Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A6 C6 ale Allroad nawet numer podałem...

Wysłane z Tapatalka

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
6 minut temu, pawelosinski83 napisał:

A6 C6 ale Allroad nawet numer podałem...

Wysłane z Tapatalka
 

Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta

S4 vs C6

 

206168_x800.jpg

4h0615601h.jpg

Opublikowano

Moja S4 jest wentylowana wewnętrznie niestety, może właśnie rozbieżności u producentów. W każdym razie z A6 C6 są tarcze o wysokości 42mm i 49mm, a S4 B8 36mm.

Opublikowano
17 godzin temu, H4mm3R napisał:

Pierwsze słyszę żeby tarcza z C6 pasowała do B6/7. Zestaw pod 330 składa się z jarzma z C6, tarczy z S4B8 i zacisku z S4 B6/7 lub T5. 

Tacza z C6 jest za wysoka tak jak napisał Daniel. 

15 godzin temu, H4mm3R napisał:

Nic nie sugeruj, bo wprowadzasz ludzi w błąd. 

Nie pouczaj mnie, zwłaszcza gdy nie jesteś pewien, że masz rację, OK? Napisałem, podałem wymiary, wyjaśniłem... wystarczy przeczytać ze zrozumieniem patrząc na numery i karty katalogowe...

17 godzin temu, bjoern napisał:

Foto z przymiarki, weszła bez toczenia.   A6C6 4H0615601K ta tarcza jak niby bardziej pokrywa klocek?  Na obecnej tarczy cała powierzchnia klocka ma styk z tarczą, do środka brakuje 1mm, do krawędzi brakuje ~3mm więc można stoczyć, żeby po prostu nie mieć rantu. Nie widzę sensu zastosowania tej tarczy w takim razie zamiast tej co mam. Do tego dochodzi to, że wysokość polecanej przez was tarczy to 49mm a mojej S4 B8 36mm, z B8 pasuje bez problemu, pod A6 C6 trzeba dać dystans pod jarzmo. Pozdrawiam :)

Niby tak, ze przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM co napisałem wyżej z wymiarami :tongue4:

15 godzin temu, bjoern napisał:

Moja S4 jest wentylowana wewnętrznie niestety, może właśnie rozbieżności u producentów. W każdym razie z A6 C6 są tarcze o wysokości 42mm i 49mm, a S4 B8 36mm.

Najbliżej wymiarom seryjnym jeśli chodzi o styk klocek/tarcza itd jest stoczona tarcza z A6C6 allroad - i oczywiście ma 36mm.

@bjoern
Zmierz średnicę tarczy z łaski swej oraz wewnętrzną średnicę powierzchni ciernej czy ma 219 czy 225 mm, OK?
Założę się, że masz tarcze właśnie z allroada C6... Sprawdziłem w katalogu zimmermana i po VIN S4 jest tylko ta jedna tarcza z wentylacją od przodu, chociaż po modelu auta (S4) wchodzi też ta z allroada... Mogli dać Ci tą drugą po prostu.

Zimmermann (nawiercany) 100.3358.52 : http://ows-cdn.tecdoc.net/cis/documents/DZGS2Vsokxx_LMCPB/1160929/0
Brembo 09.B969.11 :  https://www.bremboparts.com/europe/pl/catalogue/disc/09-B969-11
4H0 615 601 H
4H0 615 601 K
4H0 615 601 D
i inne

Zimmermann (nawiercany) 100.3334.52 : http://ows-cdn.tecdoc.net/cis/documents/DZGS2Vsokxx_LMCPB/1157885/0
Brembo 09.B040.11 : https://www.bremboparts.com/europe/pl/catalogue/disc/09-B040-11
tylko 8K0 615 601 C

Tak czy inaczej nie mam zielonego pojęcia jak wcisnąłeś tą tarczę bez toczenia... :shock3:
Jesteś na 100% pewien, że masz jarzma z AC6 i zaciski z T5? Masz jakieś ich numery?

17 godzin temu, H4mm3R napisał:

Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta

...

Czy wentylacja przód czy tył nie zależy od producenta tarczy a od specyfikacji Audi... S4 ma od przodu, Allroad ma od tyłu. S4 ma żeberka długie do wentylacji, Allroad itd ma dużo wąskich słupków. Fakt, teoretycznie dzięki konstrukcji eskowa może rochę lepiej sobie radzić, ale na tyle aż takiego znaczenia to nie ma raczej...

 

 

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, H4mm3R napisał:

Ok, może i pasuje ale ma inną konstrukcję, według mnie tarcza z S4 lepiej odprowadza ciepło. Chyba że to kwestia producenta

S4 vs C6

 

Zapewne zalezy od producenta ale napewno od modelu np. ja mam Textar PRO+ (320mm)  tarcza jest górą i dołem wentylowana

Edytowane przez Marecki1
Opublikowano

Jak szukałem w necie tarcze, które podałeś to wyskakiwały tylko o wysokości 43 lub 49mm, nie widziałem nigdzie 36. W każdym razie klocek z T5 jest jaki jest więc większa powierzchnia cierna nic nie zmienia, skoro i tak nie jest w stanie pokryć całej powierzchni :) 
jarzma mam BDA 605 i BDA 604, wszędzie gdzie czytałem i rozmawiałem z ludźmi przed skompletowaniem gratów nie było mowy o toczeniu tarczy ze średnicy, żeby się zmieściła, przecież A6 też ma takie jarzmo i 330 wchodzi bez toczenia ;) Jak ktoś toczył to tylko ze względów estetycznych. 
Powierzchnia cierna ma 55mm

Opublikowano

jarzma takie same ale uszy w zwrotnicach inne

Opublikowano

Przeanalizowałem z paredziesiąt stron i ciekawi mnie dla czego nikt nie pakuje 2 tłoka z a8 d2? Albo zacisków od a8 d3  Nie pasują czy jak? I czy jest jakaś alternatywa dla 345/300 z s4 bo tego jak na lekarstwo.

 

Opublikowano

Wielokrotnie przewijał sie sytem dwu tłoków opisywany jako słaby ;).

Z kolej z modelu d3 trzeba by dorabiać dystans pod tarcze - częsty mod w a6 c5.

Opublikowano
7 godzin temu, Paolo1988 napisał:

Przeanalizowałem z paredziesiąt stron i ciekawi mnie dla czego nikt nie pakuje 2 tłoka z a8 d2? Albo zacisków od a8 d3  Nie pasują czy jak? I czy jest jakaś alternatywa dla 345/300 z s4 bo tego jak na lekarstwo.

 

Tomek wszystko wykupil:kox:

Tak na serio to co do przodu 981/2 trzeba sie troche naszukac i idzie wyrwac za 300zl.

A probowal ktos dorezac do malysza na tyl set z s8d2fla?

Tam siedzi 288/22 i pewnie lepiej odp cieplo a jezeli lita 280...

 

Opublikowano

Do tarcz 345 Zimmerman Sport Coat Z lepiej dać klocki Ferrodo Premier czy DS? 

Opublikowano
2 godziny temu, mastapi napisał:

Do tarcz 345 Zimmerman Sport Coat Z lepiej dać klocki Ferrodo Premier czy DS? 

DS

Opublikowano

Ponoć DS mają mocną tendencję do głośnego piszczenia... 

To wynika z materiałów użytych do produkcji czy też z czegoś innego? 

Opublikowano
Godzinę temu, mastapi napisał:

Ponoć DS mają mocną tendencję do głośnego piszczenia... 

To wynika z materiałów użytych do produkcji czy też z czegoś innego? 

z montażu

Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał:

z montażu

Czyli na co konkretnie zwrócić uwagę podczas montażu aby nie piszczały? 

Opublikowano
36 minut temu, mastapi napisał:

Czyli na co konkretnie zwrócić uwagę podczas montażu aby nie piszczały? 

wszystko dokładnie wyczyścić i poskładać

Opublikowano
30 minut temu, Dev napisał:

wszystko dokładnie wyczyścić i poskładać

E tam Tomek....

W tym jeba...w8 poczyscilem ten szajs tak ze mozna bylo jesc z tego a to i tak piszczy im cieplej tym weselej..

Mi to nie przeszkadza w ogole ale ludzie na pasach sie boja:-D

Opublikowano
15 minut temu, wesz82 napisał:

E tam Tomek....

W tym jeba...w8 poczyscilem ten szajs tak ze mozna bylo jesc z tego a to i tak piszczy im cieplej tym weselej..

Mi to nie przeszkadza w ogole ale ludzie na pasach sie boja:-D

Masz na myśli właśnie klocki DS? 

Może jednak wybrać Ferrodo Premier? 

Opublikowano

siada tarcza z a6 330 tylko zostaje spory rant i wyglada to ....

Opublikowano
2 minuty temu, mastapi napisał:

Masz na myśli właśnie klocki DS? 

Może jednak wybrać Ferrodo Premier? 

Nie pamietam.

Tomek wie:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...