kilian Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 tak jak kolega wyżej napisał hans pries to jakaś lipa na max'a, końcówki drążka kierowniczego u mnie nie wytrzymały nawet 1tys km
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 tak jak kolega wyżej napisał hans pries to jakaś lipa na max'a, końcówki drążka kierowniczego u mnie nie wytrzymały nawet 1tys km mam podobne odczucia co do tej firmy więc omijam ją jak tylko mogę
duluki Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Ja tydzień temu założyłem FEBI ciekaw jestem ile wytrzymają,a jak zobaczyłem moje stare wahacze to aż się przestraszyłem dobrze ze mi koło nie uciekło :gwizdanie: :gwizdanie:
adam-b Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 regeneracja - tzn. wymiana sworznia oraz tuleji m-g? jak jest taka potrzeba, ale najczęściej to sam sworzeń regeneracja to badziew ja na regenerowanych przejechałem 3 tys km i do wymiany 2 wahacze górne lewe + 2 końcówki drążka + prawy wahacz dolny prosty wszystko to co debilny poprzedni właściciel regenerował
mrog Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Napisze tak: wymieniłem właśnie część wahaczy na Lemfordery a Helmut wymieniał na Febi - takie były. Z końcówkami drążka ta samo sytuacja.
neon Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 lemy i inne firmy mam na stanie tak że jak ktoś jest zainteresowany to podaję numer 790364232 mam praktycznie wszystkie części nowe i używki- więc zapraszam. dla forumowiczów dobre ceny[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 11:39_________________________________________________i panowie koledze załatwiłem wahacze denckermann za 550 pln zrobił 30000 i wszystko jest ok żadnych stuków i puków. mam też inne firmy typu TRW lemy czy FEBI tel 790364232
izek Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witajcie, Mam luz na dwóch wachaczach - prawy dolny tylni (skośny) i lewy górny tylni. Czy warto wymienić tylko te dwa, jeśli na innych luzu puki co nie widać - przynajmniej na stacji diagnostycznej żadnego nie uświadczyłem, czy może jest jakaś reguła, że jeśli jeden górny martwy, to drugi też już dogorywa ? Pz - izek[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 18:08_________________________________________________Kupilem dwa. Co to znaczy, jeśli wahacz - Lemforder - ma zeszlifowane numery, (chyba numery)?
viktor098 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 ma zjechane logo audi i dlatego nazywa sie lem.
fireman tom Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Dzisiaj został założony w mojej A4 komplet wahaczy Lemfordera (oczywiście kupione od kolegi z forum ). Stare wahacze były tak wybite, że strach pomyśleć, że tyle na nich jeździłem. W aucie zrobiło się cichutko, że hoho. Oby jak najdłużeuj służyły. Przebieg w momencie założenia 209 675km, mam nadzieję, że na naszysz drogach parę dyszek na nich zrobię
jusi30 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Ja kupiłem KRAFTa i po 35 tkm zaczyna stukać
grabson765 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Ja kupiłem KRAFTa i po 35 tkm zaczyna stukać bardzo dobry wynik
fireman tom Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Mam nadzieję, że Lemforder chociaż z 50 tys. wytrzyma
grzes1150 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie a co myślicie o wachaczach firmy Meyle ??? To podobno jakieś wzmacniane wachacze są.
pawel1985 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie a co myślicie o wahaczach firmy Meyle ??? To podobno jakieś wzmacniane wahacze są. wzmocnione czy nie wzmocnione cena trochę zaporowa chyba lepiej wybrać lemfordera
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Panowie a co myślicie o wahaczach firmy Meyle ??? To podobno jakieś wzmacniane wahacze są. wzmocnione czy nie wzmocnione cena trochę zaporowa chyba lepiej wybrać lemfordera Właśnie przeglądałem ceny lemfordera i wybrałbym lemfordera
grzes1150 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 No ja już kiedyś widziałem Lemfordery zakupiony nie powiem gdzie i jak przyglądnąłem się to powiem Wam tylko tyle: były podobne do tych wyjętych ze świeżo sprowadzonego auta ale, nie wyglądały identycznie. Albo między czasie zmienili formy odlewów i stosowali inne gumy, albo to były Lemfordrery Made in China z napisem Germany.
rikardo Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 No ja już kiedyś widziałem Lemfordery zakupiony nie powiem gdzie i jak przyglądnąłem się to powiem Wam tylko tyle: były podobne do tych wyjętych ze świeżo sprowadzonego auta ale, nie wyglądały identycznie. Albo między czasie zmienili formy odlewów i stosowali inne gumy, albo to były Lemfordrery Made in China z napisem Germany. Lemfordery są tez produkowane w Turcji i pojawiają się w atrakcyjnych cenach na allegro. Jeżeli chodzi o kształty to na pewno zmienili kształt górnego przedniego czy pozostałe tego nie wiem jak na razie wymieniłem tylko ten jeden.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się