Miroo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 jakby w Pl dało się rejestrować "angliki " to po roku lub dwóch trzeba było by zmienić ruch na lewostronny bo było by więcej anglików jak europejskich aut.
Stichy Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 No to teraz ja Powiedzcie mi jak sprawa sie przedstawia z ponownym zarejestrowaniu samochodu na PL blachy - musialem przerejestrowac swoj za granica i czy bede mogl ponownie zarejestrowac go w PL znow na siebie - slyszalem, ze mozna zas niektorzy mowia, ze nie, ale nigdy nie uslyszalem 100% odpowiedzi na tak czy nie Mialo to wejsc w maju zeszlego roku - tak przynajmniej uslyszalem w wiadomosciach
Thom4s Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 No to teraz ja Powiedzcie mi jak sprawa sie przedstawia z ponownym zarejestrowaniu samochodu na PL blachy - musialem przerejestrowac swoj za granica i czy bede mogl ponownie zarejestrowac go w PL znow na siebie - slyszalem, ze mozna zas niektorzy mowia, ze nie, ale nigdy nie uslyszalem 100% odpowiedzi na tak czy nie Mialo to wejsc w maju zeszlego roku - tak przynajmniej uslyszalem w wiadomosciach Kiedyś nie można było, ale Polacy zaczynali wyjeżdżać za granicę i powstał problem. Od marca 2011 można już ponownie zarejestrować auto, które było kiedyś na PL blachach i zostało wyrejestrowane.
pepik Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Wypadki swoja drogą Chodzi tutaj o to czemu w niektorych miastach mozna rejestrowac a w niektorych nie . Co pytanie to inna odpowiedz tak lub nie Chodzi o to, że po "przekładce" zarejestrujesz auto z Anglii, jeśli kierownica będzie po prawej stronie (przed przekładką) to niestety nie ma takiej możliwości i w żadnym polskim mieście Ci auta nie zarejestrują.
sołtys85 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Moj brat przełożył sobie a6 sam w garazu (banalnie proste stwierdził bo w grozi są otwory na lewą/prawą stronę) zrobił przegląd na stacji diagnostycznei i zarejestrował. Pozdrawiam
SZYNKAR Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 "banalnie proste stwierdził bo w grozi są otwory na lewą/prawą stronę" Czy w A4 jest też tak łatwo? Reflektory? Regulacja lusterek w drzwiach pasażera Schowek/kierownica Pedały
Martino24 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 "banalnie proste stwierdził bo w grozi są otwory na lewą/prawą stronę" Czy w A4 jest też tak łatwo? Reflektory? Regulacja lusterek w drzwiach pasażera Schowek/kierownica Pedały W audi B6 jest to piekna sprawa niektore samochody grupy VAG to maja przekrecane grodzie lub juz przygotowane otwory na elementy po lewej stronie. Kilka razy juz sie spotkalem z takimi grodziami ale niestety warsztatow typu "drut" jest pelno i nie ma ani ksztu serca w tym co robia byle tylko do rzyda i "na opchnięcie" chyba wiecie co mam na mysli Ale trafiało sie kilka sztuk bardzo ładnie przerobionych trudno bylo rozroznic
szczuraz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia.
Stichy Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 I tu sie mylisz - wiem co mowie, a wieczorem to juz masakra ujdzie jeszcze jak masz pasazera bo jesli sam sie wychylisz to mozesz sie zdziwic
Adamus2508 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia. bzdura, zrobiłem kilka tysięcy km angolem(rhd) w ruchu prawostronnym i jeśli się jedzie samemu to jest przej***ne, wyprzedzenie w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe, co innego jeśli się leci w dwie osoby
sołtys85 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 chłopaki u nas wypadków i tak jest w chooj jak są kiery po lewej stronie, a co dopiero jak by zalegalizowali po prawej to co drugie drzewo krzyż by stał bo przy wyprzedzaniu widoczność jest praktycznie zerowa wystarczy trochę obycia z RHD i nie dojeżdżanie do samego tyłu wyprzedzanego pojazdu. Masz praktycznie taką samą widoczność jak siedząc na tyłku i jadąc LHD. Kwestia przyzwyczajenia. bzdura, zrobiłem kilka tysięcy km angolem(rhd) w ruchu prawostronnym i jeśli się jedzie samemu to jest przej***ne, wyprzedzenie w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe, co innego jeśli się leci w dwie osoby Dwie osoby płci męskiej bo dla kobiet, które znam nigdy nie ma wystarczająco dużó miejsca.
Martino24 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tez jeździłem anglikiem i wiem że wyprzedzanie jest bardzo uciazliwie ale tamat dotyczy rejestracji a nie pewnych racji co do prowadzenia takich aut. Wybaczcie uwage ale nie chce zeby sie tutaj zaraz zrobił smietnik
MASATO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 w sumie to chyba w całej Polsce można rejestrować Angliki tylko że nie każda stacja diagnostyczna chce podbić przegląd w takim aucie po przekładce.
miszka Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi
mlodyy Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 przekładka B6 B7 B8 jest prosta jak pie.... w grodziach są dziury na to przygotowane , z instalacja elektryczna nie ma większego problemu ponieważ albo mozna kupic cała wiązkę za grosze na szrocie albo w ASO są do nabicia tak zwane przejściówki czyli przedłożenie wiązek elektrycznych koszt dosyć duży co do reszty części tez można dostać wszystko na szrotach itp . Jak ktoś mówi ze jazda angolem po polskich drogach to nic trudnego itp to chyba śmiga w miastach tylko wyprzedzanie tira to koszmar bujanie sie z lewego na prawo zęby coś zobaczyć lub zaufany pasażer inaczej nie da rady bezpiecznie wyprzedzić i jeszcze zmiana biegów lewa ręką czysta masakra jak dla mnie choć zrobiłem troszkę kilometrów angolami. Co do legalizacji angoli u nas to tak czy tak będzie można rejestrować u nas te auta ,Unia nam nie popuści. Na forum zaroi sie od b7 i b8
Martino24 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dowiedziałem sie z WK rejestracja PRZEROBIONYCH auto na naszą strone odbywa sie bez problemu. Na stacji diagnostycznej najelzy tylko napisac adnotacje ze auto zostało przerobione to wyszstko. [br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________ Dowiedziałem sie z WK rejestracja PRZEROBIONYCH aut na naszą strone odbywa sie bez problemu. Na stacji diagnostycznej najelzy tylko napisac adnotacje ze auto zostało przerobione to wyszstko.
gooryl Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi to sie bracik zdziwi jak mu przypierdola kare za nie płacenie tax'u... znajomy robil podobnie z x5 kara za nie placenie 4,500 f .. niech wyrejestruje je .. powie w urzedzie ze auto stoi w garażu i bedzie git zwolniony z jakichkolwiek opłat
miszka Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Mój braciak już 3 rok jeździ po Polsce EVO LANCER IX na angielskich blachach i polskim ubezpieczeniu i jak na razie nikt sie do niego o to nie przyczepił i o przekładce też na razie nie myśli . Ubezpieczenie ma w Hesti i płaci coś koło 100zł/ms. Nawet do Anglii nie jeździ żeby co roku MOT(przegląd) robić bo mój szwagier załatwia mu to za £168 i wysyła do polski . Jak to ktoś napisał wyżej polak potrafi to sie bracik zdziwi jak mu przypierdola kare za nie płacenie tax'u... znajomy robil podobnie z x5 kara za nie placenie 4,500 f .. niech wyrejestruje je .. powie w urzedzie ze auto stoi w garażu i bedzie git zwolniony z jakichkolwiek opłat Z tym nie ma największego problemu bo on nie ma tax'u od czasu jak go kupił . Samochód tu w urzędzie DVLA jest zgłoszony że jest SORN czyli wyłączony z ruchu drogowego
Mario Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 przekładka B6 B7 B8 jest prosta jak pie.... w grodziach są dziury na to przygotowane Mylisz się, B8 nie ma symetrycznej grodzi i w dodatku nie jest odkręcana. Pozostaje rozwiercanie zgrzewów i potem skręcanie, nitowanie lub spawanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się