Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 nic nie uzyskasz mocy, ten mod nie daje przyrostu, auto poprostu zaczyna jechać tak jak powinno
Goldeq Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 okej , korekty programu nie będę musiał robić nie ? i przy okazji kolejne pytanie jeszcze : 1.czy po zmianie kolektora na kolektor od awx będę musiał robić korektę 2.Jak wygląda sprawa zamiany ori gumowych rur od icka na nierdzewkę albo alu ? poprawi turbo dziura ? jakie jeszcze zajdą zmiany ? Najlepiej wykonać z nierdzewki czy aluminium ?
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Nie musisz robić korekty bo to tylko kosmetyczne poprawki, a co do zmiany węży na kwasiak/alu to nie powinno sie wiele zmienić, no chyba ze walniesz za dużą średnice
radimm Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Może nie ten dział ale został poruszony temat sprzęgła/dwumasa, ile trzeba przelatać żeby sprzęgło się ułożyło i dwumas? zrobiłem jakieś 500km i dwumas słychać ale nie tak bardzo jak przed wymiana starego... sprzęgło elegancko nie ślizga zestaw wsadzony z AWX a setap 150/350. z tego co się orientuje to tu sie nie ma nic układać. Wkładasz i ma być dobrze.
Frimuś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Siema. Mozecie mnie poprawic bo nie wiem czy jak gupoty gadam czy koles mnie wkreca. Temat to map sensor. Na te chwile auto doposazone i jest pompa 11,turbo AWX,wtryski 216,dolot -fimc,sprzegło plus dwumas awx. Pytam sie goscia jaka moc mozna osiagnac na tych gratach: 140KM wiecej TAK jesli wymieni sie mam sensor w sterowniku ? Moze mnie ktos naprowadzic co i jak. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Frimuś
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze
Frimuś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze
Kowi87 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze przez pare lat miałem taki setup wystrojony na 165km, mapsensor jak chcesz mozesz kupić pasujacy P&P z końcówką numeru 051A ma to taki plus że auto nie bedzie latać na pograniczu trybu awaryjnego.
Frimuś Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Spokojnie 160 ps ogarniesz na seryjnym MAPsensorze przez pare lat miałem taki setup wystrojony na 165km, mapsensor jak chcesz mozesz kupić pasujacy P&P z końcówką numeru 051A ma to taki plus że auto nie bedzie latać na pograniczu trybu awaryjnego. dzieki
Roman0 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Mam takie krótkie pytanie. Czy zmienia się kąt wtrysku podczas chip tuningu?
spanky Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 nieJezeli mowa o dynamicznym kacie to jak najbardziej tak ...
Roman0 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Dzięki za odpowiedzi,teraz to już jest wszystko jasne.
Frimuś Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Słuchajcie a sprawdza ktos przed programem kondycje silnika ? znaczy sie kompresje ? przeciez ma to ogromne znaczenie
strus90 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Frimuś, nowy mapsensor boscha kosztuje ok 150-200zl. Nie jest to duza inwestycja w porownaniu do gratow ktore juz wrzuciles, wiec warto zainwestowac i robic max turbiny, bo paliwa masz zapasu na sporo wieksze turbo
Frimuś Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Pany,zaczynam od poczatku i program wraca do serii i szukam na nowo osoby ktora mi wystroii audi. do zmiany pujdzie turbinka z awxa na BRD hybryda takie cos = http://shop.turbocentras.com/en/turbochargers/791-turbocharger-bv43a-0189.html Lecz nie wiem czy gra warta swieczki poniewarz interesuje mnie przedział 150-160KM lecz kazdy mi mowi ze mam sensor w sterowniku nie ogarnie tego setapu. Jestem po sprawdzeniu kompresii i cisnienia oleju,wyniki na duzy plus ! Dodam setny raz jak wyglada technicznie auto: *pompa 11 *wtryski 216 *turbo brd (aktualnie siedzi AWX) *fimc *przelot * dwumasa nowa plus sprzegło z wax-a Nie ukrywam iz wolał bym montowac turbine bez koniecznosci przerobek i czy ta ww nie jest przesadna do adekwatnej mocy docelowej.
Armi Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Nie zmieniaj na BRD. Do takiej mocy nie będzie Ci potrzebne. Poza tym trafić dobrą sztukę... Ja przy setupie 11.,216, i właśnie turbo awx miałem 170KM/350Nm (na seryjnym map sensorze). I to był najlepszy setup dla B5. Później było 230 i BRD i 190KM ale to już była inna jazda. Turbo wstawało później, wiadomo moc była większa ale auto nie było elastyczności w pełnym zakresie obrotów. Edytowane 17 Września 2014 przez Armi
Frimuś Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Armi mowisz aby zostawic tego awxa,nie ukrywam wolał bym zmienic. jak mam okazje I powiadasz ori map sensor i taka moc u Ciebie,a tu nie potrafia umnie wykrzesac 145KM !!!!! o co kaman ???? Wszystko sprawdzone i działajace ! Nie znam sie zbytnio lecz słyszałem ze ta brd hybryda jest odmiana BRD z problemem szybkiego wstawania. Edytowane 17 Września 2014 przez Frimuś
spanky Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Pany,zaczynam od poczatku i program wraca do serii i szukam na nowo osoby ktora mi wystroii audi. do zmiany pujdzie turbinka z awxa na BRD hybryda takie cos = http://shop.turbocentras.com/en/turbochargers/791-turbocharger-bv43a-0189.html Lecz nie wiem czy gra warta swieczki poniewarz interesuje mnie przedział 150-160KM lecz kazdy mi mowi ze mam sensor w sterowniku nie ogarnie tego setapu. Jestem po sprawdzeniu kompresii i cisnienia oleju,wyniki na duzy plus ! Dodam setny raz jak wyglada technicznie auto: *pompa 11 *wtryski 216 *turbo brd (aktualnie siedzi AWX) *fimc *przelot * dwumasa nowa plus sprzegło z wax-a Nie ukrywam iz wolał bym montowac turbine bez koniecznosci przerobek i czy ta ww nie jest przesadna do adekwatnej mocy docelowej. Z takimi gratami juz zainstalowanymi w aucie wkladaj GTB17 i tyle, szkoda marnowac potencjalu .Jak ma byc koniecznie 160 ps , to sprzedaj 11-tke (bedziesz mial kase na strojenie ) , wloz zdrowa ori pompe 10-tke i bedzie 160 PS na seryjnym MAPsensorze . Oczywiscie z 11-tka tez mozna to wystroic na 160 ps z turbo AWX i seryjnym MAPsensorze ale to marnowanie potencjalu ukladu paliwowego :-) BRD sobie odpusc . Edytowane 17 Września 2014 przez spanky
Frimuś Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ? SPANKY wiesz pompe zmieniłem by był zapas,wiec zostanie jedynie jak pisałem suszarke bym zmienił i kogos kto mi ogranie program ? kolejne pytanie ile zabawy z przerabianiem,masz kogos kto sie tym zajmuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się