Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co się opłaca , Przerabianie na polifta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a dlaczego mówicie żeby blacharki nie tykać? :mysli:

No chyba że jesteś bardzo napalony na to ;) Bo jeżeli chcesz wymieniać drzwi to musisz wszystkie 4 + błotniki przednie.

Klape i maske moim zdaniem możesz sobie odpuścić ale do Ciebie należy decyzja.

Problem jest najbardziej w $$$ bo z tym że trafisz swój kolor to może być ciężko i zajmie Ci tyle czasu że prędzej sprzedasz auto niż dokończysz projekt :wink4:

Opublikowano

Dla mnie drzwi a w zasadzie klamki w przedlifcie są the best :D

Nie zamieniłbym ich na szpetne polifty. U mnie jedynie pójdą przednie lapmy i pewnie później zderzak przedni z halo :D

A i ten przedliftowy licznik z pełnym czerwonym podświetleniem jest super. Jedynie to konsola jest fajniejsza ale dużo roboty.

No i kratki dodają lansu :)

Ale o guście się nie dyskutuje :D

Pozdrawiam.

Opublikowano

Dla mnie drzwi a w zasadzie klamki w przedlifcie są the best :D

Nie zamieniłbym ich na szpetne polifty.

jak dla mnie tez klamki przedlliftowe wygladaja lepiej.. nei zamienilbym ich.. samochod jest bardziej oplywowy :naughty:

Opublikowano

Czy ja wiem? Przypominaja mi czasy Audi 80 ;) oczywiscie nie zebym mial cos przeciwko ale imo poliftowe klamki sa jednak nowoczesniejsze z wygladu i ladniejsze :) ale nie warto rezac polowy auta dla 4 klamek :tongue4:

Opublikowano

twierdzisz ze maski nie zmieniasz czyli drzwi i błotniki pewnie też zostaja. No to krótko: lampy 450 valeo przód, 200zł tył w okazji, zderzak przód przerobisz na polifta za 200zł( koszt halo) jakis kolega na forum opisał jak to się robi, stosunek cena/efekt ok (zderzak z polifta kpl ok. 500zł), grill od polifta wyrwiesz za 100zł, bardzo rzucaja sie w oczy listwy środkowe- nigdy nie znalazłem jasnej odpowiedzi ale podobno podchodza szerokie listwy z polifta ze 400zł ale w kompletach nie sprzedaja trzeba samemu. Zostaje kwestia starych klamek z którymi nic nie zrobisz, tylnej klapy i zderzaka. A jeszcze chyba mozna założyć oslony słupków środkowych w połysku. To co do zewnątrz, wewnątrz juz sie chyba orientujesz. Ogólnie zalezy od tego jak doinwestowany masz egzemplarz i co tak naprawde chcesz osiagnac tym przerabianiem, bo ogólnie każdy "znawca" b5 zobaczy ze to przeróbka niestety, a z drugiej strony auto masz dla siebie. Decyduj sam :wink4:

Opublikowano
zderzak przód przerobisz na polifta za 200zł( koszt halo)

sądzisz że dodajac halo zderzak jest jak poliftowy :mysli:

Jesteś w mega błedzie, poliftowy jest bardziej masywny(można sie przekonać montując FMIC) juz nie wspominam o przetłoczeniach :gwizdanie:

Co do klamek są ładniejsze poliftowe(w B6 i innych modelach są takie same), te wczesniejsze przypominaja czasy lat 90tych :decayed:

njalepiej to kupić angola poliftowego i przełozyc blachy i konsole, jeśli w planie jest malowanie całego auta to jak najbardziej mozna działać, ale pod warunkiem ze to auto będzie dalej modyfikowane, sama zmiana body na fl i zostawienie jak stoi to bezsens :gwizdanie:

Opublikowano
zderzak przód przerobisz na polifta za 200zł( koszt halo)

sądzisz że dodajac halo zderzak jest jak poliftowy :mysli:

Jesteś w mega błedzie,

Ale patrząc na Amerykanckie wersje to w sumie miałby rację :decayed:

jeśli w planie jest malowanie całego auta to jak najbardziej mozna działać, ale pod warunkiem ze to auto będzie dalej modyfikowane, sama zmiana body na fl i zostawienie jak stoi to bezsens :gwizdanie:

Jeżeli miałbym w planie malowanie to rezałbym chyba body RS4 sedan :kox:

Opublikowano

sądzisz że dodajac halo zderzak jest jak poliftowy :mysli:

Jesteś w mega błedzie, poliftowy jest bardziej masywny(można sie przekonać montując FMIC) juz nie wspominam o przetłoczeniach :gwizdanie:

Co do klamek są ładniejsze poliftowe(w B6 i innych modelach są takie same), te wczesniejsze przypominaja czasy lat 90tych :decayed:

njalepiej to kupić angola poliftowego i przełozyc blachy i konsole, jeśli w planie jest malowanie całego auta to jak najbardziej mozna działać, ale pod warunkiem ze to auto będzie dalej modyfikowane, sama zmiana body na fl i zostawienie jak stoi to bezsens :gwizdanie:

Nie nie sądze, ale bez sensem jest wydawac 500-600zł +lakier zeby mieć wytłoczenie hehe. To jak się już tak czepiac szczegółów to niech wszystko rozbierze do gołej skorupy i wszystko z polifta zakłada, koszt w okolicach 4 tysięcy :decayed: czyli kupuje angola i przekłada, ale wtedy ma 3 tysiące za lakier bo nawet jak trafi w kolor to zaraz obtłuczone albo porysowane. A co do klamek to nie tylko wygladaja ale i przyjemniejsze sa w uzytkowaniu :good:

Opublikowano

sądzisz że dodajac halo zderzak jest jak poliftowy :mysli:

Jesteś w mega błedzie, poliftowy jest bardziej masywny(można sie przekonać montując FMIC) juz nie wspominam o przetłoczeniach :gwizdanie:

Co do klamek są ładniejsze poliftowe(w B6 i innych modelach są takie same), te wczesniejsze przypominaja czasy lat 90tych :decayed:

njalepiej to kupić angola poliftowego i przełozyc blachy i konsole, jeśli w planie jest malowanie całego auta to jak najbardziej mozna działać, ale pod warunkiem ze to auto będzie dalej modyfikowane, sama zmiana body na fl i zostawienie jak stoi to bezsens :gwizdanie:

Nie nie sądze, ale bez sensem jest wydawac 500-600zł +lakier zeby mieć wytłoczenie hehe. To jak się już tak czepiac szczegółów to niech wszystko rozbierze do gołej skorupy i wszystko z polifta zakłada, koszt w okolicach 4 tysięcy :decayed: czyli kupuje angola i przekłada, ale wtedy ma 3 tysiące za lakier bo nawet jak trafi w kolor to zaraz obtłuczone albo porysowane. A co do klamek to nie tylko wygladaja ale i przyjemniejsze sa w uzytkowaniu :good:

Ale temat jest stworzony o przerabianiu na polifta. Więc jeżeli ktoś chce przerobić na polifta w 100% to zderzaki też do zmiany. Nie widzę tu braku sensu.

Jeżeli już to kwestia czy się to opłaca czy nie. :wink4: Moim zdaniem nie. Chyba że zakładamy bumpery od eSy albo RS4. :decayed:

Opublikowano

twierdzisz ze maski nie zmieniasz czyli drzwi i błotniki pewnie też zostaja. No to krótko: lampy 450 valeo przód, 200zł tył w okazji, zderzak przód przerobisz na polifta za 200zł( koszt halo) jakis kolega na forum opisał jak to się robi, stosunek cena/efekt ok (zderzak z polifta kpl ok. 500zł), grill od polifta wyrwiesz za 100zł, bardzo rzucaja sie w oczy listwy środkowe- nigdy nie znalazłem jasnej odpowiedzi ale podobno podchodza szerokie listwy z polifta ze 400zł ale w kompletach nie sprzedaja trzeba samemu. Zostaje kwestia starych klamek z którymi nic nie zrobisz, tylnej klapy i zderzaka. A jeszcze chyba mozna założyć oslony słupków środkowych w połysku. To co do zewnątrz, wewnątrz juz sie chyba orientujesz. Ogólnie zalezy od tego jak doinwestowany masz egzemplarz i co tak naprawde chcesz osiagnac tym przerabianiem, bo ogólnie każdy "znawca" b5 zobaczy ze to przeróbka niestety, a z drugiej strony auto masz dla siebie. Decyduj sam :wink4:

czytałeś co już mam na pokładzie zamontowane? 1 post u góry

Opublikowano

a no jakbyś tak od pierwszego posta pisał, bynajmniej post dla potomnych

Opublikowano

a jakbyś tak cały temat przeczytał??

Opublikowano

mi zostało parę szczegółów zmienić błotniki 4 drzwi i tylna klapa zostaje reszta jak polift, zmienię jeszcze tylne lampidła ( trochę kasy idzie ale wiem czym śmigam śmiało jadę i nie martwię się ze mnie auto zaskoczy

Opublikowano

W życiu nie wymieniłbym tyle blach, nie malował prawie całego auta, tylko po to żeby mieć polifta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...