songo720 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam Wszystkich. Szukałem wszędzie podobnego tematu trapiącego mój samochód i nigdzie nie znalazłem wiec postanowiłem że podzielę się z wami moim problemem z autem. A mianowicie chodzi o auto moja A4 1.9tdi 110ps. Auto nie osiąga całej mocy i wpada w tryb awaryjny: -w samochodzie została zregenerowana turbina -został wymieniony zawór N75 -zostały wymienione wszystkie wężyki podciśnienia -wszystkie węże gumowe też zostały sprawdzone -ponownie został wymieniony zawór N75 Nic to nie dało i samochód nadal wpada w tryb awaryjny błąd który wyskakuje na VAC to 00575 ciśnienie w kolektorze ssącym Nad mienie że podciśnienie do zaworku n75 dochodzi a z zaworka tak jakby takie impulsowe i nie ma siły podnieść sztangi do góry ominołem zaworek N75 to wtedu sztanga podniosła sie do góry i po dodaniu lekko gazu było słychać miły świst TURBO. Panowie co może być uszkodzone że samochód wpada w tryb awaryjny?[br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 17:48_________________________________________________ :tongue4:dodam jeszcze że zaworek zwrotny prawdopodobnie jest uszkodzony ten czarno biały ponieważ przepuszcza powietrze jak sie wdmuc**je w jedną jaki i w drugą strone
songo720 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 a kto może wykonać te logi mieszkam niedaleko Lubawy,Iławy Nowego Miasta
goldi Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Turbinę czyściłeś sam czy oddawałeś do regeneracji
luzur Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Może np. pompa vacum nie daje juz rady i masz za małe podciśnienie w układzie. Hamulce dobrze działają ?
Lulek Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Jak podciśnienie jest impulsowe To zazwyczaj jest gdzieś nieszczelność
songo720 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 turbina była dawana do regeneracji ale to nie jest problem problem tkwi w sterowaniu Zaworem N75 jak pisałem wcześniej na biegu jałowym na wolnych obrotach sztanga turbiny powinna podnieść się do góry a u mnie lekko się podnosi,słabe podcisnienie można określić impulsowe. Tak jakby czujnik nie dostawał impulsu na otwarcie zaworku i w tym idąc podnosić sztangi do góry. Jeżeli chodzi o hamulce to są bardzo dobre. Wiec co steruje zaworkiem N75 że on zle steruje turbo które odłącza sie przy prędkości ok 140km [br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 23:54_________________________________________________ps wszystkie przewody podciśnienia zostały wymienione wiec w 100% są sprawne
luzur Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeżeli zaworek jest 100% sprawny to sztanga może być źle wyregulowana.
songo720 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 sztanga jest ok. Przecież pisałem podciśnienie przed zaworkiem n75 podnosi z łatwością sztange do góry przyczyna tkwi w sterowaniu zaworka n75
Jey_Di Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 przyczyna tkwi w sterowaniu zaworka n75 Przyczyn może być dużo np: zaworek zwrotny (wymień) ,przetarty kabel z n75, uszkodzona membrana w sztandze,może być też źle złożona turbina, a że podłączyłeś wężyk bezpośrednio do sztangi robiło podciśnienie non stop co mogło wywrzeć mylne spostrzeżenie. Podłącz Vag-a i zrób test wyjść, co pozwoli określić sprawną funkcjonalność n75. Pozdrawiam.
songo720 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 już robiłem test zaworka n75 na teście zachowywał się prawidłowo na jutro jestem umówiony z elektromechanikiem i zobaczymy co mi powie
luzur Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Niech ten elektromechanik zrobi dynamiczne logowanie, inaczej to zgadywanka.
songo720 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 ten elektromechanik nic mi nie poradził bede musiał poszukać kogoś innego
LU_Angel Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 po cholere sie czepiłes zaworu N75 skoro piszesz że dobrze działa.... .... masz problem w dolocie,a może to wina czujnika temperatury powietrza w dolocie..
badyl666 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Pulsacyjna praca zaworka N75 może oznaczać próbę zbicia ciśnienia w dolocie którego na wolnych obrotach nie powinno być. Jakie ciśnienie pokazuje czujnik może jest uszkodzony?
songo720 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam Problem dzisiaj się rozwiązał przyczyna nie te ECU w moim aucie mam wstawione od 90 konnego a powinno być od 110ps. Teraz tylko sprawdzić po nr Vin jaki komputer powinien być wstawiony.
OLIVER Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 LU_Angel Witaj ... Napisz proszę gdzie owy czujnik temperatury w dolocie się znajduje???? po cholere sie czepiłes zaworu N75 skoro piszesz że dobrze działa........ masz problem w dolocie,a może to wina czujnika temperatury powietrza w dolocie..
sebo747 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Sory ze odgrzewam ale napisales ze zaworek zwrotny nie dziala... Jak samochod nie jedzie wiecej niz 140km/h to to jest przyczyna bo nie otwiera tam czegos w turbo i nie ma pelnego doladowania... Pamietaj zeby zalozyc w dobra strone ten zaworek
maniek233 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 dobrze ze odgrzałes .Czasami mnie zastanawiaja ludzie którzy wymieniaja wszystko od d..y strony , a wie że zaworek za kilka złotych jest popsuty i tak jeźdźi....Bo na forum mu naprawią.Forum super sprawa ale z myślenia nie zwalnia .. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się