Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przepraszam bardzo, pytałem już ale nie dostałem odp, w zasadzie niekompletną. Mam zakładać zamiast serii 288 od razu 320mm jeżeli tył zostanie seria? (Nie wiem co jest z tyłu 2.0tdi Q w serii, ale jakieś małe gówienko) Nic się nie stanie złego, czy lepiej za długo nie jeździć na zestawie 320 przód + tył seria?

2. pytanie, z czego zakładać hamulce na tył, żeby to działało sprawnie, nie interesują mnie hamowania z 250 do 0 bo nie mam się nawet kiedy i gdzie tak rozpędzić. Chodzi mi o zdrowie samego układu i o bezpieczeństwo, żeby nie zarzucało itp... :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz 245 i nic sie nie stanie

2. Jezeli zwiekszasz przod to proporcjonalnie musisz zwiększyć tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz 245 i nic sie nie stanie

2. Jezeli zwiekszasz przod to proporcjonalnie musisz zwiększyć tył

To się nic nie stanie, czy muszę zmieniać zaraz po tym jak mi się przód ułoży... Mam zamiar to zrobić, ale nie wiem za 3-4 miesiące max pół roku ( 5-7 tys.km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie to już pjenionszki większe, z drugiej strony w temacie hebli nie widziałem większego specjalisty od Ciebie na tym forum. Może zrobię tak, że narazie wstrzymam się z założeniem tego 320mm na przód, jak poskładam tył do założę przód a po jakimś czasie zrobię swap tylnej osi. Tak będzie chyba najrozsądniej i motywująco żeby kompletować tył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździem i nic się nie stao , a hamuje czasem...... Bo lubię :))) ale i tak po czasie zwiekszylem tył bo słabo było nawet od strony estetyki, pełne tarcze to pomyłka w każdym aucie, czy to przód czy nawet tyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, powinno sie zmienic kodowanie po zmianie na 320/288?

Żeby Ci się nie zeszło tyle co z montażem:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna to zrobic ale kodowanie z 288na 320 powoduje zmniejszenie częstotliwości pracy ukladu ABS z 10Hz na 7Hz. Sprawdz najpierw hamowanie z 100km/h do zera z pracujacym ABSem, potem przekoduj i ponownie sprawdz. Z tego co wiem to droga hamowania zostanie wydłuzona o 2-3 metry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens montować na tył 300mm z S4 zamiast 288mm? Na przodzie zostawiłbym 320mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie pytaj tylko od razu pakuj.

320/300 mm to najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki,no to biorę 300mm na tył, za jakieś 10tyś mam wymianę tarcz i klocków przy 288, dlatego się zastanawiałem co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc problem z linką, za krótka ale moze uda Cie sie zamontować na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza linką nie ma innych problemów? Bo zestaw jest z S4, a ja nie mam quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, powinno sie zmienic kodowanie po zmianie na 320/288?

Żeby Ci się nie zeszło tyle co z montażem:polew:

CYC jeden no :decayed:

---------- Post dopisany 08-07-2014 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2014 at 23:36 ----------

DEV jarzmo 663 to pod 345?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...