Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, orionek65 napisał(a):

Siema 

Czy mając heble 320 wystarczy założyć jarzmo i tarcze od S4 a zacisk i klocek zostawić od 320 żeby zrobić upgrade do 345mm? Klocek wiem że jest ten sam, zacisk średnica tłoka taka sama optycznie prawie bez różnicy. Pozdro

Zacisk od Ski ma inną budowę, bardziej zbliżoną do tego z cabrio B7. Klocek nie może być taki sam, ponieważ pracuje na innej powierzchni tarczy. Tłoczek jest również 60 mm. Pamiętaj, że potrzebujesz też osłonę tarczy od wersji 345 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 24.09.2023 o 21:29, george napisał(a):

Zacisk od Ski ma inną budowę, bardziej zbliżoną do tego z cabrio B7. Klocek nie może być taki sam, ponieważ pracuje na innej powierzchni tarczy. Tłoczek jest również 60 mm. Pamiętaj, że potrzebujesz też osłonę tarczy od wersji 345 mm.

Klocek jest ten sam. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tam z wczoraj, ściągacz tego rozmiaru  nie dał rady, dopiero 5 minutowe nap....anie 5 kg młotem odkleiło tarcze od piasty :facepalm:

 

20231013_140209.jpg

Edytowane przez Dev
  • wow 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Dev napisał(a):

dopiero 5 minutowe nap....anie 5 kg młotem odkleiło tarcze od piasty :facepalm:

miałem to samo w a4 b8 rodziców :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, musiałem jeszcze wymienić łożysko.

Dzięki Bogu górna śruba od wahaczy wyszła bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Z czego poskładać coś "męskiego" na  przodu..... felga 20"......... 360 i więcej... nawet 400?

Jest tylko jeden warunek żadnych dystansów pod tarcze czy felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie robię na razie rozeznanie w temacie stąd pytanie - ile mniej więcej aktualnie wynosi upgrade hamulców w A4 B6 Avant na 320/288? Zaciski po dokładnym czyszczeniu i malowaniu, nowe tarcze i kostki (coś sensownego i wartego założenia), osłony itd. Ogólnie cały komplet gotowy do założenia na przód i tył. Wymieniać same klocki przy serii IMHO mija się z celem stąd zaczynam powoli robić rozeznanie, a w dziale ogłoszeń cisza jeśli chodzi chociaż o same zaciski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaman napisał(a):

Panowie robię na razie rozeznanie w temacie stąd pytanie - ile mniej więcej aktualnie wynosi upgrade hamulców w A4 B6 Avant na 320/288? Zaciski po dokładnym czyszczeniu i malowaniu, nowe tarcze i kostki (coś sensownego i wartego założenia), osłony itd. Ogólnie cały komplet gotowy do założenia na przód i tył. Wymieniać same klocki przy serii IMHO mija się z celem stąd zaczynam powoli robić rozeznanie, a w dziale ogłoszeń cisza jeśli chodzi chociaż o same zaciski.

Cisza, bo dziadek już nie sprzedaje. Wszystko zależy od tego jakiej firmy tarcze i klocki kupisz. Ja przykładowo za 345/300 tarcze zimmermann klocki ferodo, nowe osłony i stalowy oplot hela dałem około 4.5tys 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kaman napisał(a):

Panowie robię na razie rozeznanie w temacie stąd pytanie - ile mniej więcej aktualnie wynosi upgrade hamulców w A4 B6 Avant na 320/288? Zaciski po dokładnym czyszczeniu i malowaniu, nowe tarcze i kostki (coś sensownego i wartego założenia), osłony itd. Ogólnie cały komplet gotowy do założenia na przód i tył. Wymieniać same klocki przy serii IMHO mija się z celem stąd zaczynam powoli robić rozeznanie, a w dziale ogłoszeń cisza jeśli chodzi chociaż o same zaciski.

Dzwoń do @Deva.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev czy mógłbyś mi na PW wysłać jak wygląda cenowo temat ze swapem z 288 na 320 sam przód - A4 B7 1.9 TDI? Chodzi o pełny komplet (jarzmo, zacisk, tarcza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam a4 b6 po swapie hamulców na 320 mm i problem z wypadającymi blaszkami miałem i zamienniki i teraz org . Dziś wypadła mi w garażu udało się załozyć . Co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pawel427cui napisał(a):

witam mam a4 b6 po swapie hamulców na 320 mm i problem z wypadającymi blaszkami miałem i zamienniki i teraz org . Dziś wypadła mi w garażu udało się załozyć . Co może być przyczyną ?

Może źle montujesz, żeby wyjąć trzeba podważyć dobrze śrubokrętem ,nie wiem jak może sama wypaść,może zrób fotkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2008 o 19:41, H4mm3R napisał(a):

Swap tył:
X > 255 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarcza
X > 288 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (Dla quattro – 8E0615611Q/8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P/8E0615612P)
X > 300 – Potrzeba: Zaciski, jarzmo, tarcze i osłony (Idealnie pasują osłony z 1KW, w przypadku osłon z S4 trzeba wiercić nowe otwory montażowe)

Cześć. Czy w przypadku modyfikacji z 245mm na 288 musi byc ta osłona ?

na grupach o a4 b7 maja na swapa ale bez osłon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, neo82 napisał(a):

Cześć. Czy w przypadku modyfikacji z 245mm na 288 musi byc ta osłona ?

na grupach o a4 b7 maja na swapa ale bez osłon

Musi być,ta od 245 jest za mała, jak zmieniałem na 288 też jej nie miałem i ok rok jeździłem na starych,ale trzeba je trochę młotkiem sprasować i później są na śmietnik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi  o to że obecnie mam 245mm . na fb jest kilka ludzi, którzy sprzedaja Swapy na 288mm lecz bez osłon . Dlatego pytanie jest czy musza byc absoluitnie te oslony od 288 czy mozna przez jakis czas bez tych osłon ? 

Edytowane przez neo82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musza byc osłony od 288, te które masz sa za małe

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev please proszę

Czy Twoim Zdanie którez z ogłoszeń jest ok 

Tarcze i klocki mają wytrzymac kilka miesiecy tylko potem kupie nowe 

Nie ukrywam ze wole kupic przod i tył 

 

WWW.OLX.PL

500 zł: 500 zł: Kompletny swap hamulcy przód na 320mm audi a4 b6 b7 W zestawie: tarcze, zaciski, jarzma, klocki oraz tarcze kotwiczne Możliwa wysyłka lub odbiór osobisty

 

WWW.OLX.PL

700 zł: 700 zł: Witam cały kpl ładny przekładka SWAP tarcze klocki ładne do założenia kontakt tylko telefoniczny nie odpowiadam na smsy i olx

 

WWW.OLX.PL

1000 zł: 1 000 zł: Witam mam do sprzedania SWAP hamulców do a4 b6 b7 na tarczę 320mm 288mm cały komplet jak na foto więcej informacji na telefon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie chce mi sie tego komentowac :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...