garry99 0 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 muszę jeszcze poczytać żeby wszystko dokładnie sprawdzić w moich rejonach nie ma dobrych tunerów żeby się coś dowiedzieć a te 190 km by się przydało bo jeżdżę na zloty a 1/4 nie gardzę a te 130 km to trochę mało przy tej masie,serce mnie boli jak golf 3 z tą samą mocą mnie objeżdża jak chce:confused4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 jakie doładowanie wytrzymuje seryjne turbo w AFN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 1,2-3:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 pytam bo dołożyłem wskaźnik i stałe mam na poziomie 1.5 bar w peaku do 1.7-1.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 zrób sobie 11ke i bedziesz wiedział ile jest powinno być 2250-2300mbar pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 to tylko patrzec jak wy***iesz komus szybe wirnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 wtedy przyjdzie czas na BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja bym celował w GTB..... a nie BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja jeszcze nie wysadziłem tego turbo... Jak wysadzę będę się rozglądał za czymś wydajniejszym. BTW u Ciebie chyba ostatnio turbo klękło co teraz będziesz pchał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Ja jeszcze nie wysadziłem tego turbo... Jak wysadzę będę się rozglądał za czymś wydajniejszym. BTW u Ciebie chyba ostatnio turbo klękło co teraz będziesz pchał ? ja już zapomniałem o tym że turbo robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 to co teraz siedzi i ile Cie to kosztowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 to co teraz siedzi i ile Cie to kosztowało ? seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex 0 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Koledzy, jak wygląda sytuacja ze sprzęgłem? Mam AHU i chciałbym zrobić z niego około 145km. Opcja 2.0 czyli graty z AFNa + AWX + pewnie większy intercooler i ten moment okolo 320Nm. Sprzęgło mam nowe LUKa, dwumas z niewiadomym przebiegiem (czasem stuknie przy gaszeniu, zero szarpania). O ile się nie mylę to seryjne sprzęgło wytrzymuje 300Nm więc czy ta opcja 300Nm+ wytrzyma czy raczej rozpadnie się szybko? Wiadomo że zależy od jazdy (zasad przestrzegam) ale nie robi się 140km żeby jeździć po bułki Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Będziesz jeździł. Wytrzyma spokojnie więc rób i ciesz się z mocy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Koledzy, jak wygląda sytuacja ze sprzęgłem? Mam AHU i chciałbym zrobić z niego około 145km. Opcja 2.0 czyli graty z AFNa + AWX + pewnie większy intercooler i ten moment okolo 320Nm. Sprzęgło mam nowe LUKa, dwumas z niewiadomym przebiegiem (czasem stuknie przy gaszeniu, zero szarpania). O ile się nie mylę to seryjne sprzęgło wytrzymuje 300Nm więc czy ta opcja 300Nm+ wytrzyma czy raczej rozpadnie się szybko? Wiadomo że zależy od jazdy (zasad przestrzegam) ale nie robi się 140km żeby jeździć po bułki Pozdro Jakbyś chciał graty na zmianę AHU -> podciśnienie (gruszka/ akumulator podciśnienia, przewody podciśnienia, kolektor wydechowy AFN, węże olejowe do turbosprężarki wejściowy i wyjściowy, gumowy wąż łączący turbosprężarkę z filtrem powietrza i wiązkę elektryczną do N75 ) mam w dobrej cenie mam też pompę AFN hybrydę 11mm tłoczek z renowki na oddanie jak coś to PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 ale nie robi się 140km żeby jeździć po bułki jakby to było 240 KM to bym rozumiał... 140 to sie nadaje do w miare sprawnego przemieszczania, do sklepu po bułki i do koscioła w niedziele:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 ale nie robi się 140km żeby jeździć po bułki jakby to było 240 KM to bym rozumiał... 140 to sie nadaje do w miare sprawnego przemieszczania, do sklepu po bułki i do koscioła w niedziele:decayed: Popieram przedmówcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 ma ktoś może numery pomp 10 i 11 ? potrzebuję ori nr afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 ma ktoś może numery pomp 10 i 11 ? Potrzebuję ori nr afn afn 028130115a 11 - ahh 038130107j Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 wyglada że to AFN jest pytanie czemu ma większą wydajność niż ori AFN. Macie pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się