george Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 (edytowane) Może warto byłoby dorzucić info na temat zacisku od B7 cabrio? @H4mm3R Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez george
Mr.Joker Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W dniu 24.08.2020 o 17:57, pila24 napisał: Aha to spoko,juz myślałem że do zwolenników należysz tej metody Januszowej ?? Apropo januszowania. Kolega kupił cały komplet do swapa na 320mm do passata b5, zwrotnice, zaciski, tarcze i klocki. Klocki tarcze złom ale co nas zdziwiło przy rozbieraniu? Dziwnym trafem tarcze miały rant tylko na dolnej średnicy pracy klocka ?? jakiś majster założył tarcze 312mm ale klocki już poprawne i oto efekt??
pila24 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Grubo,? ale tarcza tańsza-Janusz wie jak zaoszczędzić i w pełni wykorzystać tarcze. Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez pila24
Mr.Joker Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 2 minuty temu, pila24 napisał: Grubo,pewnie tą parą klocków rant po poprzednich szlifował ? no i tarcza tańsza-Janusz wie jak zaoszczędzić i w pełni wykorzystać tarcze. Grubo grubo nie mówiąc już o tym ze 5mm luzu do skasowania ale tarcza cały czas swiezynka bo bardziej gorny rant się w oczy rzuca ? a tu go nie było ? i łatwiej założyć taka mniejsza i wezsza, wyszła bez odkrecania jarzma.
pila24 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 2 minuty temu, Mr.Joker napisał: Grubo grubo nie mówiąc już o tym ze 5mm luzu do skasowania ale tarcza cały czas swiezynka bo bardziej gorny rant się w oczy rzuca ? a tu go nie było ? i łatwiej założyć taka mniejsza i wezsza, wyszła bez odkrecania jarzma. Baaarrrdzo dobra robota to była,nie dość że taniej,szybciej to jeszcze estetyczniej ? A ciekawi mnie przy jakiej prędkości pozostałej do wyhamowania z 200km/h te zaciski ugotowały by te tarcze 25mm...
Mr.Joker Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 26 minut temu, pila24 napisał: Baaarrrdzo dobra robota to była,nie dość że taniej,szybciej to jeszcze estetyczniej ? A ciekawi mnie przy jakiej prędkości pozostałej do wyhamowania z 200km/h te zaciski ugotowały by te tarcze 25mm... Miejmy nadzieję że Janusz tak szybko nie jeździł ?
H4mm3R Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2020 W dniu 13.08.2020 o 11:48, El Patriko napisał: Mam bex, ale na fakturce poprzedniego właściciela są następujące tacze i klocki: DF4186 (tarcze trw 245 mm) GD8823 (klocki trw) Z przodu natomiast: DF2652 (tarcze trw 288 mm) GDB1307 (klocki trw) Osłona z tyłu wygląda, jak by mogła zmieścić większą tarczę. Możliwe, że nie sprawdził dobrze co kupuje i potem założył co miał. Co z tym teraz mogę zrobić? Wy się śmiejcie, a u kolegi może być podobna sytuacja.
george Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 5 minut temu, H4mm3R napisał: Wy się śmiejcie, a u kolegi może być podobna sytuacja. Może chociaż jarzma są zmienione, w końcu tyle wystarczy do konwersji 288/245 <-> 312/255. Czyżby ktoś rzucił się na zysk ze sprzedaży jarzma i kupna mniejszych tarcz?
H4mm3R Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2020 3 minuty temu, george napisał: Może chociaż jarzma są zmienione, w końcu tyle wystarczy do konwersji 288/245 <-> 312/255. Czyżby ktoś rzucił się na zysk ze sprzedaży jarzma i kupna mniejszych tarcz? Kupił złe tarcze, to wiedziałby że jarzma musi zmienić? wątpię...
george Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 37 minut temu, H4mm3R napisał: Kupił złe tarcze, to wiedziałby że jarzma musi zmienić? wątpię... Skłaniam się ku tezie, że np. handlarz mógł pogonić zestaw 312/255 i wrzucił na sztukę 288/245, stąd poprzedni właściciel przed @El Patriko kupił nowe heble 288/245. Inna opcja to nieogarnięty sprzedający.
dydek1 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Panowie przy swapie na tył pod 330 na zacisku z t5 tarcze lądują od a5 a klocki np ferodo premiera z a5 jakie powinny mieć oznaczenie?
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 2 godziny temu, dydek1 napisał: Panowie przy swapie na tył pod 330 na zacisku z t5 tarcze lądują od a5 a klocki np ferodo premiera z a5 jakie powinny mieć oznaczenie? FDB1655
george Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 (edytowane) Dzięki @Dev .Zacisk od Cabrioleta B7 siedzi luźno na feldze 16x7J ET 42, dokładniej to OEM od B6/B7 Cabrioleta lub A6 C6 Edytowane 11 Listopada 2020 przez george
marcintp Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 Witam Szykuje mi się wymiana tarczy z przodu bo ma bicie (trzęsie kierownicą) i z tyłu mam brak ręcznego (klocki nowe, linki też) czy pewnie zaciski do regeneracji... P.S 2 razy zaciski mi się zapiekły i tarcze mocno się zagrzały do czerwoności także pewnie na śmietnik... No i pomyślałem nad swapem, tylko obawiam się że z przodu mogą zacsiki większe się nie zmieścić moja fura to b6 1.8 bfb sedan, felga r17 'proszę o poradę zamieszczam zdjęcia
Wandej Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 48 minut temu, marcintp napisał: Witam Szykuje mi się wymiana tarczy z przodu bo ma bicie (trzęsie kierownicą) i z tyłu mam brak ręcznego (klocki nowe, linki też) czy pewnie zaciski do regeneracji... P.S 2 razy zaciski mi się zapiekły i tarcze mocno się zagrzały do czerwoności także pewnie na śmietnik... No i pomyślałem nad swapem, tylko obawiam się że z przodu mogą zacsiki większe się nie zmieścić moja fura to b6 1.8 bfb sedan, felga r17 'proszę o poradę zamieszczam zdjęcia To nie ori felga. Ciężko powiedzieć
george Opublikowano 5 Września 2020 Opublikowano 5 Września 2020 Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut?
DivaynEays Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 (edytowane) 18 godzin temu, george napisał: Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut? Tak. C5 ma klocek na drucik, i jest taki bolec wystający z zewnątrz Edytowane 6 Września 2020 przez DivaynEays
Dev Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 (edytowane) 20 godzin temu, george napisał: Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi łopatologicznie różnicę między zaciskiem C5 FL a B7 320? Ten C5 FL jest płaski jak od Cabrio B7 i ma niedzielony otwór. Czy zewnątrz widać różnię pomiędzy mocowaniem klocka na blaszką i drut? C5 - FDB1407 plus drut B7C - FDB1629 plus klamra Edytowane 6 Września 2020 przez Dev
Diablo Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Cześć. Panowie, mam pytanie. Mam heble 320/288 które czekają na montaż, ale trafiły mi się teraz 345 z S5 z 2010. Czy mogę je założyć z tyłem 288, czy powinienem założyć minimum 300 lub 330 z tyłu?
george Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) Możesz zakładać 288. 300 od S4 to rzadki temat, z kolei 345/330 na pewno sensownie hamowałoby. Zacisk pasuje bez przeróbek? Edytowane 15 Września 2020 przez george
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się