do jazdy na codzień bez szaleństwa i chodzić bezproblemowo na LPG, a druga sprawa to te twoje 200+ było przy 5000rpm a potem na ryj leciało a teraz to odwija do odcinki bez spadku że nie wspomne kogo to najbardziej bolało :) u mnie sam soft był 202KM przy ok 5tys a przy szesciu ok 195KM. No teraz inna bajka i wcielanie planu gt30
McGiver Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 tez latałem na 200+ W serii ty to się nie wypowiadaj bo ty to rzeczywiście latałeś na nie jeździłeś a te A6 ma być do jazdy na codzień bez szaleństwa i chodzić bezproblemowo na LPG, a druga sprawa to te twoje 200+ było przy 5000rpm a potem na ryj leciało a teraz to odwija do odcinki bez spadku że nie wspomne kogo to najbardziej bolało :) u mnie sam soft był 202KM przy ok 5tys a przy szesciu ok 195KM. No teraz inna bajka i wcielanie planu gt30 ło matko to odrazu GT42 po co się rozdrabniać a myślałem że tylko ja mam tak zryty caban:)
domialex Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 No wyglada a to ze to juz tak jest ze AWT ma dobrą serie. U mnie bylo podobnie. Co do 200 plus to u mnie podczas strojenia tez bylo ponad ale po 3 hamowaniu icek nie wyrabial.i to przy stosunkowo niskich temperaturach na zewnatrz.
damianomen7 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 No wyglada a to ze to juz tak jest ze AWT ma dobrą serie. U mnie bylo podobnie. Co do 200 plus to u mnie podczas strojenia tez bylo ponad ale po 3 hamowaniu icek nie wyrabial.i to przy stosunkowo niskich temperaturach na zewnatrz. no ja przy sofcie miałem juz fmic, choc nie pamietam czy na 100%. A Jarku, nie ma co.. zostawiam fure pod sniegiem na zime, nie jezdze, nie wypierd.lam kasy na paliwko, odkładam pare zł i bedzie moc na sezon i zostaje ośka, bedzie rolka killer
McGiver Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 No wyglada a to ze to juz tak jest ze AWT ma dobrą serie. U mnie bylo podobnie. Co do 200 plus to u mnie podczas strojenia tez bylo ponad ale po 3 hamowaniu icek nie wyrabial.i to przy stosunkowo niskich temperaturach na zewnatrz. no ja przy sofcie miałem juz fmic, choc nie pamietam czy na 100%. A Jarku, nie ma co.. zostawiam fure pod sniegiem na zime, nie jezdze, nie wypierd.lam kasy na paliwko, odkładam pare zł i bedzie moc na sezon i zostaje ośka, bedzie rolka killer spróbuje przyłatwić ci jakieś slikolce żeby było czym pochasać, może Końdzio coś bedzie miał w garażyku
gregory Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Po łbie chodzi mi swap na VR5 20VT tylko muszę podłubać w papierach jak tam z podłączeniem skrzyni do niego????? Wiesz 2.2T za***isty motor i zdrowe podobnie po chipie wypluwa okolice 300KM, ale raczej do zwykłego wożenia tyłka są inne silniki. 2.2T jest do upalania. Co do VR5 to był on montowany poprzecznie i trzeba dawać przekładki między skrzynię aby go wzdłużnie wsadzić. Jak masz wsadzać VR5 to od razu lepiej VR6. Znikoma różnica w swapie, a jednak VR6 bardziej popularny i więcej gratów do niego dostaniesz. VR5 mniej było na rynku. Każdy dłubie w tym co ma wiadomo. Są jednak bardziej opłacalne rzeczy i mniej opłacalne. Bardziej słuszne rozwiązania i mniej słuszne. Nie ma idealnych. Najmniejszy koszt się ponosi kupując seryjne auto już z mocą bliską założonego celu i robiąc mu tylko chip tuning. Wszystko więcej to tylko dla samej przyjemności przerabiania, bo zysku z tego finansowego nigdy nie będzie, a jedynie straty. No chyba, że przerabiasz komuś nie sobie.
pioteros Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 W passatach b5 też były poprzecznie? Vr5 Wystukane z Pegasusa
McGiver Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 W passatach b5 też były poprzecznie? Vr5Wystukane z Pegasusa Widze że ktoś skumał skąd wziąć te VR5 najlepiej z FL tam ma 170KM, może jakiś strokerek jeszcze i byłby miodzio
pioteros Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 No proste;) w teorii plugnplay, a 5cyl w polwidlastym silniku fajnie mruczy nie gorzej jak vr6 Wystukane z Pegasusa
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 W passatach b5 też były poprzecznie? Vr5Wystukane z Pegasusa passat miał silnik umieszczone wzdłużnie 2.3 wystepował w dwóch odmianach: AZX - 125kW i AGZ - 110kW
pioteros Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 wiadomka ;] goly silnik to ok 1500zl, osprzet kolejny tysiac, ciekawe czy lapy podchodza plug n play i czy skrzynia 5bieg np z quattro 2.8 audi podpasowala by bez przerobek, fajnie bylo by miec nawet seryjne vr5 w a4 b5, cos innego niz wszyscy i tu wlasnie ten silnik ma przewage nad vr6, bo to przeciez vr6 nie bylo nigdy montowane wzdluznie
wampir Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 a potem sie okaze, że o taki sam koszt jak kupienie S4 B5 Nie robmy spamu koledze w jego temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się