Mariusz Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ja też śmigam na GATES od kilku lat i wszystko jest Ok
rosek89 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 a moim zdaniem wystkie paski będą piszczeć jesli mamy zużyte koła pasowe. ja mam conti i też na zimnym popiskuje a koła to nie wim czy od nowości ktoś wymieniał.
Bertoni Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Hmm...? Boscha to chyba nikt nie zaklada...Ale testuj, a my bedziemy zbierali doswiadczenia... Witam...ja mam boscha około 10tyś już ma nalatane i wszystko .Pozdrawiam
danu44 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam...ja mam boscha około 10tyś już ma nalatane i wszystko .Pozdrawiam Nic nie mowie, nie znam tych paskow i nie duzo sie slyszy zeby ktos je zakladal. Ale napisz do nas na forum jak bedziesz mial 50-60 tys. kilometrow. Wteczas bedzie mozna cos powiedziec. Pozdrawiam ps. Wymieniam wszystkie 3 co okolo 70 tys. Na rozrzadzie Conti i pozostale Gates. Jak u mnie to sie sprawdza.
vauxhall95 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Odgrzeje kotleta i potwierdzam w 100% słowa wiktorsama. w 2009roku padł napinacz wsadziłem pasek boscha +ori napinacz i tak latałem ponad 3 lata w czerwcu 2012 mowie a zmienie sobie(choc było wszystko ok tylko pasek juz brazowy był) wsadziłem conti od wrzesnia zaczeły sie piski (robiłem alternator rolki powymieniałem bo mowie pasek conti nie ma opcji zeby on jeszcze prawie nowy) i wsadziłem na probe stary boscha i jak reka objąl a ze stary ten jest bardzo to zafundowałem sobie gates ładny kolorowy.Wsadziłem po 25km na zimnym silniku juz piszczy złuszczył sie i napisy starte jak po 20000tyś km. GATES I CONTI GOWNO NIE polecam i to nie pierwszy przypadek z ta firma.Brałem z roznych zrodeł.
Normano1973 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Mam wielorowkowy Gatesa i prawie 60tyś bez problemu, napisy zeszły co prawda . Ale jest jedno duże ALE!!!Kupiony był 3 lata temu zrobiony na pewno wcześniej i być może tamta partia była 'inna',lepsza itd gdzie indziej robiona innej jakości etc..nie wiem Mój 3ma się do dziś całkiem ok i nigdy nie zapiszczał jak dotąd!
rookie Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 No to jaki nie piszczy? Ja też potwierdzam Conti piszczy, u mnie zaczął piszczeć po 40 tys. od wymiany rozrządu. Gówno a kupiłem oryginał. To co teraz tylko z ASO czy BOSCH? Który qr** nie piszczy?
Lukasz_N Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja mam no name i nic nie piszczy a nie mam sprzegła alternatora itp. Zrobił tak ,że jest lepiej jak oryginał .poprostu od samego kupna tego auta pasek troche piszczał, myśłałem ze to tak ma być bo pasek juz nowy nie jest. ale dopiero jak mi sie to stało i chciałem założyć pasek to coś nie pasował, raz był za krótki raz za długi, wiec żeby jakoś jezdził puki nie kupie ORI paska jaki powinien być ,tak bede jezdzić i bede obserować .jest poprostu dalej zamontowany alternator i zrobione mocniejsze mocowanie jego z płaskownika,wygląda jak by tak mialo być,wszystko PRofi wykonane,wżuce foto jak zrobie.a mam pytanie do was ,jak ten napinasz powinien napinać bo u mnie to wlasnie był problem w tym, ze ten napinacz jak by nie napina w ta strone która powinien. wg schematu jaki dostałem to napinacz roznie dobrze mogł by byc bez sprezyny na stałe bo nie spełnia niczego co by napinał. wg mnie powinien napinać w lewo a on napina w prawo,chyba ze go trzeba mocno naciagnać, nie wiem wlasnie jak to powinno być ,przydała by sie fotka silnika jak ten pasek idzie i jak jest założony napinacz. juz z kolega myslelismy ze to nie taki napinacz jaki powinieni byc ale pasował idealnie. ja tym autem jezdze tak żadko ze bede go chciał sprzedać ,od kąd go mam (jakis rok) zrobiłem może z 3 tys km wiec wiecej stoi jak jezdzi ,dlatego nie inwestuje w drogie czesci dlatego taki tani kupiłem,a jest dobrze a nawet lepiej bo nie piszczy.
radioo11 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 a u mnie znowu gates piszczy po 5tys bosch po 3tys a continental nie piszczy od 6tys he he wszystko wymienione okolo rok temu tzn rolki napinacze sprzeglo altka itd.
MASA81 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 A jaki napinacz dobry w rozsądnej cenie
cabanmat Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie a myśleliście o ori pasku ? Napinacz nie jest tani.. Pytalem u dzika to zamiennik kosztuje coś koło 250zł. Też na zimnym mam świerszcze... Wymieniłem nawet kiedyś pasek na Conti ale bez różnicy.. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez cabanmat
cabanmat Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 No tak jak mi się wydawało... okolice 250zł
MASA81 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Brałem jeszcze pasek i sprzęgło alternatora
cabanmat Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czyli full zestaw.. Sprzęgiełko czyli brałeś całe koło pasowe alternatora ?
MASA81 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Tak inaczej mówi się na to koło pasowe alternatora
cabanmat Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Masa możesz zobaczyć moje piski ? Miałeś podobne ? Jak tak to widzę że trzeba pisać PW z paskiem, napinaczem i kołem pasowym Altka... Gdy motor trochę popracuje, piski ucichają lub cichną że są prawie nie słyszalne... Edytowane 3 Stycznia 2015 przez cabanmat
MASA81 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Trudno mi powiedzieć bo mi rozwaliło napinacz i pasek spadł dlatego zmieniam i nie mam pojęcia jak wygląda padający napinacz Możesz wymienić samą rolkę napinacza. U mnie jak robiłem rozrząd ostatnio to zauważyłem że napinacz już tarł o osłonę rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się