Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nic nie uzyskasz mocy, ten mod nie daje przyrostu, auto poprostu zaczyna jechać tak jak powinno :wink:

Opublikowano

okej , korekty programu nie będę musiał robić nie ? i przy okazji kolejne pytanie jeszcze :

1.czy po zmianie kolektora na kolektor od awx będę musiał robić korektę

2.Jak wygląda sprawa zamiany ori gumowych rur od icka na nierdzewkę albo alu ? poprawi turbo dziura ? jakie jeszcze zajdą zmiany ? Najlepiej wykonać z nierdzewki czy aluminium ?

Opublikowano

Nie musisz robić korekty bo to tylko kosmetyczne poprawki, a co do zmiany węży na kwasiak/alu to nie powinno sie wiele zmienić, no chyba ze walniesz za dużą średnice

Opublikowano

Może nie ten dział ale został poruszony temat sprzęgła/dwumasa, ile trzeba przelatać żeby sprzęgło się ułożyło i dwumas? zrobiłem jakieś 500km i dwumas słychać ale nie tak bardzo jak przed wymiana starego... sprzęgło elegancko nie ślizga :facepalm: zestaw wsadzony z AWX a setap 150/350.

z tego co się orientuje to tu sie nie ma nic układać. Wkładasz i ma być dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Siema.

Mozecie mnie poprawic bo nie wiem czy jak gupoty gadam czy koles mnie wkreca.

Temat to map sensor.

Na te chwile auto doposazone i jest pompa 11,turbo AWX,wtryski 216,dolot -fimc,sprzegło plus dwumas awx.

Pytam sie goscia jaka moc mozna osiagnac na tych gratach: 140KM wiecej TAK jesli wymieni sie mam sensor w sterowniku ?

Moze mnie ktos naprowadzic co i jak.

Edytowane przez Frimuś
Opublikowano

Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze

Opublikowano

Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze

:hi:

Opublikowano

Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze

:hi:

przez pare lat miałem taki setup wystrojony na 165km, mapsensor jak chcesz mozesz kupić pasujacy P&P z końcówką numeru 051A

ma to taki plus że auto nie bedzie latać na pograniczu trybu awaryjnego.

Opublikowano

Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze

:hi:

przez pare lat miałem taki setup wystrojony na 165km, mapsensor jak chcesz mozesz kupić pasujacy P&P z końcówką numeru 051A

ma to taki plus że auto nie bedzie latać na pograniczu trybu awaryjnego.

dzieki :hi:

Opublikowano

Mam takie krótkie pytanie. Czy zmienia się kąt wtrysku podczas chip tuningu?

Opublikowano

nie

Opublikowano

nie

Jezeli mowa o dynamicznym kacie to jak najbardziej tak ...
Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi,teraz to już jest wszystko jasne.

Opublikowano

Słuchajcie a sprawdza ktos przed programem kondycje silnika ? znaczy sie kompresje ? przeciez ma to ogromne znaczenie

Opublikowano

Frimuś, nowy mapsensor boscha kosztuje ok 150-200zl. Nie jest to duza inwestycja w porownaniu do gratow ktore juz wrzuciles, wiec warto zainwestowac i robic max turbiny, bo paliwa masz zapasu na sporo wieksze turbo :)

Opublikowano

Pany,zaczynam od poczatku i program wraca do serii i szukam na nowo osoby ktora mi wystroii audi.

do zmiany pujdzie turbinka z awxa na BRD hybryda takie cos = http://shop.turbocentras.com/en/turbochargers/791-turbocharger-bv43a-0189.html

Lecz nie wiem czy gra warta swieczki poniewarz interesuje mnie przedział 150-160KM lecz kazdy mi mowi ze mam sensor w sterowniku nie ogarnie tego setapu.

Jestem po sprawdzeniu kompresii i cisnienia oleju,wyniki na duzy plus !

Dodam setny raz jak wyglada technicznie auto:

*pompa 11

*wtryski 216

*turbo brd (aktualnie siedzi AWX)

*fimc

*przelot

* dwumasa nowa plus sprzegło z wax-a


Nie ukrywam iz wolał bym montowac turbine bez koniecznosci przerobek i czy ta ww nie jest przesadna do adekwatnej mocy docelowej.

Opublikowano (edytowane)

Nie zmieniaj na BRD. Do takiej mocy nie będzie Ci potrzebne. Poza tym trafić dobrą sztukę...

Ja przy setupie 11.,216, i właśnie turbo awx miałem 170KM/350Nm (na seryjnym map sensorze). I to był najlepszy setup dla B5.

Później było 230 i BRD i 190KM ale to już była inna jazda. Turbo wstawało później, wiadomo moc była większa ale auto nie było elastyczności w pełnym zakresie obrotów.

Edytowane przez Armi
Opublikowano (edytowane)

Armi mowisz aby zostawic tego awxa,nie ukrywam wolał bym zmienic. jak mam okazje

I powiadasz ori map sensor i taka moc u Ciebie,a tu nie potrafia umnie wykrzesac 145KM !!!!! o co kaman ????

Wszystko sprawdzone i działajace !

Nie znam sie zbytnio lecz słyszałem ze ta brd hybryda jest odmiana BRD z problemem szybkiego wstawania.

Edytowane przez Frimuś
Opublikowano (edytowane)

Pany,zaczynam od poczatku i program wraca do serii i szukam na nowo osoby ktora mi wystroii audi.

do zmiany pujdzie turbinka z awxa na BRD hybryda takie cos = http://shop.turbocentras.com/en/turbochargers/791-turbocharger-bv43a-0189.html

Lecz nie wiem czy gra warta swieczki poniewarz interesuje mnie przedział 150-160KM lecz kazdy mi mowi ze mam sensor w sterowniku nie ogarnie tego setapu.

Jestem po sprawdzeniu kompresii i cisnienia oleju,wyniki na duzy plus !

Dodam setny raz jak wyglada technicznie auto:

*pompa 11

*wtryski 216

*turbo brd (aktualnie siedzi AWX)

*fimc

*przelot

* dwumasa nowa plus sprzegło z wax-a

Nie ukrywam iz wolał bym montowac turbine bez koniecznosci przerobek i czy ta ww nie jest przesadna do adekwatnej mocy docelowej.

Z takimi gratami juz zainstalowanymi w aucie wkladaj GTB17 i tyle, szkoda marnowac potencjalu .

Jak ma byc koniecznie 160 ps , to sprzedaj 11-tke (bedziesz mial kase na strojenie ) , wloz zdrowa ori pompe 10-tke i bedzie 160 PS na seryjnym MAPsensorze .

Oczywiscie z 11-tka tez mozna to wystroic na 160 ps z turbo AWX i seryjnym MAPsensorze ale to marnowanie potencjalu ukladu paliwowego :-)

BRD sobie odpusc .

Edytowane przez spanky
Opublikowano

SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ?


SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ?

kolejne pytanie ile zabawy z przerabianiem,masz kogos kto sie tym zajmuje ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...