tomaszw Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 No to jestem po wymianie, z 312 na 321. robota przyjemna i bez niespodzinek, a jaki efekt to zoabaczymy 312mm 321mm Największa róznica to wielkośc zacisku.
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 no to jestes pionierem teraz tył i bedzie git ---------- Post dopisany 17-11-2012 at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2012 at 00:25 ---------- wczoraj miałem szkolenie w InterCarsie w temacie Ferodo jest jeszcze Ate i Bosch jezeli kogos to interesuje to proponuje sie dowiedziec kiedy w Waszych miastach (tam gdzie jest ICar-s) bedzie cięzarówka w których odbywaja sie szkolenia na prawde warto, można dowiedziec sie wiele ciekawych rzeczy min. takich że Ate (tfu) nie robi części na pierwszy montaż :grin: tzn tarcz i klocków, Brembo, TRW i Bosch też (o czym dawno wiedziałem) :polew::polew:
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 A kto robi ?małe, skośnookie ? na Europe na pierwszy montaż robi: Grupa Ferodo grupa Textar Grupa Jurid Galfer a tutaj filmik jak za oceanem radza sobie z wymiana klocków w zacisku Ate :facepalm::facepalm: 2006 Audi S4 (B6) Brake Pad Replacement - Novice Tips - YouTube
Andrzejjar Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Panowie, czy wiecie z jakim momentem należy dokręcić śruby trzymające jarzmo do zwrotnicy (B6) i zacisk (śruby na imbus 7mm)? Znalazłem jakieś info, że jarzmo 70 Nm+1/4 obrotu a śruby zacisku 30 Nm. Nie wiem, czy to prawidłowa wartość?
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 jarzmo do zwrotnicy 100Nm a imbus 40Nm
mystic.pl Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Pany, potrzebuje 1 szt jarzma pod zaciski 345mm najlepiej czarne. Ma ktoś na zbyciu ?
mario357 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 czy ktoś testował już do seryjnej tarczy klocki hamulcowe firmy tar ox, czy po założeniu jak są twardsze od seryjnych nie zniszczą oryginalnych tarcz
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 zapodaj oznaczenie tego klocka i pamietaj o jednej ważnej rzeczy nie ma czegos takiego jak twardy klocek tylko zdolnośc klocka do samooczyszczania
mario357 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 dzięki nawet o tym nie wiedziałem że są takie parametry,
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 SWAP-ik do B5 oska na tył: VW Passat B5 A4 S4 Zaciski hamulcowe TYŁ 280x13mm (2895370049) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ciekawa alternatywa, koszt zakupu spory ale za to tarcze i klocki za psi grosz
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wystarczy zrobic redukcje musze tylko poszukac od czego jest ta tarcza
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 nie od najsłabszych A4 z początku produkcji? 1.6 ? w setkach jeszcze bywały też pełne tarcze z przodu ale nie wiem jakiej średnicy dokładnie ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- TARCZE PRZÓD PEŁNE AUDI A4 B5 1.6 1.9 TDI 280X13mm (2876688211) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. pytanie kolejne, to są standard zaciski które sa na tyle? czyli generalnie koleś za 1200zł regeneruje obydwa zaciski, dodaje adaptery i śruby? to takie adapterki wykonać jest bardzo prosto, bo zacisk przesuwa się tylko w jednym wymiarze, rozstaw się nie zmienia, generalnie wystarczy policzyć różnice w promieniu tarcz 245 a 280 i o tyle zrobić odsadzenie od ori otworów na adapterze tylko czy felga 15/16 cali w to wejdzie... raczej powinna bez problemu
krzysiek23 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wystarczy zrobic redukcjemusze tylko poszukac od czego jest ta tarcza ta tarcza nie podejdzie do oski,przeciez w oscie tyl jest lozysko a w tej tarczy nie........to chyba tylko do passata i a6
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 do ośki nie ale do quattro tak, tam nie masz zintegrowanego łożyska tylko normalnie piaste oddzielnie ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- różnica w głębokości tarcz 245x10 ( 47,5-48mm) i 280x13 (46,2-46,5mm) czyli ok 1.5mm w zależności od producenta to nie wiele pytanie o wysokość klocka co by ładnie leżał
krzysiek23 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 do ośki nie ale do quattro tak, tam nie masz zintegrowanego łożyska tylko normalnie piaste oddzielnie---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- różnica w głębokości tarcz 245x10 ( 47,5-48mm) i 280x13 (46,2-46,5mm) czyli ok 1.5mm w zależności od producenta to nie wiele pytanie o wysokość klocka co by ładnie leżał podobnie jakbys zapodal zestaw z a8,
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy
krzysiek23 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy tak tylko nie spodziewaj sie ze ktos ci dorobi adapter ponizej 300zl za 2 szt.... ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy sa 269 i 280 i tak jak mowisz tarcza juz wentylowana nie zwykla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się