Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] AVF quattro - Spankowóz by Spanky [ update - GTB1756VK ]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Profi robota :tongue4: Ja mowie trzeba nową hamownie otwierac bo sie talent marnuje :naughty::decayed:

Dzieki za wykres :wink4:

Opublikowano

UWAGA..Grupowy chiptuning u Spankeja :) ktoś chętny ? :kox:

Opublikowano

Ja :> kurcze zawsze chciałem mieć taki zestaw mocne TDI plus napęd na cztery łapki :> gratuluje wyniku :) ciekawe czy z mojego arla wyjdzie tyle co w tym avfie :gwizdanie:

Opublikowano

Ja :> kurcze zawsze chciałem mieć taki zestaw mocne TDI plus napęd na cztery łapki :> gratuluje wyniku :) ciekawe czy z mojego arla wyjdzie tyle co w tym avfie :gwizdanie:

A4 B6 AVF w Quattro to strasznie ciezkie auto jest , i generalnie wrazenia z jazdy z takimi parametrami nie sa jakos zachwycajace , nieporownywalnie lepsze sa w osce :decayed:

zeby wrazenia byly podobne to w Quattro powinno byc z 220 PS i ponad 400 Nm

Zdrowy ARL powinien wypluc spokojnie 180 PS

Opublikowano

nieporownywalnie lepsze sa w osce :decayed:

:blink: Spanky Q złe , ośka lepsza :mysli: nic już nie rozumiem .....

Opublikowano

nieporownywalnie lepsze sa w osce :decayed:

:blink: Spanky Q złe , ośka lepsza :mysli: nic już nie rozumiem .....

czytaj ze zrozumieniem

Opublikowano

Dev wiem , wiem wrażenia :polew: :polew: :polew: żartowałem

Spanky , sory za OT :wink4:[br]Dopisany: 19 Październik 2011, 22:58_________________________________________________A tak na poważnie - 183 kuce :shocked :blink: po programie , na seryjnych gratach .......... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Hugo z tego co pamiętam miał około 176 KM :mysli:

Opublikowano

Hugo mial 187

Opublikowano

ciekawe czy dobre paliwo w sensie BP Ultimate czy Shell V Power nie ma wpływu na wynik z hamowni :gwizdanie:

Opublikowano

Raczej nie odczuje się większej mocy po tych paliwach bo dostarczane są z Orlenu i dodawane na stacjach niby dodatki uszlachetniające.

Opublikowano

Hugo mial 187

Miałem napisać 186 , pomyliłem się ............. dzięki Fly :hi:

Opublikowano

Zgdonie z panującą modą pod maskę trafiło GTB17. [nie GTB22 bo auto służy jako rodzinny dupowóz]

Setup to :

silnik AVF

GTB17 [przerobione przez Krzysia - krzysiek1606 z naszego forum, podziękowania również za profesjonalne zespawanie z kolektorem i montaż ]

pompki BE [dzieki Adrian - adrian998998] - moje oryginalne AR byly dużo słabsze.

FMIC

wywalony EGR

wywalony przepływomierz - dawka wyznaczana po MAP sensorze.

i tyle.

Wynik nie jest niczm szczególnym , ale poniżej opisze dlaczego.

[pomiar robiony na 4-tym biegu]

670f1da5bf077082m.jpg

Niestety borykam sie z delikatnym problemem w aucie , a mianowicie im mniej paliwa w baku tym auto gorzej jedzie - podejrzewam że problem leży w baku/pompie elektrycznej lub pompie strumieniowej.

Poza tym na półce leżą AL-ki , w średnim stanie i czekają na reanimację.

Jak ogarnę temat z brakiem dostaw paliwa to zobaczę co będzie.

p.s

Co do wagi bo tutaj z reguły są wątpliwosci co do pomiaru DYNOMETEM ,

Auto [A4 Avant B6 AVF Quattro] zostało zważone i z pustym bakiem [rezerwa] waży 1640 kg.

f9d6744fa20e22aem.jpg

Po zatankowaniu ponad połowy zbiornika + ja [100 kg] to bydle waży 1770 kg :shock3:.

Opublikowano

Ciżeka krowa :) ...

Jak wrażenie po zmianie ?

Domyślam się że jak ogarniesz pompkę w baku i pompki AL to bedziesz calował w 220+ ?

pozdrawiam

Opublikowano
Ciżeka krowa :) ...

Jak wrażenie po zmianie ?

Domyślam się że jak ogarniesz pompkę w baku i pompki AL to bedziesz calował w 220+ ?

pozdrawiam

360 nm przy 3800 rpm daje frajde z jazdy :decayed:, choć waga i napęd 4x4 strasznie obniżają wrażenia.

Najpierw ogarnę dostawę paliwa i zobacze co będzie , potem bedę decydował czy warto wykladać kasę na reanimację AL-ek.

Poza tym jakiś wydech 2.5 cala przydało by sie zrobić.

Opublikowano

ładnie wyszło,ALki na pewno poprawią przede wszystkim dół ale u ciebie ładnie wstaje gtb17 :wink: ja bym ogarnął problemy z paliwem poprawił wydech i będzie :kox:

Opublikowano

Wynik i tak fajny wyszedł :wink: mysle ze ogarniesz temat z paliwem

Opublikowano

No jak na problemy z paliwem i seryjny wydech to ładnie wyszło. Czekamy na korekte audiczka będzie w pełni sprawna:naughty:

Opublikowano

ładny wynik i to nie jak na problemy z paliwem tylko ogólnie jest dobrze ładnie wstaje moment - tak jak powinno być

Opublikowano
ładny wynik i to nie jak na problemy z paliwem tylko ogólnie jest dobrze ładnie wstaje moment - tak jak powinno być

problem istnieje ale bardziej w dolnej partii obrotow niz w gornej ...

ewidentnie jak jest malo paliwa w zbiorniku to nie czuc tego momentu na dole, a i na logach widac ze spezarka gorzej wstaje , jak zaleje przynajmniej do polowy auto na dole wraca do zycia, a i zachowanie sprezarki jest zupelnie inne ... :eusathink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...