Buba Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? bedzie wyżej bedzie głośniej, proste
moskal Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? powietrze i tak idzie w stożek
domjenick Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? bedzie wyżej bedzie głośniej, proste robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię
JUZIU Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? bedzie wyżej bedzie głośniej, proste robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię na dniach tez zrobie test, najpierw dv przy samym dolocie a potem przy Fmic i zobaczymy co z tego wyjdzie
Buba Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? bedzie wyżej bedzie głośniej, proste robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię w silikonie nie słychać powietrza
domjenick Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 w silikonie nie słychać powietrza ale ,jak jest DV na dole-to słychać wystarczająco głosno,żeby się ludzie obracali też myślałem podobnie-im bliżej stożka-tym powinno być głośniej,ale było wręcz odwrotnie z resztą-niech to ktoś sprawdzi na metalowym TIPie
Norbunio Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Pany szybkie pytanie... Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm. Muszę dziś zamówić żeby był na jutro.
Flyer Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Pany szybkie pytanie... Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm. Muszę dziś zamówić żeby był na jutro. najlepiej taki jak przeplywka, albo ciut wiekszy.
Norbunio Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 nie bardzo mam jak sie do niej dobrac wiec sam nie zmierze
moskal Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 nie bardzo mam jak sie do niej dobrac wiec sam nie zmierze spytaj nosba ,on zna na bank na pamięć :kox:
JUZIU Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Pany szybkie pytanie... Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm. Muszę dziś zamówić żeby był na jutro. przepływka ori 1.8T ma równo 70mm wiec bierz taki stożek
Norbunio Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;) Dodam tylko że temat został tak rozpracowany że nie ma zadnych błędów, check engine itp akcji, nic tylko za***rdalać
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;) gud dżab
Buba Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;) Dodam tylko że temat został tak rozpracowany że nie ma zadnych błędów, check engine itp akcji, nic tylko zasuwać przeciez wzyscy ci mowili ze bedzie dobrze dopiero po sofcie uslyszysz jak sapie
Norbunio Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra.
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra. pierwszy element nawiewu który zostawiłeś robi niezły przeciąg w komorze silnika , wcale nie jest tam tak gorąco podczas jazdy
Buba Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 ile zaplaciles jesli to nie tajemnica? moze byc PW
Norbunio Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra. pierwszy element nawiewu który zostawiłeś robi niezły przeciąg w komorze silnika , wcale nie jest tam tak gorąco podczas jazdy Z prawej strony zrobilo sie teraz dosc pusto bo wywalilismy jakis element odpowiedzialny chyba za magazynowanie powietrza czy jakos tak. Do tego z kratki zdjelismy zaslepke wiec teraz powietrze wpada tam na ostro i daje przeciag do tylu auta. Gorzej jest jak stoi sie w korkach, dlatego mysle o jakiejs oslonie, ale nie jest to taki pilny temat. Buba co do ceny musisz dzwonić do chłopaków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się