Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra Pany - powiem krótko - chcę Pipercrossa ale nie wiem jak się za to zabrać. proszę żeby ktoś dokładnie wytłumaczył mi co i gdzie kupić, jak to zamontować (razem ze wszystkimi pierdółkami, przeróbkami, itp). da radę?

Opublikowano

w UK można kupić filtr K&N i Pipercrossa z kompletem montażowym i instrukcją montażu do większości aut włącznie z AUDI , nie rozumiem dlaczego w Polsce niema czegoś takiego do kupienia , może jest jakiś dystrybutor jednej z tych firm która mogłaby sprowadzić na zamówienie taki zestaw dla was , ceny są dość przystępne K&N z kompletem kosztuje obecnie ok 180 zł

Opublikowano

Pipercross którego zamówiłem-TUC0176 http://sklep.tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/filtry/filtry_powietrza_piper/art27.html wkońcu dotarł do mnie.

Ma średnice 70mm czyli 2,5" ,taką jaka ma seryjna przepływka w AEB. Niestety na stronie JC jest błędny opis. Jest napisane: 70:150:200:270. I z tych podanych wymiarów zgadzają się tylko dwa. 70 i 150. Te wymiary nie pasują nijak nawet do obwodów stożka. Stożek jest poprostu mniejszy niż w opisie.

Nie wiem co z tym fantem zrobić i czy jego powierzchnia wystarczy na ~230KM~.

Stożek ma wymiary:

70 -średnica wyjścia

150-szerokość po szerszej stronie(wyjścia)

100-szerokość po węższej stronie

160-długość.

resizeofp4260023cx7.jpg

resizeofp4260024ha1.th.jpg

resizeofp4260031uh6.th.jpg

Opublikowano

Pipercross którego zamówiłem-TUC0176 http://sklep.tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/filtry/filtry_powietrza_piper/art27.html wkońcu dotarł do mnie.

Ma średnice 70mm czyli 2,5" ,taką jaka ma seryjna przepływka w AEB. Niestety na stronie JC jest błędny opis. Jest napisane: 70:150:200:270. I z tych podanych wymiarów zgadzają się tylko dwa. 70 i 150. Te wymiary nie pasują nijak nawet do obwodów stożka. Stożek jest poprostu mniejszy niż w opisie.

Nie wiem co z tym fantem zrobić i czy jego powierzchnia wystarczy na ~230KM~.

Stożek ma wymiary:

70 -średnica wyjścia

150-szerokość po szerszej stronie(wyjścia)

100-szerokość po węższej stronie

160-długość.

resizeofp4260023cx7.jpg

resizeofp4260024ha1.th.jpg

resizeofp4260031uh6.th.jpg

Spokojnie ci starczy. Tylko będziesz musiał:

a) częściej czyscić

B) odsunąć około 10 cm od przepływki

Opublikowano

ja zamowilem taki http://cgi.ebay.co.uk/Apiro-DYNAMIQUE-Single-Cone-Stainless-Steel-Air-Filter_W0QQitemZ360044380874QQihZ023QQcategoryZ36680QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

i do tego sa osobno takie koncowki http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=350050297493&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=022

myslalem takze o tym,zeby odizolowac filtr od silnika i dostarczyc zimne powietrze,wlasciwiwie ,to chcialem zamontowac cos w miejscu dolnego grila i z tamtadpoprowadzic zimne powietrze do filtra,ale ten projekt na razie jest na etapie planow,czy ktos ma jakies pomysly na doprowadzenie zimnego powietrza?

Opublikowano

Filtr przyszedł w ori kartoniku i jest tylko instrukcja jak go prać, nic więcej.

No czyli prawdopodobnie wystarczy jak Poziek napisał. Ja tam chciałem jak największy, tak aby mieć zapas. Wychodzi na to, że jakbym chciał większy powierzchniowo to automatycznie miałby większą średnice wyjścia.

Jest taki 80/200/200. Nie wiadomo tylko jak mają się te wymiary do rzeczywistości, skoro te nijak się mają.

Można dać większy stożek i gumową redukcje, np. z 80mm na 70mm????

Czy ma to sens??

Opublikowano

ja zamowilem taki http://cgi.ebay.co.uk/Apiro-DYNAMIQUE-Single-Cone-Stainless-Steel-Air-Filter_W0QQitemZ360044380874QQihZ023QQcategoryZ36680QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

i do tego sa osobno takie koncowki http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=350050297493&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=022

myslalem takze o tym,zeby odizolowac filtr od silnika i dostarczyc zimne powietrze,wlasciwiwie ,to chcialem zamontowac cos w miejscu dolnego grila i z tamtadpoprowadzic zimne powietrze do filtra,ale ten projekt na razie jest na etapie planow,czy ktos ma jakies pomysly na doprowadzenie zimnego powietrza?

też miałem taki pomysł żeby doprowadzać zimne powietrze z dolnego grilla (można kupić na ebayu odpowiednie rury ) ale dowiedziałem się, że większość syfu z drogi tj. kamienie piasek itp uderza głównie tą część samochodu , nie chciałbyś żeby każda porcja powietrza zawierała kurz :confused4:

tak jak u mnie wydaje mi się dobrze , rura połączona z ori dolotem powietrza od lewej strony daleko od silnika (fotki nas stronie wcześniej)

Opublikowano

MoSSS nie pomyslalemo tym ,ze syfy jakies moglyby tam sie dostac-cenna uwaga,a czy Ty jakos uszczelniales dookola rury w dolocie,czy tylko tak ja wlozyles?mysle,ze dobrzeby bylo uszczelnic to,zeby calosc dolotu byla maxymalnie wykozystana

a tak poza tym ,to jesli ori dolot jest tam umiejscowiony,wiec doskonalosci audi nie bede poprawial :wink4:

Opublikowano

nie uszczelniałem, zrobię to w przyszłości , zawsze będzie lepiej , choć nie jest tak źle , problem mam tylko jeden , zatarty DV , muszę szybko nowy znaleźć bo już jeżdżę trochę na takim :wallbash:

ps. pamiętajcie żeby DV był dobry , zatarty może dobić turbinkę , w polsce ori DV kosztuje ok 100 zł w UK podobno ok 20f , warto wymienić dla pewności.

Opublikowano

muszę szybko nowy znaleźć bo już jeżdżę trochę na takim

To szukaj DV 710N z TT 225, są najlepsze i najwytrzymalsze. Jeśli kupisz seryjny z 150KM to długo ci nie posłuży na wirusie.

Opublikowano

Panowie mam takie pytanko : oglądałem sobie dzisiaj na spokojnie puche filtra i jej rejony ;) Mam pytanko takie : po wywaleniu puchy filtra moge zdecydowanie skrócic droge zasysanego powietrza (wywalając jakies 15-20 cm rury dolotowej do turbawki :) Wtedy zostaje mi w sam raz miejsca na przepływke + 10 cm dystansu conajmniej do stozka i stozek.

Tylko pytanie czy mozna tak zmniejszyc odległosc po prostu czy to było jakos liczone itp ? :przebiegly:

Mysle ze nie gra to roli ale wole sie upewnic :)

PS : link do sklepu gdzie mają sporo tych filterków :

http://www.czescionline.pl/tuning.php?marka=28&szukaj=2&order=naz&szukaj_rodzaj_id=267

Opublikowano

MoSSS a może miałbyś możliwość zakupu kilku filtrów z kompletem pierdół i wysłania/przywiezienia ich do Polski?

Opublikowano

Tylko pytanie czy mozna tak zmniejszyc odległosc po prostu czy to było jakos liczone itp ? :przebiegly

Można. Byle te 10cm przed i po przepływce było zachowane :th:

Opublikowano

Poziek, dlaczego caly czas mowisz o tych 10 cm? Jakie to ma znaczenie?

Jestem prawie zdecydowany na taki filtr ale tez chcialbym wlozyc BOV-a do mojej turbinki ( przeczytalem wiele na ten temat i bedzie to na pewno hybryda :) )

Teraz pytanie..... zawor jest blisko flitra wiec BOV bedzie mi rozgrzanym powietrzem na filtr prychal? o.O

Opublikowano

Ja tez niedlugo bede u siebie zakladal stozek. Tylko pytanie. Czy jak mam zalozony Inlet Pipe APR to go wywalic czy zostawic i za przeplywka zalozyc stozek?

Jesli sie komus to przyda to na stronie pipercrossa sa podane wymiary uniwersalnych stozkow:

http://www.pipercross.net/competition/products_rubberneck.asp

Opublikowano

ajax zaden BOV !

Stozek wystarczy ;)

Jesli siada Ci DV to kup z TT225 :) I styknie . Jak bedzie stozek zobaczysz jak silniczek bedzie pracował ;)

Opublikowano

Jak bedzie stozek zobaczysz jak silniczek bedzie pracował ;)

Dźwięk jest kapitalny ,zasysa tak głośno jakbyś miał turbinę wielkości arbuza :decayed:

Opublikowano

o tym mówie ;) Prace DV tez sychac wiec lepiej zainwestowac w porzadny stozek i nowy DV niz w BOV'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...