fotograf87 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 dzieki panowie za info... wiec moze bede sie rozgladał za jakims zestawem 345mm +300mm... tylko boje sie kosztów ;p
fotograf87 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 jakby ktos cos słyszał o takim kompleciku... to prosze o cynka na PW
maciejski Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 koszt kosztem, sproboj znalezc cos takiego, ja nie moge od jakiegos czasu znalezc nic na tyl (255 jarzma, 288 zaciski badz 300) zamiast 245 :>
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 to inna sprawa. Dorwać to jest dość ciężko
trzeciaq Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 chwile temu byla dyskusia o doborze tylnych tarcz do przednich i nikt nie potwierdzil sensowanie. jesli przod 320 to tyl 288, jesli przod 345 t tylko 300. ciezko znalaz 288 i 300. Ale czy ABS rzeczywiscie zgupieje jak przod bedzie 320 a tyl 300 ?? szukam tylu i trzeba bedzie brac co wpadnie w rece nie tracac czas. wiadomo im wieksza tarcza tym lepszy spowalniacz ale czy beda oba rozmiary wspolgraly ze soba ?
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Mam pytanie po co wam takie hamulce ? Matko boska 340mm na przodie 300 na tyle w aucie ponizej 200ps ? To troche absurdalne Ale wasza kasa i widzimisie wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super. Co do felg to liczy sie ET i BUDOWA felgi. np : mialem 17 " et 35 i nie weszly hamulce z S4, mam 16" et bodajze 45 i te same hamulce wchodza
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 mnie się wydaje że może być kłopot z ABSem ale nie wiem. Jechałem Leonem kumpla ze zmienionymi tylnymi hamulcami na większe . Przed zmianą hamował tak sobie. Po zmianie może hamowało to lepiej ale dużo szybciej włączał się ABS a co za tym idzie ciężko było hamować na granicy przyczepności.[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 17:03_________________________________________________ Mam pytanie po co wam takie hamulce ? Matko boska 340mm na przodie 300 na tyle w aucie ponizej 200ps ? To troche absurdalne Ale wasza kasa i widzimisie wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super. Co do felg to liczy sie ET i BUDOWA felgi. np : mialem 17 " et 35 i nie weszly hamulce z S4, mam 16" et bodajze 45 i te same hamulce wchodza Choćby dlatego. Przód 320mm ATE tył 245mm ori
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Jak d*pa jest za mocna to abs wlasnie bedzie tak swirowal. Tyl zacznie blokowac a przod ciagle bedzie mial przyczepnosc i mimo to abs zacznie przepuszczac. siemian to ja nie wiem jak wy jezdzicie
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Powiem tak. Z mojego doświadczenia i przy mojej jezdzie: hamulce 288/245 co drugi dzień mi w mieście tarcze świeciły przy troszke szybszej jezdzie. hamulce 320/245 jak chciałem sobie troszke poszaleć to wtedy świeciły, hamulce 345/245 nie na ch... żeby przegrzać przód, tył zdarza się że świeci. Wymieniłem tył na 288 ale jeszcze nie jezdziłem. Zobaczymy co będzie
trzeciaq Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 chetnie taki tył 288 przytule bo i tak musze swoje ori wymienic,wiec za jednym razem bedzie swap na >>>
turdzi Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 troche absurdalne Ale wasza kasa i widzimisie wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super. a jak myslisz ile 1700 Kg potrzeba na zatrzymanie sie ze 180 km/h do zera , bo ja mialem takie awaryjne hamowanie na 312 mm na niemieckiej autostradzie i wiecej tego bym nie chcial doswiadczyc.Wymienilem te hamulce dla wlasnego bezpiecznstwa , a nie dla mocy ktora mam pod maska bo uwazam ze moje bezpiecznstwo jest bezcenne.
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nosb, parafrazując Twoją wypowiedź: a po co Ci takie wielkie felgi? Matko boska 19'' w 15 letnim aucie? Ale Twoja kasa i widzimisie :decayed: :decayed: Nie no żartuje. Ładnie się autko prezentuje
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 im mocniejsze hamulce tym większe bezpieczeństwo :good: też jestem zwolennikiem montowania jak najmocniejszych hamulców w aucie :wink4: oczywiście nalezy pamiętać również o dobrych oponach tj. o przyczepności pamietać też należy jeszcze o jednej ważnej istotnej sprawie: im większe hamulce tym większa masa nieresorowana i tym szybciej leca łozyska i to co zawsze podkreslam, same średnice tarcz to nie wszystko ważne są materiały z jakich zrobione są komponenty hamulcowe (klocki tarcze) Siemian widze że jestes uparty :> :> :> długo ciągnąłeś na 245 ale poszedłeś po rozum do głowy i dopiero teraz poszedłeś w 345/288 :good: :good: ale szukaj 300mm i wrzuć w końcu FDSP na przód :> :> :> :> :> bo te klocki Ate które masz na przodzie zalatują trochę tandetą :wink4: jak chcesz sprzedam Ci po kosztach te klocki na przód :> :> :>
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 W sumie wiadomo ze im sprawniejsze hamulce tym lepiej ale jak tak dalej pojdzie to beda chlopaki do 1,6 montowac 345/300 Ja mam na przod 345 mm 6 tloczkow z porsche na tyl na razie seria ( na dniach wpadna 256 wentyle a potem 300 mm chyba ze od razu 300 wrzuce). Masy tez troche mam bo przeszlo 1600 kg a i mocy troszke wiec bardziej uzasadnione wydaja mi sie spore hamulce Chodzi mi tylko o to ze wdg mnie w cywilnym aucie 320 na dwoch tloczkach z przodu i 256 na wentylu z tylu to wystarcza az zanadto. A jak sie za***prza ile wlezie to wiadomo ze 1,8 dwie paki poleci i bedzie problem zatrzymac
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nosb-i zapodaj fotke, co? cos mi tu smierdzi hamulcami od Sid-a :wink4: :wink4:
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Az tak wali ? Kurde antyperspirant o dupe obic Są u mnie w temacie
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 jaki klocek idzie pod ten zacisk?????? podaj oznaczenie wszystko podchodzi p&p czy trzeba cos zmieniać ????
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Na garazu mam klocki. Powierzchniowo kawal gnoja jakies 30% wiekszy niz klocki z S4 Zaraz tam chyba schodze znalesc jedna rzecz to lukne. Niby p&p do S4 i b6 w gore ( szerokosc mocowania) ale male przerobki konieczne. Tuleje centrujace w zacisk ( inna srednica sruby w porsche i S4 ) mocowanie weza elastycznego i dorabianie rurki miedzianej + szlifowanie zwrotnicy.
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 podaj firme i oznaczenia bo bardzo jestem ciekawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się