tmaxx88 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Panowie wiem że było pisane o tym ale nigdzie nie było jednoznacznie napisane który czujnik jest odpowiedzialny za wskazywanie temperatury na zegarach.Mianowicie czasami pokazuje mi temperature normalnie a czasami wogóle się nie rusza wskazówka.Nie mam jak podpiąc pod komputer stąd moje pytanie zacząć od wymiany czujnika czy termostatu.Oraz który czujnik jest od czego chodzi mi o G2 i g62
studziany Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Wg mnie lepiej podłączać VAGa niz wymieniać na czuja. Kabelek za 50 zeta i ogień. Tak to sobie będziesz wymieniał po kolei i wyjdziesz na tym jak "Zabłocki na mydle".
Lukasz_N Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Widzocznie niezbyt dobrze szukales. Jest duzo watkow, w ktorych pojawia sie ten temat :gwizdanie: Dla wyjasnienia: G2 daje sygnal na blat, G62 informuje ECU
tmaxx88 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Dodam że własnie zakupiłem moją B6, czujnik nie jest drogi w sklepie za czujnik febi zapłace 30pln, tylko on mi normalnie własnie powiedział że to jest czujnik od temperatury nie powiedział czy g2 czy g62 bo mówił że nie ma takiego oznaczenia, miał go na miejscu i jest on z zieloną końcówka dokładnie taki, http://moto.allegro.pl/czujnik-temperatury-059919501a-audi-seat-vw-wroc-i2020670243.html proszę o podpowiedz czy to jest g2 czy g62 oraz gdzie się znajduje ten g2, naprawde nie mogłem znaleźć
studziany Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Kolego bardzo słabo szukałeś! Masz podwieszony temat w tym dziale co napisałeś posta: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
steve69 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 ... czy to jest g2 czy g62 oraz gdzie się znajduje ten g2... To są 2 czujniki w jednej obudowie -- Pozdrawiam. Sławek
Rafi78 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zdarze się też czasami, że elektromagnes potarfi się zawieszać w zegarze i wskazówka wstaje kiedy ma ochotę znam to z autopsji
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Panowie wiem że było pisane o tym ale nigdzie nie było jednoznacznie napisane który czujnik jest odpowiedzialny za wskazywanie temperatury na zegarach.Mianowicie czasami pokazuje mi temperature normalnie a czasami wogóle się nie rusza wskazówka.Nie mam jak podpiąc pod komputer stąd moje pytanie zacząć od wymiany czujnika czy termostatu.Oraz który czujnik jest od czego chodzi mi o G2 i g62 a o jakim silniku rozmawiamy?
Spidan Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 To jest jeden czujnik,ma 4 piny,2 piny idą do zegarów a 2 do ECU,jeśli uszkodzone są te do zegarów to na vagu Ci nic nie pokaże.
tmaxx88 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 1,9 130KM tylko jakie oznaczenie silnika to nie wiem ponieważ nie wiem gdzie to znaleźć, czyli co radzicie żeby wymienić go? a jeśli ten elektromagnez to co wtedy zegary do wymiany?
sebul Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 A sie podepne, bo mam tez zegar z temp zapewne plynu chlodniczego i jeszcze ani razu nie wskoczl mi do 90 stopni , zazwyczaj jest 70 , czy to dobrze , czy to zle ? Teraz zima wiec to przez to ?
rav Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 zazwyczaj jest 70 , czy to dobrze , czy to zle ? Teraz zima wiec to przez to ? Najprawdopodobniej oznacza to uszkodzony termostat lub czujnik temperatury w układzie chłodzenia silnika. Procedurę ustalenia przyczyny braku możliwości osiągnięcia przez silnik odpowiedniej temperatury jest opisana: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 zacznij czytać od "termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej."
Spidan Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 1,9 130KM tylko jakie oznaczenie silnika to nie wiem ponieważ nie wiem gdzie to znaleźć, czyli co radzicie żeby wymienić go? a jeśli ten elektromagnez to co wtedy zegary do wymiany? No to AVF lub AWX, czujniki są do nich te same,kup tylko oryginał wtedy nie będzie problemów,polecam zakup w sklepie ASO Skody bo masz dużo taniej a w Superbie te same silniki były.
tmaxx88 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Panowie wymieniłem czujnik temperatury, niby cos sie poprawiło na poczatku wskazówka wogóle niedrgneła, później po ponownym odpaleniu ruszyła i doszła do 90stopni, podejchałem na myjke umyłem samochód zeszło może z 10 minut góra po przekręceniu zapłonu wskazówka ani nie drgneła po przejechaniu około 7 km.podniosła się do poziomu poniżej 50 stopni i tak już stała, myśle że termostat jest Ok ponieważ przy mrozach jakie są teraz w samochodzie bardzo szybko jest ciepło.W poprzednim samochodzie gdy termostat był padnięty wiało zimnem.Proszę o pomoc
Spidan Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Podepnij lepiej VAGa i sprawdź jakie są temperatury,ale z tego co piszesz to ten termostat jest walnięty.
tmaxx88 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Po pierwsze nie mam kabla po drugie nie ma w mieście gdzie jestem zadnego fachowca a po trzecie nawet gdybym miał kabel to nie znam sie na tyle by móc coś odczytać z tego VAG-a, dlatego metodą prób i błędów juz wyeliminowałem czujnik temp. myślisz ze termostat? ale w aucie jak na full wezme grzanie to przy tych mrozach nie da sie wytrzymać...
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 a jeśli ten elektromagnez to co wtedy zegary do wymiany? trzeba kupic licznik i przelozyc wskaźnik
tmaxx88 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 a da sie jakos sprawdzić czy to elektromagnez padł?[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 16:12_________________________________________________Panowie dam jeszcze jedna wskazówke, teraz gdy jechałem wskazówka fajnie wskoczyła na 90stopni, podjechałem na cpn zatankować może z 3 minuty stałem, wchodzę i wskazówka ani drgnie.POMOCYYYYYYYYYYY miał ktoś taki przypadek??????????????????
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 wskazuje to na zawieszający sie wskaźnik
zbojna Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 a da sie jakos sprawdzić czy to elektromagnez padł?[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 16:12_________________________________________________Panowie dam jeszcze jedna wskazówke, teraz gdy jechałem wskazówka fajnie wskoczyła na 90stopni, podjechałem na cpn zatankować może z 3 minuty stałem, wchodzę i wskazówka ani drgnie.POMOCYYYYYYYYYYY miał ktoś taki przypadek?????????????????? Mialem to samo w poprzednim B6, zawieszajacy sie wskaznik, vagiem latwo sprawdzic, test zegarow, w Wawie znalazlem speca od elektroniki, mial jakis stary licznik audi, wiec wymienil sam silniczek za 50 zl, co bylo powodem wieszania sie wskaznika. Od tej bylo wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się