Dev Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Wejda 320-tki ale tylko na zacisku z B8. Cala reszta max 312mm
Awra Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Przepraszam bardzo, pytałem już ale nie dostałem odp, w zasadzie niekompletną. Mam zakładać zamiast serii 288 od razu 320mm jeżeli tył zostanie seria? (Nie wiem co jest z tyłu 2.0tdi Q w serii, ale jakieś małe gówienko) Nic się nie stanie złego, czy lepiej za długo nie jeździć na zestawie 320 przód + tył seria? 2. pytanie, z czego zakładać hamulce na tył, żeby to działało sprawnie, nie interesują mnie hamowania z 250 do 0 bo nie mam się nawet kiedy i gdzie tak rozpędzić. Chodzi mi o zdrowie samego układu i o bezpieczeństwo, żeby nie zarzucało itp...
Dev Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 1. Masz 245 i nic sie nie stanie 2. Jezeli zwiekszasz przod to proporcjonalnie musisz zwiększyć tył
Awra Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 1. Masz 245 i nic sie nie stanie2. Jezeli zwiekszasz przod to proporcjonalnie musisz zwiększyć tył To się nic nie stanie, czy muszę zmieniać zaraz po tym jak mi się przód ułoży... Mam zamiar to zrobić, ale nie wiem za 3-4 miesiące max pół roku ( 5-7 tys.km)
Dev Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Im szybciej tym lepiej i zamiast 288/12 szukaj 300/22mm
Awra Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Panie to już pjenionszki większe, z drugiej strony w temacie hebli nie widziałem większego specjalisty od Ciebie na tym forum. Może zrobię tak, że narazie wstrzymam się z założeniem tego 320mm na przód, jak poskładam tył do założę przód a po jakimś czasie zrobię swap tylnej osi. Tak będzie chyba najrozsądniej i motywująco żeby kompletować tył
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Ja jeździem i nic się nie stao , a hamuje czasem...... Bo lubię )) ale i tak po czasie zwiekszylem tył bo słabo było nawet od strony estetyki, pełne tarcze to pomyłka w każdym aucie, czy to przód czy nawet tyl
niestandardowy Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Ludziska, powinno sie zmienic kodowanie po zmianie na 320/288?
Wandej Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Ludziska, powinno sie zmienic kodowanie po zmianie na 320/288? Żeby Ci się nie zeszło tyle co z montażem:polew:
Dev Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Mozna to zrobic ale kodowanie z 288na 320 powoduje zmniejszenie częstotliwości pracy ukladu ABS z 10Hz na 7Hz. Sprawdz najpierw hamowanie z 100km/h do zera z pracujacym ABSem, potem przekoduj i ponownie sprawdz. Z tego co wiem to droga hamowania zostanie wydłuzona o 2-3 metry.
kkam Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Czy jest sens montować na tył 300mm z S4 zamiast 288mm? Na przodzie zostawiłbym 320mm.
Dev Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Nawet nie pytaj tylko od razu pakuj. 320/300 mm to najlepsze rozwiązanie.
kkam Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 dzięki,no to biorę 300mm na tył, za jakieś 10tyś mam wymianę tarcz i klocków przy 288, dlatego się zastanawiałem co zrobić.
Dev Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Moze byc problem z linką, za krótka ale moze uda Cie sie zamontować na aucie.
kkam Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 A poza linką nie ma innych problemów? Bo zestaw jest z S4, a ja nie mam quattro.
niestandardowy Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Ludziska, powinno sie zmienic kodowanie po zmianie na 320/288? Żeby Ci się nie zeszło tyle co z montażem:polew: CYC jeden no ---------- Post dopisany 08-07-2014 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2014 at 23:36 ---------- DEV jarzmo 663 to pod 345?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się