Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki panowie za info... wiec moze bede sie rozgladał za jakims zestawem 345mm +300mm... tylko boje sie kosztów ;p

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

koszty są porównywalne do 320, 288

Opublikowano

jakby ktos cos słyszał o takim kompleciku... to prosze o cynka na PW :)

Opublikowano

to inna sprawa. Dorwać to jest dość ciężko

Opublikowano

chwile temu byla dyskusia o doborze tylnych tarcz do przednich i nikt nie potwierdzil sensowanie. jesli przod 320 to tyl 288, jesli przod 345 t tylko 300. ciezko znalaz 288 i 300. Ale czy ABS rzeczywiscie zgupieje jak przod bedzie 320 a tyl 300 ??

szukam tylu i trzeba bedzie brac co wpadnie w rece nie tracac czas. wiadomo im wieksza tarcza tym lepszy spowalniacz ale czy beda oba rozmiary wspolgraly ze soba ?

Opublikowano

Mam pytanie po co wam takie hamulce ? :shocked: Matko boska 340mm na przodie 300 na tyle w aucie ponizej 200ps ? To troche absurdalne :) Ale wasza kasa i widzimisie :) wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super.

Co do felg to liczy sie ET i BUDOWA felgi. np : mialem 17 " et 35 i nie weszly hamulce z S4, mam 16" et bodajze 45 i te same hamulce wchodza :)

Opublikowano

mnie się wydaje że może być kłopot z ABSem ale nie wiem.

Jechałem Leonem kumpla ze zmienionymi tylnymi hamulcami na większe .

Przed zmianą hamował tak sobie. Po zmianie może hamowało to lepiej ale dużo szybciej włączał się ABS a co za tym idzie ciężko było hamować na granicy przyczepności.[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 17:03_________________________________________________

Mam pytanie po co wam takie hamulce ? :shocked: Matko boska 340mm na przodie 300 na tyle w aucie ponizej 200ps ? To troche absurdalne :) Ale wasza kasa i widzimisie :) wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super.

Co do felg to liczy sie ET i BUDOWA felgi. np : mialem 17 " et 35 i nie weszly hamulce z S4, mam 16" et bodajze 45 i te same hamulce wchodza :)

Choćby dlatego.

Przód 320mm ATE

tył 245mm ori

ham.jpg

Opublikowano

Jak d*pa jest za mocna to abs wlasnie bedzie tak swirowal. Tyl zacznie blokowac a przod ciagle bedzie mial przyczepnosc i mimo to abs zacznie przepuszczac.

siemian to ja nie wiem jak wy jezdzicie :polew:

Opublikowano

Powiem tak. Z mojego doświadczenia i przy mojej jezdzie:

hamulce 288/245 co drugi dzień mi w mieście tarcze świeciły przy troszke szybszej jezdzie.

hamulce 320/245 jak chciałem sobie troszke poszaleć to wtedy świeciły,

hamulce 345/245 nie na ch... żeby przegrzać przód, tył zdarza się że świeci.

Wymieniłem tył na 288 ale jeszcze nie jezdziłem. Zobaczymy co będzie

Opublikowano

chetnie taki tył 288 przytule bo i tak musze swoje ori wymienic,wiec za jednym razem bedzie swap na >>>

Opublikowano

troche absurdalne :) Ale wasza kasa i widzimisie :) wdg mnie juz 312 na przodzie dobra tarcza i klocek wie wszystko czego potrzeba a 320 mm dwa tloki z dobra tarcza i klockiem to naprawde super.

a jak myslisz ile 1700 Kg potrzeba na zatrzymanie sie ze 180 km/h do zera , bo ja mialem takie awaryjne hamowanie na 312 mm na niemieckiej autostradzie i wiecej tego bym nie chcial doswiadczyc.Wymienilem te hamulce dla wlasnego bezpiecznstwa , a nie dla mocy ktora mam pod maska bo uwazam ze moje bezpiecznstwo jest bezcenne.

Opublikowano

Nosb, parafrazując Twoją wypowiedź:

a po co Ci takie wielkie felgi? :shocked: Matko boska 19'' w 15 letnim aucie? Ale Twoja kasa i widzimisie :):decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Nie no żartuje. Ładnie się autko prezentuje :wink4:

Opublikowano

im mocniejsze hamulce tym większe bezpieczeństwo :good: :good:

też jestem zwolennikiem montowania jak najmocniejszych hamulców w aucie :wink4: :wink4:

oczywiście nalezy pamiętać również o dobrych oponach tj. o przyczepności

pamietać też należy jeszcze o jednej ważnej istotnej sprawie:

im większe hamulce tym większa masa nieresorowana i tym szybciej leca łozyska

i to co zawsze podkreslam, same średnice tarcz to nie wszystko

ważne są materiały z jakich zrobione są komponenty hamulcowe (klocki tarcze)

Siemian widze że jestes uparty :> :> :>

długo ciągnąłeś na 245 ale poszedłeś po rozum do głowy

i dopiero teraz poszedłeś w 345/288 :good: :good: :good: :good:

ale szukaj 300mm i wrzuć w końcu FDSP na przód :> :> :> :> :>

bo te klocki Ate które masz na przodzie zalatują trochę tandetą :wink4: :wink4: :wink4:

jak chcesz sprzedam Ci po kosztach te klocki na przód :> :> :>

Opublikowano

W sumie wiadomo ze im sprawniejsze hamulce tym lepiej ale jak tak dalej pojdzie to beda chlopaki do 1,6 montowac 345/300 :polew: Ja mam na przod 345 mm 6 tloczkow z porsche na tyl na razie seria ( na dniach wpadna 256 wentyle a potem 300 mm chyba ze od razu 300 wrzuce). Masy tez troche mam bo przeszlo 1600 kg a i mocy troszke wiec bardziej uzasadnione wydaja mi sie spore hamulce :)

Chodzi mi tylko o to ze wdg mnie w cywilnym aucie 320 na dwoch tloczkach z przodu i 256 na wentylu z tylu to wystarcza az zanadto. A jak sie za***prza ile wlezie to wiadomo ze 1,8 dwie paki poleci i bedzie problem zatrzymac :)

Opublikowano

Nosb-i zapodaj fotke, co?

cos mi tu smierdzi hamulcami od Sid-a :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

Az tak wali ? Kurde antyperspirant o dupe obic :polew:

Są u mnie w temacie :wink4:

porsch.jpg

Opublikowano

jaki klocek idzie pod ten zacisk??????

podaj oznaczenie

wszystko podchodzi p&p czy trzeba cos zmieniać ????

Opublikowano

Na garazu mam klocki. Powierzchniowo kawal gnoja jakies 30% wiekszy niz klocki z S4 :) Zaraz tam chyba schodze znalesc jedna rzecz to lukne. Niby p&p do S4 i b6 w gore ( szerokosc mocowania) ale male przerobki konieczne. Tuleje centrujace w zacisk ( inna srednica sruby w porsche i S4 ) mocowanie weza elastycznego i dorabianie rurki miedzianej + szlifowanie zwrotnicy.

dsc00015ih.jpg

Opublikowano

podaj firme i oznaczenia bo bardzo jestem ciekawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...