Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ciekawosc to pierwszy stopien wiesz gdzie TRW GDB1547 do cayenne 3,2 V6 i touaregow niby pod arcze 330mm a u mnie 345 ale pasuje ok. http://www.motoneo.pl/t/z1/LUCGDB1547
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 czyli dobrze sie domyslałem mam takie Ferodo FDB1625 do oddania tutaj masz opis co do czego: http://www.fmecat.eu/section/Butt08/PartDetailNew.asp?action=1&lang_Code=019&Var_12=FDB1625&Var_11=1&DlNrIn=62&Var_99=Car&TsVer=1270411205331&NG=1
Nosb Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 No coz mi po nich jak mam nowe I nawet nei zalozone jeszcze
siemian Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 kurcze nie wklejajcie takich zdjęć bo zaraz tutaj nie wytrzymam przed tym monitorem Przydałyby się takie hample ale za drogie dla mnie są. Siemian widze że jestes uparty :> :> :> długo ciągnąłeś na 245 ale poszedłeś po rozum do głowy i dopiero teraz poszedłeś w 345/288 :good: :good: ale szukaj 300mm i wrzuć w końcu FDSP na przód :> :> :> :> :> bo te klocki Ate które masz na przodzie zalatują trochę tandetą :wink4: jak chcesz sprzedam Ci po kosztach te klocki na przód :> :> :> Z wymianą tyłu czekałem aż skończą mi się tarcze bo niecałe półtora roku temu kupowałem nowe i szkoda było wyrzucić. Narazie dorwałem 288, jak znajde 300 w dobrej cenie to pewnie zmienie, choć ostatnio kruchutko z kasą. A powiedz mi te klocki FDSP podejdą do tarcz ATE (chodzi o to czy nie będa za twarde/za miękkie) Bo tarcze mam jeszcze całkiem całkiem (z pół roku pewnie jeszcze przejeżdzą), ale klocki, jak znam życie, za jakiś miesiąc powinny się skończyć... Rzeczywiście uważasz że będzie taka róznica w hamowaniu? Pozdrawiam
Piero Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nosb powiem Ci, że ten hamulec już robi wrażenie... :slina:
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nosb powiem Ci, że ten hamulec już robi wrażenie... :slina: teraz dało Ci do myslenia co? :polew: tylko że koszta ponad dwa razy większe :confused4:[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 10:17_________________________________________________Siemian jak bedziesz jeszcze tylko pół roku jezdził na tych tarczach to nie warto wrzucać nowych klocków FDSP klocki to pierwsza klasa, nie ma mozliwości aby "zaorały" Ci tarcze :good: :good: ja jeżdze na nich juz kilka dobrych lat, tylko pozytywne odczucia :good: :good: jedyny raz dałem sie skusić diabłu i kupiłem EBC RedStuff na perforowane Zimmermanny do dzisiaj pluje sobie w twarz że to zrobiłem, tarcze nie wytrzymały 24tkm, :sick3: :sick3: po tym przebiegu były zajezdzone jak pięty Jezusa :thumbdown: będzie bardzo dobrze jak zapodasz Otto Zimmermanny i klocek Ferodo DS Performance :good: podczas "normalnej" jazdy nie odczujesz żadnej róznicy prawdziwa zabawa zaczyna sie jak bedziesz miał ostre awaryjne hamowanie :shocked: z tego co czytam to lubisz mocno "stopować" auto więc taki komplecik w pełni Cię zadowoli Nosb zapodał bardzo ciekawy zestaw z purchawki, ale tam klocek idzie na normalnej mieszance, co prawda róznica jest w powierzchni trącej klocka, jest wieksza i nie ma co tutaj dyskutowac odnośnie skuteczności tych hamulców Ty przy montażu FDSP nie bedziesz miał sie czego wstydzić :>
siemian Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nosb powiem Ci, że ten hamulec już robi wrażenie... :slina: teraz dało Ci do myslenia co? :polew: tylko że koszta ponad dwa razy większe :confused4:[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 10:17_________________________________________________Siemian jak bedziesz jeszcze tylko pół roku jezdził na tych tarczach to nie warto wrzucać nowych klocków FDSP klocki to pierwsza klasa, nie ma mozliwości aby "zaorały" Ci tarcze :good: :good: ja jeżdze na nich juz kilka dobrych lat, tylko pozytywne odczucia :good: :good: jedyny raz dałem sie skusić diabłu i kupiłem EBC RedStuff na perforowane Zimmermanny do dzisiaj pluje sobie w twarz że to zrobiłem, tarcze nie wytrzymały 24tkm, :sick3: :sick3: po tym przebiegu były zajezdzone jak pięty Jezusa :thumbdown: będzie bardzo dobrze jak zapodasz Otto Zimmermanny i klocek Ferodo DS Performance :good: podczas "normalnej" jazdy nie odczujesz żadnej róznicy podczas jazdy prawdziwa zabawa zaczyna sie jak bedziesz miał ostre awaryjne hamowanie :shocked: z tego co czytam to lubisz mocno "stopować" auto więc taki komplecik w pełni Cię zadowoli Nosb zapodał bardzo ciekawy zestaw z purchawki, ale tam klocek idzie na normalnej mieszance, co prawda róznica jest w powierzchni trącej klocka, jest wieksza i nie ma co tutaj dyskutowac odnośnie skuteczności tych hamulców Ty przy montażu FDSP nie bedziesz miał sie czego wstydzić :> tylko wiesz ja tarcze wymieniam co rok-półtora więc one są dopiero w jakiś 50% zurzyte. Trzecie klocki mi się powoli kończą. W końcu zakładałem nowe tarcze jakoś pół roku temu...
piotrsob1 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 sluchajcie a co to za jarzmo? do jakich hamulcow? http://autolech.com.pl/index.php?p527,jarzmo-zacisku-hamulcowego-audi-bda433 To jarzmo jest od 245 tył, BDA559 jest od 255 z tyłu.
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 więc co zamierzasz Siemian ??? pomóc Ci w jakiś sposób ???
siemian Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 no nie wiem. Wróce do tematu jak skończą mi się klocki z przodu... Może się skusze i spróbuje...
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 ok, czekam na inffo klocki kurza sie na polce
siemian Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 powiem tak. Odebralem autko. Przejechałem się na obwodnice Bielska i musze powiedzieć że jest DUŻA róznica w hamowaniu. Nie chciałem męczyć nowych tarcz i klocków, ale pare razy sobie "nacisnąłem". Czuć że auto hamuje 4 kołami. Efekt "płynięcia" występuje dużo później. Wcześniej było tak że w pewnym momencie koła traciły przyczepność i auto zaczynało płynąć (za duży nacisk na przód). Aż boje się co będzie jak założe letnie kulasy...
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a Ty chciałes do końca zycia jezdzic na 245mm tarczach :polew: szukaj 300mm, poczujesz wówczas podczas hamowania jak auto sie "rozciąga" :polew:
siemian Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 hehe, od początku byłem zdania że na tarczach 245 będe jezdził do koća życia... ale ich życia :decayed:
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 cieszę sie ze zrozumiałes jak trudną prace wykonuja tylne hamulce i z jaką zwiększona sktecznościa wiąze sie całośc
siemian Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ale ja nigdy w to niewątpiłem. Poprostu zawsze pojawiały się jakieś ważniejsze wydatki. Jak zakładałem 345 to potem przez 2 miesiące szukałem 300 na tył. Nie znalazłem wieć sprawe odpuściłem.
trzeciaq Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 cięzko jest znaleźć 288 czy 300, szukam szukam i nic. jakby ktos cos slyszal , chetnie sie nimi zainteresuje. 321mm juz na przodzie siedza i juz czuc roznice przy ostrym heblu, musze zrobic test z seria kolegi
Nosb Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja na tyl pcham 300 Front sobie przymierzylem i malo roboty w sumie je zalozyc A 300 zdobyc moze i problem jak sie chce na latwizne isc Ja kupuje nowe tarcze + zaciski z pasiaka 4motion z tylu pod wentyl , adapter do mocowania i heja Ile takie sensowne tarcze na tyl kosztuja ?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 bedziesz mial problem ze znalezieniem vent256mm na tyl szukaj w katalogu TRW, numer moge podac Ci wieczorem, no chyba ze poszukasz na tym forum, wiem bo bylo juz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się