rafalekx Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Panowie jak w temacie, szukam info o silnikach 1,4 TDI. Czy ktoś z was miał styczność z nimi? Wady / zalety? Może ktoś z mechaników już taki robił? Ogólnie interesuje mnie wszystko. Byc może niedługo będę kupował VW Polo z takim silnikiem (jako drugie autko w domu). Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam!
Gość jonny Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 rafalekx , mam takowe Polo na sprzedaz, wadą wg mnie jest specyficzna praca tego 3 cylindrowego dieselka,ogromna zaleta zas wynik spalania-na trasie udało mi sie zejść do 3.5 l/100 Link wysłałem Ci na PW
rafalekx Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Opublikowano 7 Marca 2008 rafalekx , mam takowe Polo na sprzedaz, wadą wg mnie jest specyficzna praca tego 3 cylindrowego dieselka,ogromna zaleta zas wynik spalania-na trasie udało mi sie zejść do 3.5 l/100 Link wysłałem Ci na PW Interesuje mnie rocznik 2005 i młodszy czyli oznaczenie 9N2 chyba czy jakos tak...
12RAEL Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 koleżanka na studiach miała ... troche grzechocze, ale wszystko wynagrodzi Ci na stacji paliw z tego co pamiętam części eksploatacyjne nie były drogie
harylog Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 ojciec ma służbową fabię '07. dostal wersję 70konną i jezdzic sie da. jednak sytuacja jest taka ze duzo jezdzi w trase, a ze noge ma ciezka to mu spalanie wychodzi i 9L Gdyby miał 1,9TDi to pewnie by nie przekroczył 6L przy takich samych predkosciach. Ale jesli ma byc to jako 2 auto, zwlaszcza do jazdy po miescie, to jest ok. Jezdzilem pare razy tą fabią służbową i wprawdzie zmulona jest na niskich obrotach, ale jak sie turbo dobrze rozkręci to się jezdzi w sam raz.
harylog Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 cos tez o tym slyszalem, bo ojciec narzekał że mogli mu dać mocniejszą wersję i nie musiałby tak bardzo kręcić silnika.
bartek213 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 nie bylo kolego w 1.4 90 koni tylko 80 mialem takie polo tylko wlasnie 70 jak kolega wyzej w fabi bylem bardzo zadowolony czesci tanie pozatym nic sie nie psuło chociaz nastempnym razem gdybym kupowal takie polo to kupil bym 1.9tdi 101 koni spalanie nie znacznie wyzsze ale przyjemnosc z jazdy ogromna
demoralizator Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Rafał przecież masz kolegę mechanika wiec co się boisz co by to nie było opanujemy
rafalekx Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Opublikowano 10 Marca 2008 Rafał przecież masz kolegę mechanika wiec co się boisz co by to nie było opanujemy Taaa i po tym wszystkim mi przedstawisz rachunek... Żartuję Ale wiesz lepiej kupić coś czym się będzie sprawnie jeździło i co będzie tanie w eksploatacji, bo najprawdopodobniej na troszkę się w rodzinie zadomowi... Dzięki koledzy za wypowiedzi, dość pozytywnie mnie nastawiacie do tego silniczka, co prawda też bym wolał 1,9 TDI, albo 1,9 SDI - podobno też tragedii nie ma... ale tych silniczkow zbyt wiele nie ma na rynku A tych 1,4 jest dość sporo. Łatwiej kupić jakąś dobra sztukę. No i kolejna sprawa te 1,9 są sporo droższe od tych 1,4.
audia4s4 Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=36515087&__lp=79&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=65&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1 Ty szukasz cos takiego?
Klima Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Możliwe ze były 80km nie będe sie kłócił, ale widziałem na tvn turbo 90konne 1.4 ale chyba to były nówki sztuki samochody. Jeszcze tak sobie myślałem że o,5 litra mniejszy silnik a taka sama moc jak w mojej a4
Musashi Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 1,4 TDI na pewno byly w ver 55kW i 66kW- np - ATL troche klekocza... ale diesla kupuje sie nie dla walorow akustycznych
harylog Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 co do dzwieku silnika to fakt, traktorek to troche jest , ale bez tragedii.
Music Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Moja narzeczona ma taka Poloweczke wlasnie 1,4 tdi 2002r i jest bardzo zadowolona, prawda ze troszke klekocze ale tylko jak jest zimna ,a tak to kopa ma , dokladnie nie wiem ila ma koni ale sie ladnie zbiera, Problemów na razie nie bylo . Polecam
harylog Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Jeszcze trochę faktów. Ostatnio jechałem tą ojca służbową fabią. Wprawdzie trasa tylko około 60kilometrów, ale auto było zawalone zakupami oraz 4 osobami. Autko szło żwawo, pod warunkiem nie dopuszczania do spadku obrotów poniżej poziomu efektywnej pracy turbinki (czyt. około 2,8 tys obr.). Co do ilości spalanego paliwa to przesadziłem trochę, bo dopytałem ojca jeszcze raz jak mu wychodzi z tym spalaniem i powiedział, że w 7L na trasie sie mieści, gdzie podana norma na miasto jest bodajże 5,2L
rafalekx Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Panowie odgrzebuję temat bo akurat przyszedł czas na zakup I liczę na wszystkie opinie o tych silnikach: 1,4 TDI 70KM Nie chodzi mi tylko o VW polo jak poprzednio, ale również seat ibiza i skoda fabia. A i jeszcze co powiecie o silnikach 1,3 multijet w Fiacie? Jestem bardzo opornie nastawiony na fiatoskie dieselki Głównie czekam na opinie typu: psuje się nie psuje, jak się psuje to co i jak często? Bo autko przez kilka lat musi byc bezawaryjne
Patrykbor Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 A i jeszcze co powiecie o silnikach 1,3 multijet w Fiacie? Jestem bardzo opornie nastawiony na fiatoskie dieselki Powiem ci że te silniki mi nieleżą mamy dwa combo z tymi silnikami ( opel wykorzystał ten silkik i nazwał go cdti) i powiem ci ze jeden po 70 000 sie rozsypał i to konkretnie a drugi jeszcze lata i ma 130 000 ale jak przekroczysz 130 to sie robi wir w zbiorniku
GILI Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Panowie odgrzebuję temat bo akurat przyszedł czas na zakup I liczę na wszystkie opinie o tych silnikach: 1,4 TDI 70KM Nie chodzi mi tylko o VW polo jak poprzednio, ale również seat ibiza i skoda fabia. A i jeszcze co powiecie o silnikach 1,3 multijet w Fiacie? Jestem bardzo opornie nastawiony na fiatoskie dieselki Głównie czekam na opinie typu: psuje się nie psuje, jak się psuje to co i jak często? Bo autko przez kilka lat musi byc bezawaryjne Widzę,że chciałbyś Ibizę.W tej należącej do mojej cioci nic się nie działo z silnikiem! Miała wilgoć w aucie i coś klepało w zawieszeniu i trochę trwało zanim serwis wymienił odpowiednią część.Silnik oprócz tego,że hałasuje jak by na sucho chodził to jest naprawdę żwawy
alvaro Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Chłopaki poradźcie - mam lecieć po Polo 1,4 TDI do DE dla Kolegi ale ta polówka ma 183k km nalatane Nie jest to już trochę sporawo jak na tą 3 cylindrówkę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się