Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Progacu10 napisał:

Panowie mam bardzo pilna prośbę, czy ktoś mógł by mi po VIN sprawdzić jakie tarcze, klocki przód, tył  i zestaw naprawczy zacisku przód, do vw Sharan WVWZZZ7MZ2V007409 z góry dzięki, 

tarcze przód - 7M3 615 301 A

klocki przód - 7M3 698 151 B

zestaw naprawczy - 4A0 698 471

tarcze tył - 7M0 615 601 C

klocki - 7M3 698 451 C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cos ostatnio po zwolnieniu recznego kolo mi lekko hamuje,Okazalo sie ze dzwignia przy zacisku nie wraca do konca.Kupilem uzywane zaciski tylnie oznaczenie 737 ,738 oraz przednie 973,974 z tarczami.Z tylu wychodzi ze mam cale 255mm a z przodu obecnie 312 zmienie na kupione 320 Zregeneruje zaciski i podmienie.Jakies dobre pelne zestawy naprawcze polecacie?Farbe kupilem  z folatec,zobaczymy jak z trwaloscia bedzie.Moze i warto wymienic gumowe przewody hamulcowe przy kolach.Tarcze przednie bez rantu,nie moge dostrzec oznaczenia,Sadzac po klockach firmy maxgear to tarcze chyba beda podobne(wiec do wymiany) 

1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, adam1974 napisał:

Cos ostatnio po zwolnieniu recznego kolo mi lekko hamuje,Okazalo sie ze dzwignia przy zacisku nie wraca do konca.Kupilem uzywane zaciski tylnie oznaczenie 737 ,738 oraz przednie 973,974 z tarczami.Z tylu wychodzi ze mam cale 255mm a z przodu obecnie 312 zmienie na kupione 320 Zregeneruje zaciski i podmienie.Jakies dobre pelne zestawy naprawcze polecacie?Farbe kupilem  z folatec,zobaczymy jak z trwaloscia bedzie.Moze i warto wymienic gumowe przewody hamulcowe przy kolach.Tarcze przednie bez rantu,nie moge dostrzec oznaczenia,Sadzac po klockach firmy maxgear to tarcze chyba beda podobne(wiec do wymiany) 

1.png

O zestawy naprawcze pytaj tutaj, bo robi się temat o wszystkim i o niczym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, H4mm3R napisał:

O zestawy naprawcze pytaj tutaj, bo robi się temat o wszystkim i o niczym.

Masz racje kolego.Dzieki za nakierowanie.Pytanie juz zadane w wlasciwym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, adam1974 napisał:

Masz racje kolego.Dzieki za nakierowanie.Pytanie juz zadane w wlasciwym temacie.

Reperaturki przód D4-394 Autofren:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Czy w każdej b6 jest problem że przy swapie tylnich zacisków na większe jest za krótka linka ręcznego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w każdym ale niestety jest to większość. Nie musisz linki wymieniać, zwyczajnie nie zakładaj jej na ostatni uchwyt i dasz radę założyć.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest i moja B7 już po swapie na większe heble (345/300) :thumbup1: i powiem szczerze tak to powinno hamować fabrycznie. Mam pytanie odnośnie ręcznego,, otóż jakoś dziwnie słaby jest i wajchę muszę ciągnąć do samej góry, aż podłokietnik podnosi. Wygląda to tak jakby smoregulacji nie było lub nie działa. Jak to jest z tymi większymi zaciskami, czy muszę sam to jakoś linkami wyregulować?

Edytowane przez Marcelix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja jest w tunelu konsoli środkowej, są filmiki na jutubie jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marcelix napisał:

Witam. Jest i moja B7 już po swapie na większe heble (345/300) :thumbup1: i powiem szczerze tak to powinno hamować fabrycznie. Mam pytanie odnośnie ręcznego,, otóż jakoś dziwnie słaby jest i wajchę muszę ciągnąć do samej góry, aż podłokietnik podnosi. Wygląda to tak jakby smoregulacji nie było lub nie działa. Jak to jest z tymi większymi zaciskami, czy muszę sam to jakoś linkami wyregulować?

Przy sprawnych mechanizmach nic nie trzeba regulować. Samoregulacja naciąga linki, wystarczy kilkukrotnie zaciągnąć i zwolnić ręczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Przy sprawnych mechanizmach nic nie trzeba regulować. Samoregulacja naciąga linki, wystarczy kilkukrotnie zaciągnąć i zwolnić ręczny.

Po zmianie tyłu z 255 na 288 czuję, że ręczny jest mocniejszy i wystarczy krótszy ruch dźwignią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, george napisał:

Po zmianie tyłu z 255 na 288 czuję, że ręczny jest mocniejszy i wystarczy krótszy ruch dźwignią.

moze to po prostu kwestia nowego klocka, tarczy i ewentualnie odwiezonego zacisku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę już ponad tydzień na tym zestawie i ręcznego zawsze używam i nadal jest wysoko. Wiem jak to powinno wyglądać po założeniu nowych gratów, bo mam jeszcze Golfa i tam po wymianie tarcz i klocków z tyłu, ręczny bierze już od drugiego ząbka. Dlatego podejrzewam samoregulatory, ale obydwa naraz :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marcelix napisał:

Witam. Jest i moja B7 już po swapie na większe heble (345/300) :thumbup1: i powiem szczerze tak to powinno hamować fabrycznie. Mam pytanie odnośnie ręcznego,, otóż jakoś dziwnie słaby jest i wajchę muszę ciągnąć do samej góry, aż podłokietnik podnosi. Wygląda to tak jakby smoregulacji nie było lub nie działa. Jak to jest z tymi większymi zaciskami, czy muszę sam to jakoś linkami wyregulować?

co było robione z tylnymi zaciskami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DivaynEays napisał:

moze to po prostu kwestia nowego klocka, tarczy i ewentualnie odwiezonego zacisku :D

Może była regulowana, bo wyżej nie można zaciągnąć rękawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki w pracy jestem. Z zaciskami nic nie robiłem. Kupiłem je od  RS Dziadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcelix napisał:

Sorki w pracy jestem. Z zaciskami nic nie robiłem. Kupiłem je od  RS Dziadek

Odpiąłeś linkę z jednego mocowania na wahaczu? Patrz 1. post tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy tym samym stupie (tył z S4 300 mm) musiałem na mechanizmie w tunelu środkowym wyregulować i już od 2 lat mimo zużycia klocków, ręczny na drugim ząbku trzyma jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zestaw był tak zrobiony, że nie było potrzeby zdejmowania linki z zaczepu na wahaczu wszystko P&P złożyłem to wszystko bez najmniejszych problemów. Tylko ten ręczny jakoś tak jak nigdy wcześniej. Jutro jadę do Radomia mam 300km w jedną mańkę, może coś się ułoży, jak nie to po weekendzie rozbieram tylne zaciski, tak być nie może. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...