mikolaj85 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Profi robota Ja mowie trzeba nową hamownie otwierac bo sie talent marnuje Dzieki za wykres
Gość Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 kolejny ładny AVF + q zima coraz bliżej ładne cyferki na wykresie. pzdr.
adamooo Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 UWAGA..Grupowy chiptuning u Spankeja ktoś chętny ?
lukaszlsw Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Ja :> kurcze zawsze chciałem mieć taki zestaw mocne TDI plus napęd na cztery łapki :> gratuluje wyniku ciekawe czy z mojego arla wyjdzie tyle co w tym avfie :gwizdanie:
spanky Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 Ja :> kurcze zawsze chciałem mieć taki zestaw mocne TDI plus napęd na cztery łapki :> gratuluje wyniku ciekawe czy z mojego arla wyjdzie tyle co w tym avfie :gwizdanie: A4 B6 AVF w Quattro to strasznie ciezkie auto jest , i generalnie wrazenia z jazdy z takimi parametrami nie sa jakos zachwycajace , nieporownywalnie lepsze sa w osce zeby wrazenia byly podobne to w Quattro powinno byc z 220 PS i ponad 400 Nm Zdrowy ARL powinien wypluc spokojnie 180 PS
PIXI Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 nieporownywalnie lepsze sa w osce Spanky Q złe , ośka lepsza nic już nie rozumiem .....
Dev Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 nieporownywalnie lepsze sa w osce Spanky Q złe , ośka lepsza nic już nie rozumiem ..... czytaj ze zrozumieniem
PIXI Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Dev wiem , wiem wrażenia :polew: żartowałem Spanky , sory za OT [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 22:58_________________________________________________A tak na poważnie - 183 kuce :shocked po programie , na seryjnych gratach .......... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Hugo z tego co pamiętam miał około 176 KM
daniels Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 ciekawe czy dobre paliwo w sensie BP Ultimate czy Shell V Power nie ma wpływu na wynik z hamowni :gwizdanie:
probi101 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Raczej nie odczuje się większej mocy po tych paliwach bo dostarczane są z Orlenu i dodawane na stacjach niby dodatki uszlachetniające.
PIXI Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Hugo mial 187 Miałem napisać 186 , pomyliłem się ............. dzięki Fly
spanky Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgdonie z panującą modą pod maskę trafiło GTB17. [nie GTB22 bo auto służy jako rodzinny dupowóz] Setup to : silnik AVF GTB17 [przerobione przez Krzysia - krzysiek1606 z naszego forum, podziękowania również za profesjonalne zespawanie z kolektorem i montaż ] pompki BE [dzieki Adrian - adrian998998] - moje oryginalne AR byly dużo słabsze. FMIC wywalony EGR wywalony przepływomierz - dawka wyznaczana po MAP sensorze. i tyle. Wynik nie jest niczm szczególnym , ale poniżej opisze dlaczego. [pomiar robiony na 4-tym biegu] Niestety borykam sie z delikatnym problemem w aucie , a mianowicie im mniej paliwa w baku tym auto gorzej jedzie - podejrzewam że problem leży w baku/pompie elektrycznej lub pompie strumieniowej. Poza tym na półce leżą AL-ki , w średnim stanie i czekają na reanimację. Jak ogarnę temat z brakiem dostaw paliwa to zobaczę co będzie. p.s Co do wagi bo tutaj z reguły są wątpliwosci co do pomiaru DYNOMETEM , Auto [A4 Avant B6 AVF Quattro] zostało zważone i z pustym bakiem [rezerwa] waży 1640 kg. Po zatankowaniu ponad połowy zbiornika + ja [100 kg] to bydle waży 1770 kg .
MrTea Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Ciżeka krowa ... Jak wrażenie po zmianie ? Domyślam się że jak ogarniesz pompkę w baku i pompki AL to bedziesz calował w 220+ ? pozdrawiam
spanky Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Ciżeka krowa ... Jak wrażenie po zmianie ? Domyślam się że jak ogarniesz pompkę w baku i pompki AL to bedziesz calował w 220+ ? pozdrawiam 360 nm przy 3800 rpm daje frajde z jazdy , choć waga i napęd 4x4 strasznie obniżają wrażenia. Najpierw ogarnę dostawę paliwa i zobacze co będzie , potem bedę decydował czy warto wykladać kasę na reanimację AL-ek. Poza tym jakiś wydech 2.5 cala przydało by sie zrobić.
daniels Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 ładnie wyszło,ALki na pewno poprawią przede wszystkim dół ale u ciebie ładnie wstaje gtb17 ja bym ogarnął problemy z paliwem poprawił wydech i będzie
wrclaguna Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Wynik i tak fajny wyszedł mysle ze ogarniesz temat z paliwem
peter22 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 No jak na problemy z paliwem i seryjny wydech to ładnie wyszło. Czekamy na korekte audiczka będzie w pełni sprawna:naughty:
juby_p Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 ładny wynik i to nie jak na problemy z paliwem tylko ogólnie jest dobrze ładnie wstaje moment - tak jak powinno być
spanky Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 ładny wynik i to nie jak na problemy z paliwem tylko ogólnie jest dobrze ładnie wstaje moment - tak jak powinno być problem istnieje ale bardziej w dolnej partii obrotow niz w gornej ... ewidentnie jak jest malo paliwa w zbiorniku to nie czuc tego momentu na dole, a i na logach widac ze spezarka gorzej wstaje , jak zaleje przynajmniej do polowy auto na dole wraca do zycia, a i zachowanie sprezarki jest zupelnie inne ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się