Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie wycieraczki do A4 B6/B7?


luklago

Rekomendowane odpowiedzi

Mam podobny problem. Lewa wycieraczka trzeszczy przy podnoszeniu. Próbowałem ją wyginać (widać na zdjęciu), aby gumka była pod kątem 45stopni z obu stron, ale boje się że w końcu coś pęknie. Trochę dziwne że prawa jest idealnie, a lewa jakaś skręcona.

DSC_1858wycieraczki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Jack0 napisał:

Mam podobny problem. Lewa wycieraczka trzeszczy przy podnoszeniu. Próbowałem ją wyginać (widać na zdjęciu), aby gumka była pod kątem 45stopni z obu stron, ale boje się że w końcu coś pęknie. Trochę dziwne że prawa jest idealnie, a lewa jakaś skręcona.

DSC_1858wycieraczki.jpg

Żeby ustawić ramię musisz zdjąć pióro i ramię położyć na szybie,wtedy zobacz czy nie jest przekoszone

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na pióro tylko na całą wycieraczkę.

Ma być 90 stopni do szyby.

Inaczej będzie w którąś stronę skakać.

Możliwe że jak ustawienie jest ok to sprężyna już ma dosyć i dobrze nie dociska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał @greg2505 zdejmij pióro wycieraczki, połóż delikatnie ramie na szybie i ramie ma dolegać do szyby. Ludzie doginają ramiona,a w dużej części przypadków trzeba je skręcić w bok aby był odpowiedni kąt przylegania pióra wycieraczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, tass napisał:

Tak jak napisał @greg2505 zdejmij pióro wycieraczki, połóż delikatnie ramie na szybie i ramie ma dolegać do szyby. Ludzie doginają ramiona,a w dużej części przypadków trzeba je skręcić w bok aby był odpowiedni kąt przylegania pióra wycieraczki.

Nie trzeba ściągać pióra ,ramie trzeba tak ustawić by pióro było niemal idealnie na środku po opuszczeniu na szybę ,tzn. wiadomo iż się pochyli ale ma się pochylić z ledwością na którąś stronę. Wówczas powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiałem bez pióra, a przechył był ok 3mm,skakały jak wściekłe,teraz jest ok,zdjęcie pióra to przecież chwila ,a masz pewność ,że dolegają idealnie,ale jak kto woli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, greg2505 napisał:

Ja ustawiałem bez pióra, a przechył był ok 3mm,skakały jak wściekłe,teraz jest ok,zdjęcie pióra to przecież chwila ,a masz pewność ,że dolegają idealnie,ale jak kto woli

Ja mam aero i one mają cypel który uniemożliwia położenie zaczepu by przylegał na płasko do szyby. Więc regulowałem je z piórami założonymi i sposobem który wyżej podałem. Teraz jest cisza i ładne zgarnianie z szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowałem tak jak na filmie poniżej. Typ wycieraczki inny, ale zasada ta sama. Tylko dziwi mnie że u mnie aż tak mocno muszę je giąć. Tak jakby ramię było skrzywione w punkcie mocowania.

https://www.youtube.com/watch?v=ZLl_zt7HGWY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam aero i nic tam nie przeszkadza ,czyżby były różne ramiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam aero i dopiero ustawienie bez piór pomogło, tzn jedne ramie słabo zbierało zobaczyłem jak dolega drugie, ustawiłem tak samo i jest cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jack0 napisał:

Regulowałem tak jak na filmie poniżej. Typ wycieraczki inny, ale zasada ta sama. Tylko dziwi mnie że u mnie aż tak mocno muszę je giąć. Tak jakby ramię było skrzywione w punkcie mocowania.

https://www.youtube.com/watch?v=ZLl_zt7HGWY

 

Ja mam to samo, prawą tylko raz prostowałem, a od kierowcy już 3 razy w ciągu roku i powoli znowu się szykuje.. Nie bał bym się tego prostowania gdyby nie zdejmowanie pióra za każdym razem, te cholerne plastikowe spinki łamią się jak zapałki a kosztują 40 zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja lewa wycieraczka też drży. Rozumiem że należy skręcić ramię tak żeby pióro było prostopadle do szyby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, pelonek1 napisał:

Moja lewa wycieraczka też drży. Rozumiem że należy skręcić ramię tak żeby pióro było prostopadle do szyby?

Nie, to ramię ma być równoległe do szyby, dlatego najlepiej jest zdjąć do tego pióro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Langista napisał:

Nie, to ramię ma być równoległe do szyby, dlatego najlepiej jest zdjąć do tego pióro.

To chyba o tym samym napisaliśmy tylko inny punkt odniesienia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, bo to samo 'gołe' ramię ma przylegać równolegle, pióro zawsze będzie odchylone zależnie od kierunku, w które jest ciągnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to, że bez ściągania piora i uniesieniu lekko do góry końcówka pióra która zgarnia ma być prostopadle do szyby co wiąże się z tym, że końcówka ramienia musi być wtedy równolegle do szyby. O to samo nam chodzi jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak Twoją metodą nie ustawisz tego jak trzeba, bo ramię zawsze będzie lekko napięte. No i nawet nie wyobrażam sobie ile się będziesz wyginać aby dobrze spojrzeć, czy pióro jest równolegle. Bez pióra idealnie widać obie krawędzie ramienia jak minimalnie odstają od szyby i ustawienie ich to kwestia kilku sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz cyknąć fote jak bardzo wygięte jest ramie? U mnie jest tak wygięte że boje się że pęknie w końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...