Daniel85 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) koledzy ktory bd lepszy do BRD z wypasu tylko rnse, pakiet swiatlo, skladane lustra 77ah/760 czy 80ah/740 , obecnie jest 90ah, czy ostatecznie 90ah/720ah niestety ksiazki ani wlepy brak Mysle ze taki byłby dla Ciebie odpowiedni Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Daniel85
cubasx Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Przeczytalem caly temat Wiec tak moje autko A4 B7 1.9 BRB ma obecnie aku Moll 72Mh 640A pierwszy montaz data produkcji 27 tydzien 2007 roku nr 8E0915105L czyli ponad 9 lat, alternator 8GU czyli 140A. Rano jak jest zimno (okolo 0 i mniej) to dluzej kreci plus po zapaleniu swiatla, zegary itd. przygasaja na sekunde (2-3 czasami) przy czym slychac pstrykajacy przekaznik. Aku jakie obecnie jest dedykowane do mojego autka to 74Ah 680A. Dolozony RNSe i bluetooth jezeli to ma znaczenie. Pokonuje glownie krotkie odcinki. Czy najlepiej bedzie jak kupie ten dedykowany czy moge smialo celowac w 77Ah 780A bosh s5 - Exide 77Ah 760A (dla przykladu)?? Moze ktos wybral podobnie i sie sprawdzilo Pozdrawiam! Od 2 tygodni smigam na nowo zakupionym Bosch-u S5 77ah 780A i jest igla zmiana wyszla na dobre ! POZDRO!
elmarco86 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam mam pytanie czy akumulator 74ah Warty blue line bedzie w pełni ładowany przez alternator trójfazowy 120A audi a4 b6 1,8t quatro 163KM Cytuj zaznaczone Odpowiedz Cytuj Edytuj
rafal.85 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, po ostatnich mrozach i kilkudniowym postoju pod chmurką, akumulator w moim aucie odmówił współpracy (egzemplarz fabryczny, 6-cio letni). Jest to Varta AGM 105Ah 950A (czarna). Po telefonie do ASO, gdzie koszt takiego akumulatora wynosi 2060zł + wymiana i adaptacja sterownika (ok. 300), rozpocząłem poszukiwania w alternatywnych źródłach. Znalazłem: VARTA START-STOP H15 SILVER AGM 12V 105Ah 950A P+, który odpowiada parametrami fabrycznemu - czy uważacie, że będzie to dobry wybór? Zastanawiam się też nad biegunami - akumulator mam w bagażniku i dodatni mam po lewej stronie (kierowcy), ale mam wrażenie, że akumulator zamontowany jest "odwrotnie" i polaryzację ma jednak P+... Co ciekawe, we wlepce mam kod J0P = Battery 320 a (50 ah) duty-free and freeof cost... Edytowane 9 Stycznia 2017 przez rafal.85
jacek70 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 alternator trójfazowyNie ma czegoś takiego. We wlepce masz podany jaki ma być aku. 60- 64Ah.
zbikkq Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam, Jaki polecacie akumulator do audi a4 b7 2.0 tdi 103 kw Avant? Centra, Varta, Bosch ? Stary mam bosch'a 74 Ah i 680 rozruchowy.
marda16 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Hej,jestem przed wymianą aku ,mój stary oryginalny Warta 110Ah 520A 850A rozumiem że jak wymienię go na drugi z tymi samymi parametrami to nie muszę go kodować, a jak będzie miał wyższe prądy ładowania np. 900A czy 1000A to w czymś to przeszkadza ? Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez marda16
killler Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam. Przymierzam sie do wymiany aku w moim A4 2.0 ALT, obecnie jest tam wlozone jakies 61Ah i bodjaze 540A. planuje wlozyc Centra Futur 64Ah i 640A za ok 340zł(3 lata gwarancji) bedzie taki ok czy za duzy ?
Revor Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 1.8T, 163km, 2005rok, alternator 120A, bixenon, RNSE, PDC przód i tył, reszta raczej tak jak w każdym B7. Wg wlepki J1U 450A i 95ah, czy to nie jest zdecydowanie za dużo? Wszystkie wyszukiwarki na stronach Exide czy Centry proponują 62-64ah... Jaki akumulator w końcu kupować bo całkowicie zgłupiałem...
areksz Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 28.04.2017 o 17:24, killler napisał: Witam. Przymierzam sie do wymiany aku w moim A4 2.0 ALT, obecnie jest tam wlozone jakies 61Ah i bodjaze 540A. planuje wlozyc Centra Futur 64Ah i 640A za ok 340zł(3 lata gwarancji) bedzie taki ok czy za duzy ? Cześć Nie przeczytałem wszystkich stron W dzisiejszych czasach akumulator traktuję jako element eksploatacyjny, tak jak np olej. Przy czym akus może być najzwyklejszy i najtańszy. W końcu każdy akus zawiera ten sam prąd (trochę więcej lub mniej i z różną chęcią do oddawania go) Po wybraniu pojemności i prądu rozruchowego do naszego auta czyli taki jak fabryka dała (każdy producent akusów ma bajer na stronie ) powinieneś poprosić o zważenie akusów w sklepie i kupić ten najcięższy. Akumulatorów już nie produkuje się na lata (6-8) tylko na okres gwarancji. Dla mnie najtańszy (i najcięższy) jest najlepszy. Dwa razy reklamowałem akuski uznawane za dobre (marka) i niestety nie uznano. Od tamtej pory kieruję się zasada jak wyżej. Jeśli chcesz pierwszą ligę: http://www.moll-batterien.de/en/index.php tylko ta cena Kiedyś myślałem , żeby kupić akusa w niemieckim sklepie. Cyferki były te same tylko w EUR Na razie w ALTku mam VARTĘ. Już tam był jak kupowałem. Edytowane 10 Czerwca 2017 przez areksz
PASSATB5 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie jaki najmniejszy akumulator nada się do 1.8t bfb, wyposazenie golas. Pytam ponieważ auto będzie mało użytkowane a tym samym nie będzie czasu na pełne naładowanie. We wlepie jest JOL czyli 70.. alternator 120. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez PASSATB5
H4mm3R Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 FIAMM Titanium Plus zamówiony 23 marca 2015 dzisiaj padł
pajda Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 FIAMM Titanium Plus zamówiony 23 marca 2015 dzisiaj padł No nie gadaj że takie badziew wsadzileś do siebie co jak co ale po tobie się tego nie spodziewałem
wyzyk83 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 kager w b5 od 2011 kager w b6 od 2013 zero problemów
H4mm3R Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 18 minut temu, pajda napisał: No nie gadaj że takie badziew wsadzileś do siebie co jak co ale po tobie się tego nie spodziewałem Chwalili to brałem...
gauto Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Witam.chcialem kupic aku do 2.0 tdi 140KM 2008.nie wiem czy stary aku jest orgi. I nigdzie nie mogę znalesc wlepki z kodami.Pomocy!
Wihajster Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 naklejka z kodami jest we wnęce koła zapasowego po lewej stronie pod wygłoszeniem
tkamicki5 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Panowie a jak sie ma różnice +/- 5Ah w aktualnym aku niż w tym co producent zaleca we wlepce to może coś sie stać czy za mała rózńica taka?
bryleks Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Panowie... poczytałem trochę ten wątek i wybór chyba padnie na jeden z trzech: - Moll Kamina Start - Fiamm - Mercedes Dodam, że wielkość w okolicach 95-100Ah, 800-850A. A może coś zdecydowanie lepszego jest w tych pieniądzach? Warto dopłacać do Moll M3... wytrzyma np. 2 lata dłużej od tych zwykłych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się