Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] allroad 2.7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

adekwatne do samochodu i zależne od marki instalacji :wink4:

Opublikowano

chcesz 2,7bit i nie stac Cie na benzyne? proponuje odpuscic bo naprawy sa kosztowne w tym aucie

Opublikowano

chcesz 2,7bit i nie stac Cie na benzyne? proponuje odpuscic bo naprawy sa kosztowne w tym aucie

tia :kox:

Opublikowano

wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit

Opublikowano

zastanawiam sie nad kupnem allroada 2.7 benzyna 2.5 diesel troche strach ...czy to jest dobry wybor jezeli chodzi o gaz? jakie ewentualne ceny montarzu?

Nie zastanawiaj się wcale tylko kupuj i zakładaj lpg.

Kumaty gazownik i autko będzie pomykać jak na pb a kasa za montaż się zwróci.

Opublikowano

wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit

:good:
Opublikowano

braciak ma 2,7t , 300 KM na lpg.

kuzynka ma 2,5tdi V6 (ten stary)

wg mnie, osiągi, eksploatacja przemawia zdecydowanie za 2,7.

spalanie lpg - miasto 17-19 l; trasa lpg - 14-16 l (140-180km/h).

tylko 2,7.

Opublikowano

Ja bym brał 2.7 z instalką LR, ludzie śmigają 5.7 HEMI na LR i działa, ale bańki z LPG ogromne :blink:

Opublikowano

zastanawiam sie nad kupnem allroada 2.7 benzyna 2.5 diesel troche strach ...czy to jest dobry wybor jezeli chodzi o gaz? jakie ewentualne ceny montarzu?

2.7 :good: w a6 to fajna i wygodna bryczka
Opublikowano

Kupuj 2,7 i zakładj LPG tylko nie oszczędzaj na gratach i załóż u jakiegos kumatego gazownika a bedziesz jeździł długo i bez awaryjnie

Opublikowano

:polew: :polew:

Co Ciebie tak śmieszy :chytry:? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma.

Opublikowano

:polew: :polew:

Co Ciebie tak śmieszy :chytry:? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma.

smieszy mnie to ze ktos kupuje takie auto i zaklada gaz, cieniutko :gwizdanie: 911t tez mozna na gaz przerobic :cool1:
Opublikowano

:polew: :polew:

Co Ciebie tak śmieszy :chytry:? Silnik do gazu jak każdy inny, żadnych wynalazków w nim nie ma.

smieszy mnie to ze ktos kupuje takie auto i zaklada gaz, cieniutko :gwizdanie: 911t tez mozna na gaz przerobic :cool1:

Proszę Cię :cool1:

Jakie auto?

C5 Allroad wartości 40 tysi (na oko).

Żaden luksus, żadna ekstrawagancja czy miliony złotych.

Opublikowano

Heres, nikt Tobie nie każe zakładać gazu do auta, a Twoja opinia cieniutko czy nie cieniutko jest delikatnie mówiąc nie na miejscu. Tak jak pisze soolek, stary allroad to już żaden luksus i jeżeli koszta pokonania 100 km grają rolę to nie ma co się szczypać tylko gazować. 911 też można na gaz przerobić, tylko z butlą będzie problem, może w schowku za tylnimi siedzeniami da się 40l upchnąć :mysli:

Opublikowano

allroad moze i stary ale utrzymanie jest dosc kosztowne[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 15:59_________________________________________________

eres, nikt Tobie nie każe zakładać gazu do auta

gaz to ja mam w zapalniczce, a do dezla zakladac gaz :kox::no: zreszta niedlugo pojdzie cena w gore i skonczy sie...
Opublikowano

wolalbym 2.5 tdi ale te nowsze na litere B (chyba byly juz w ostatnim wypuscie c5?) niz zagazowane 2.7bit

a jezdziles zagazowanym 2.7?

napisałem to pod kątem kosztów eksploatacyjnych i ewentualnych napraw bo kolega raczej tak rozpatruje wybór tych dwóch, a koszt serwisu 2.5tdi będize na pewno niższy niż 2.7 BiT na LPG w dodatku

nie mówie że gaz jest zły nawet do AGB :) bo sam chciałbym kiedyś mieć coś takiego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...