mgtan Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Wracając do tematu... czekamy na filmiki jak się teraz A6 3.0 odpycha i jakie efekty mocowo/niutonowe. 3.0 juz słyszałem po wydechu - custom`owym - rwało nie powiem
kuredu Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Opublikowano 16 Lipca 2012 programu jeszcze nie ma bo nie mogą złamać softu z C7, w 3.0tfsi S4 jest inny sterownik także czekam na cynk gdy będą gotowi i jadę na program. co do wydechu to u brata już jest z S6 i zarówno wizualnie jak i dźwięk są za***iste, ja czekam bo chcemy porównać na hamowni różnicę w KM/Nm po zmianie wydechu. dźwięk jest tak fajny, że non stop chce się go słuchać przy wyższych obrotach no i średnie spalanie po zmianie wydechu jest na poziomie 15,5L
turdzi Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 moze jeszcze zejsc nie takie tegie glowy siedzia na zlamaniem sterownika z S4 a na razie dalej lipa
mystic.pl Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Kuredu, a gdzie Ty robiłeś program do A4 ? Pamiętasz może ?
turdzi Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Pachura już robi A6 pod 400 KM boxem to robi juz wielu znanych tunerow a Pachura to Abt
kuredu Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 Pachura wymienia cały komputer sterujący na nowy ale jak dla mnie jest to w tej chwili zbyt droga operacja.4 tys euro to jak dla mnie przesada. u Pachury już robili 3.0TFSI ABT Sportsline no ja bardzo liczę an ten APR że będą mieli ten program i to szybko bo muszę powiedzieć, że mi mało choć 5.5sek do 100km/h robi wrażenie szczególnie jak się jest na kolejnych światłach w momencie gdy inni jeszcze ręcznego nie spuścili. zobaczymy jak dalej się auto będzie sprawować ale póki co to jest to moje ostatnie audi...
kuredu Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 takie c**j..owe, poza wyglądem i silnikiem to jest bardzo słabe
turdzi Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 takie c**j..owe, poza wyglądem i silnikiem to jest bardzo słabe a co masz konkretnie na mysli ze co jest slabe?
kuredu Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 zawieszenie tylne to jakaś porażka, odgłosy przy wybieraniu nierówności sa tak wkur...że coś się robi, w B8 pracowało to o wiele lepiej, auto z silnikiem 4x4 buja się w zakrętach jak ponton, przy takiej mocy mogli coś usztywnić. scirocco mojej żony lepiej jeździ po zakrętach niż to audi. do tego przy 9 tys rozleciał mi się s-tronic. na szczęście jest nienaprawialny i mam nówkę skrzynię. jednak najbardziej denerwujące są stuki w okolicach tylnej półki/szyby - zaczęły się przy 5tys km, u brata tak samo, w Lublinie jest już 5 czy 6 przypadków i nikt nie wie co się dzieje. 2 auta rozebrali do zera i nic nie znaleźli, producent kazał coś wymienić ale nie pomogło i teraz niemcy walczą podobno z tym problem, tylko ciekawe jak na niemieckich drogach wystąpi stukanie???????? dodatkowo u brata centralnie pod autem słychać skrzypienie jak w starym polonezie i jutro jego auto rozbierają w serwisie. generalnie jak na auto za 300tys to jest wielka kupa i powoli żałuję że nie wziąłem bmw 5
dziadek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 takie c**j..owe, poza wyglądem i silnikiem to jest bardzo słabe w końcu to ktoś potwierdził - więc to nie ze mną jest coś nie tak ---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ---------- generalnie jak na auto za 300tys to jest wielka kupa i powoli żałuję że nie wziąłem bmw 5 mam to samo tylko że nie wiadomo co w nowej 5-tce też siedzi (najbardziej boli że weszli w silniki r4 turbo - na szczęście r6-tki jeszcze są w ofercie) ale to z czasem się sprawdzi
turdzi Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Dziwne , bo w C7 jest podobne zawieszenie jak w B8 a wybiera spoko , ale prawda kazdy zawias za wyjatkiem S-line ( chodz tez mogl by miec troszke sztywniejsze stabilizatory ) sie niestety kolebie. Nie wiem jak inni uwazaja ale bym nigdy nie kupil najnowszego modelu z pierwszego roku produkcji.Niestety w 95% to kienci dalej testuja tego czego fabryka nie dala rady.
abram Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Bmw seri 5 f10 nie jest wcale lepsze pod względem awaryjności, tak samo skrzypi zawieszenie lecą skrzynie i psują się dyfry ciekawe historie można tutaj poczytać BMW-klub.pl • Zobacz temat - opinie o awaryjności/wadliwość nowej serii 5 (F10,F11)
dziadek Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 ja wam powiem tak: że kiedyś różnica np między audi a np passatem była znaczna i czuć było za co się dopłaca a teraz ta różnica się zaciera i nie wiem czy biorąc np Skodę Superb czy Peugeota 508 nie zrobiłbym lepszego interesu - pomijając że za taką kasę kupiłbym naprawdę full wersję i może jeszcze by coś zostało
HiRide Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 ja wam powiem tak: że kiedyś różnica np między audi a np passatem była znaczna i czuć było za co się dopłaca a teraz ta różnica się zaciera i nie wiem czy biorąc np Skodę Superb czy Peugeota 508 nie zrobiłbym lepszego interesu - pomijając że za taką kasę kupiłbym naprawdę full wersję i może jeszcze by coś zostało nic dodac nic ujac - dla mnie *jest* duza roznica miedzy np paskiem b5 po lifcie a a4 b6 na korzysc audi. Niestety im pozniej tym roznice w jakosci sa mniejsze i audi jest blizej do vw niz do prestizu . ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Na coddzien czlowiek sie nad tym nie zastanawia ale co jakis czas doceniam trwalosc swojego samochodu. Mimo wieku i przebiegu w srodku nic nie skrzypi,czasami cos stuknie zza tylnych siedzien,zawias seria a puknie ledwo co i malo kiedy.Wnetrze ledwo zuzyte.Niesamowita trwalosc. Chcac teraz kupic *nowe auto albo choc kilkuletnie ktore ma byc niezawodne i dobre,ma sie nie maly problem.
turdzi Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 ja wam powiem tak: że kiedyś różnica np między audi a np passatem była znaczna i czuć było za co się dopłaca a teraz ta różnica się zaciera i nie wiem czy biorąc np Skodę Superb czy Peugeota 508 nie zrobiłbym lepszego interesu - pomijając że za taką kasę kupiłbym naprawdę full wersję i może jeszcze by coś zostało eee tam przesadzacie , niestety taka motoryzacja sie zrobla wszedzie , toyota to juz tez dawno nie ta toyota z lat 80 czy 90.Wszyscy tna koszta , plastik rzadzi wszedzie.Zobaczcie jak kiedys wygladaly motory BMW czy Mercedesa az milo bylo popatrzec a teraz co wszczedzie palstikowe oslony a w srodku chamski odlew zeby bylo taniej ( nawet w M5 F10 ).Jezdzilem ostatnio Avensisem , i Passatem to sa dopiero szmelce ( zwlaszcza passat ).
HiRide Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Masz racje-wiekszosc firm tnie koszta i wypuszcza *juz kiepskie wynalazki. Dlatego zachodzi pytanie-co kupic w miare nowego zeby bylo trwale jak samochody z przed 10 lat i wiecej*
kuredu Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Opublikowano 17 Lipca 2012 no właśnie strach coś kupić. ja myślę o panamerze ale to tak za 2 lata gdzieś.
Rekomendowane odpowiedzi