Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC??

bedzie wyżej bedzie głośniej, proste

Opublikowano

Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC??

powietrze i tak idzie w stożek

Opublikowano

Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC??

bedzie wyżej bedzie głośniej, proste

robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię
Opublikowano

Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC??

bedzie wyżej bedzie głośniej, proste

robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię

na dniach tez zrobie test, najpierw dv przy samym dolocie a potem przy Fmic i zobaczymy co z tego wyjdzie :mysli:

Opublikowano

Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC??

bedzie wyżej bedzie głośniej, proste

robiłem test z DV podłączoną bezpośrednio do dolotu-nic nie słychać,musi iść od ciśnieniowej rury kompresora,mam siliconowego TIPa i nic nie słychać,może na metalowym będzie inaczej,ale też wątpię

w silikonie nie słychać powietrza

Opublikowano

w silikonie nie słychać powietrza

ale ,jak jest DV na dole-to słychać wystarczająco głosno,żeby się ludzie obracali :wink4: też myślałem podobnie-im bliżej stożka-tym powinno być głośniej,ale było wręcz odwrotnie :wink4: z resztą-niech to ktoś sprawdzi na metalowym TIPie
Opublikowano

Pany szybkie pytanie...

Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm.

Muszę dziś zamówić żeby był na jutro.

Opublikowano

Pany szybkie pytanie...

Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm.

Muszę dziś zamówić żeby był na jutro.

najlepiej taki jak przeplywka, albo ciut wiekszy.

Opublikowano

nie bardzo mam jak sie do niej dobrac wiec sam nie zmierze :kwasny:

spytaj nosba ,on zna na bank na pamięć :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Pany szybkie pytanie...

Jakiej wielkości zamówić stożka ITG. Przepływka standard dla 1.8T, proszę o podanie wymiaru w mm.

Muszę dziś zamówić żeby był na jutro.

przepływka ori 1.8T ma równo 70mm wiec bierz taki stożek :good:

Opublikowano

Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać :evil: Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ :hi: . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;)

Dodam tylko że temat został tak rozpracowany że nie ma zadnych błędów, check engine itp akcji, nic tylko za***rdalać:)

f6f67cdd53486359med.jpg

1dd05660c8272e74med.jpg

bf5d5bd09d56039amed.jpg

Opublikowano

Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać :evil: Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ :hi: . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;)

f6f67cdd53486359med.jpg

1dd05660c8272e74med.jpg

bf5d5bd09d56039amed.jpg

gud dżab :good:

Opublikowano

Wczoraj wjechał pod mache ITG 67mm wew / 70mm zew średnica. Auto lepiej reaguje na gaz i dv zaczęła sapać :evil: Teraz został jeszcze IC i dopiero soft a wtedy sapanie bedzie wieksze bo i wieksze cisnienie:) Ogolnie same pozytywy. Ponizej zdjecia, przy okazji polerowania dolotu poszlismy krok do przodu i zrobilismy ITG w polerce. Wykonanie http://sport-tig.blogspot.com/ :hi: . Zeszlo nam z tym troche ale mysle ze bylo warto bo taki tip i stozek pod machą gasi jape;)

Dodam tylko że temat został tak rozpracowany że nie ma zadnych błędów, check engine itp akcji, nic tylko zasuwać:)

f6f67cdd53486359med.jpg

1dd05660c8272e74med.jpg

bf5d5bd09d56039amed.jpg

przeciez wzyscy ci mowili ze bedzie dobrze :wink4:

dopiero po sofcie uslyszysz jak sapie :evil:

Opublikowano

Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra.

Opublikowano

Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra.

pierwszy element nawiewu który zostawiłeś robi niezły przeciąg w komorze silnika , wcale nie jest tam tak gorąco podczas jazdy :wink4:

Opublikowano

ile zaplaciles jesli to nie tajemnica? moze byc PW

Opublikowano

Jeszcze jakąś "blache" musimy dorezać żeby lepiej odizolować stożek od silnika i DP bo na razie jest ta mala seryjna blaszka. DP na dniach bedzie owiniety tasma termoizoulujaca wiec temp pod macha powinna mocno spaść. Mimo slabego odizolowania stozka od silnika i tak czuc roznice na + wzgledem ori puchy i filtra.

pierwszy element nawiewu który zostawiłeś robi niezły przeciąg w komorze silnika , wcale nie jest tam tak gorąco podczas jazdy :wink4:

Z prawej strony zrobilo sie teraz dosc pusto bo wywalilismy jakis element odpowiedzialny chyba za magazynowanie powietrza czy jakos tak. Do tego z kratki zdjelismy zaslepke wiec teraz powietrze wpada tam na ostro i daje przeciag do tylu auta. Gorzej jest jak stoi sie w korkach, dlatego mysle o jakiejs oslonie, ale nie jest to taki pilny temat.

Buba co do ceny musisz dzwonić do chłopaków ;)

Opublikowano

czyli tajemnica :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...