Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odma chyba ma jakies znaczenie do regulacji obrotow itp bo na wolnych obrotach i bez obciazenia to silnik tamtedy zasysa powietrze a nie dmucha.

Opublikowano

a w miejscu ,jak sie laczy odma z blokiem silnika,powinna byc uszczelka na koncu weza?pytam ,bo ja nie mam i nie wiem,czy jest dobrze czy nie? :mysli:

Opublikowano

Misior , Gregory rozumiem ze obydwoje zamawialiscie ze sklepu JC ? Ile czasu wam szła paczka ? :cool1: bo ja sie na moja doczekac nie moge :thumbdown:

Opublikowano

Bo trzeba bylo zamowic u mnie :) Ja dostalem na drugi dzien.

Opublikowano

Odma chyba ma jakies znaczenie do regulacji obrotow itp bo na wolnych obrotach i bez obciazenia to silnik tamtedy zasysa powietrze a nie dmucha.

To już wszystko jasne. Podłącz odme z powrotem do dolotu i wszystko wróci do normy.

Ilość powietrza w układzie musi się zgadzać. Jeśli na wolnych obrotach odma zasysa to przepływka mierzy swoje + to co zassie odma i jest za dużo powietrza. Natomiast podczas obciążenia silnika niewielkie ilości powietrza które wypluwa odma walą do atmosfery zamiast być zassane z powrotem za przepływke przez turbine i wtedy ma mniej powietrza niż powinien.

Opublikowano

Misior skrobnij mi pw co i jak bo ja nie mam zamiaru czekac az mi łaskawie przysla filtr.

Opublikowano

Misior skrobnij mi pw co i jak bo ja nie mam zamiaru czekac az mi łaskawie przysla filtr.

Aaaaa....... Nosb zapomniałem o tobie :rolleyes: Ja zamówiłem filtr w JC i czekałem na niego bez przesady ale 3 tygodnie. Po pierwszym tygodniu czekania zadzwoniłem do nich to powiedzieli, że przepraszają ale sami nie wiedzą co stało się z moim zamówieniem. Czekałem kolejny tydzień i filtr też nie przyszedł. Zadzwoniłem po raz kolejny to wkońcu się dowiedziałem, że tego filtra nie mają w swoim oddziale i dłużej to trwa. Wkońcu po trzech tygodniach przyszedł. Do tego wszystkiego na ich stronie jest błędny opis troche. Bo te wymiary nijak nie pasują do wymiarów rzeczywistych. Reasumując jest mniejszy niż wynika z opisu na ich stronie.

Opublikowano

To już wszystko jasne. Podłącz odme z powrotem do dolotu i wszystko wróci do normy.

no nie tak do konca bo doładowanie jest niskie - rzędu 0,35bara. Zobacze jak dospawam króciec i połącze to tak jak ma byc. Moze wtedy sie mu polepszy w co wątpie.

Opublikowano

Moze mi ktos opowiedziec na wczesniejsze pytanie? Czy wystarczy jak usune tylko ta czesc dolotu od wejscia odmy w gore? Tak zeby wszystkie laczenia zawory - turbo itd byly ori a przy samym filtrze juz sobie ladnie wyrzezbie?

Opublikowano

Ja zamówiłem i nie dzwonie. Mineło 9 dni ... :hi:

ajax wystarczy. wymysl tylko to wszystko tak zeby byla ta wspomniana przez pozka rurka 10 cm miedzy stozkiem a przepływką.

Opublikowano

To swietnie! A o tym co pisal Poziek to caly czas mysle.... gdzie tam sobie uciec z tym dolotem ale to nie bedzie chyba juz taki problem.

Wyglada na to ze najwyzszy czas zamowic filtr :kox:

Pozdrawiam!

Opublikowano

gdzie tam sobie uciec z tym dolotem

Jak pójdziesz z nim zaraz przy lampie to na te 10cm napewno będzie miejsce. Ale jak wyjdziesz w dolotem gdzieś w środku pola po filtrze to już napewno nie będzie. Skombinuj tak żeby kolanko dolotu szło zaraz za przednim reflektorem.

Opublikowano

A czy mozna zrobic to tak stozek 10cm rura nastepnie przepywka i kolanka 90stopni czy to moze bedzie lipa ?? :kwasny:

mozna uzywac kolanek 90stopni czy ma to jakies znaczenie ??

:co:

Opublikowano

A czy mozna zrobic to tak stozek 10cm rura nastepnie przepywka i kolanka 90stopni czy to moze bedzie lipa ?? :kwasny:

mozna uzywac kolanek 90stopni czy ma to jakies znaczenie ??

:co:

kolanko zaraz za przepływką? najlepiej jak będzie kolanko jakieś 7-9 cm za czujnikiem przepływomierza :th:

Opublikowano

Noi ciekawe gdzie to wszystko pomiescic :kox:

Opublikowano

Noi ciekawe gdzie to wszystko pomiescic :kox:

zrobię fotkę u siebie i wstawię :P

Opublikowano

A jak by to dzialalo jak by odwrucic stozek w kierunki lampy i dac luk w ksztalcie litery U do przeplywki czy tez by lapala zawirowania powietrza ?? :mysli:

powietrze bylo by juz skumulowane w tej rurze co nie :mysli:

a moze zle mysle

Opublikowano

A jak by to dzialalo jak by odwrucic stozek w kierunki lampy i dac luk w ksztalcie litery U do przeplywki czy tez by lapala zawirowania powietrza ?? :mysli:

powietrze bylo by juz skumulowane w tej rurze co nie :mysli:

a moze zle mysle

Tak też można, tylko trzeba odgrodzić rurę od kolektora żeby sie nie nagrzewała...w sumie spoko pomysł :th:

Opublikowano

wtedy przod stozka skieruje sie w kierunku lampy i ori. wlotu co da na leprzy doplyw powietrza :th:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 14:27 _________________________________________________no i uzyskamy te 10cm :naughty:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 14:28 _________________________________________________hm... zastanawiam sie zeby zamontowac u siebie Boost control tak jak mam gregory na foto ale chce miec conajmniej 2 zegary co proponujecie moze Boost i temperatura w dolocie ale niewiem zabardzo gdzie umiescic czujnik :mysli:

chyba juz przy kolektorze ssacym czy przy wyjsciu intercoolera zeby mierzyl wartosci jak schladza inter. :mysli: czy to ma jakas roznice ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...