Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawosc to pierwszy stopien wiesz gdzie :tongue4:

TRW GDB1547 do cayenne 3,2 V6 i touaregow niby pod arcze 330mm a u mnie 345 ale pasuje ok.

http://www.motoneo.pl/t/z1/LUCGDB1547

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie wklejajcie takich zdjęć bo zaraz tutaj nie wytrzymam przed tym monitorem :decayed:

Przydałyby się takie hample ale za drogie dla mnie są.

Siemian widze że jestes uparty :> :> :>

długo ciągnąłeś na 245 ale poszedłeś po rozum do głowy

i dopiero teraz poszedłeś w 345/288 :good: :good: :good: :good:

ale szukaj 300mm i wrzuć w końcu FDSP na przód :> :> :> :> :>

bo te klocki Ate które masz na przodzie zalatują trochę tandetą :wink4: :wink4: :wink4:

jak chcesz sprzedam Ci po kosztach te klocki na przód :> :> :>

Z wymianą tyłu czekałem aż skończą mi się tarcze bo niecałe półtora roku temu kupowałem nowe i szkoda było wyrzucić.

Narazie dorwałem 288, jak znajde 300 w dobrej cenie to pewnie zmienie, choć ostatnio kruchutko z kasą.

A powiedz mi te klocki FDSP podejdą do tarcz ATE (chodzi o to czy nie będa za twarde/za miękkie)

Bo tarcze mam jeszcze całkiem całkiem (z pół roku pewnie jeszcze przejeżdzą), ale klocki, jak znam życie, za jakiś miesiąc powinny się skończyć...

Rzeczywiście uważasz że będzie taka róznica w hamowaniu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosb powiem Ci, że ten hamulec już robi wrażenie... :slina: :slina: :slina:

teraz dało Ci do myslenia co? :polew: :polew: :polew:

tylko że koszta ponad dwa razy większe :confused4: :confused4:[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 10:17_________________________________________________Siemian jak bedziesz jeszcze tylko pół roku jezdził na tych tarczach

to nie warto wrzucać nowych klocków FDSP

klocki to pierwsza klasa, nie ma mozliwości aby "zaorały" Ci tarcze :good: :good: :good: :good:

ja jeżdze na nich juz kilka dobrych lat, tylko pozytywne odczucia :good: :good: :good: :good:

jedyny raz dałem sie skusić diabłu i kupiłem EBC RedStuff na perforowane Zimmermanny

do dzisiaj pluje sobie w twarz że to zrobiłem, tarcze nie wytrzymały 24tkm, :sick3: :sick3: :sick3: :sick3: :sick3:

po tym przebiegu były zajezdzone jak pięty Jezusa :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

będzie bardzo dobrze jak zapodasz Otto Zimmermanny i klocek Ferodo DS Performance :good: :good:

podczas "normalnej" jazdy nie odczujesz żadnej róznicy

prawdziwa zabawa zaczyna sie jak bedziesz miał ostre awaryjne hamowanie :shocked: :shocked:

z tego co czytam to lubisz mocno "stopować" auto więc taki komplecik w pełni Cię zadowoli :good:

Nosb zapodał bardzo ciekawy zestaw z purchawki, ale tam klocek idzie na normalnej mieszance, co prawda róznica jest w powierzchni trącej klocka, jest wieksza i nie ma co tutaj dyskutowac odnośnie skuteczności tych hamulców :good:

Ty przy montażu FDSP nie bedziesz miał sie czego wstydzić :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosb powiem Ci, że ten hamulec już robi wrażenie... :slina: :slina: :slina:

teraz dało Ci do myslenia co? :polew: :polew: :polew:

tylko że koszta ponad dwa razy większe :confused4: :confused4:[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 10:17_________________________________________________Siemian jak bedziesz jeszcze tylko pół roku jezdził na tych tarczach

to nie warto wrzucać nowych klocków FDSP

klocki to pierwsza klasa, nie ma mozliwości aby "zaorały" Ci tarcze :good: :good: :good: :good:

ja jeżdze na nich juz kilka dobrych lat, tylko pozytywne odczucia :good: :good: :good: :good:

jedyny raz dałem sie skusić diabłu i kupiłem EBC RedStuff na perforowane Zimmermanny

do dzisiaj pluje sobie w twarz że to zrobiłem, tarcze nie wytrzymały 24tkm, :sick3: :sick3: :sick3: :sick3: :sick3:

po tym przebiegu były zajezdzone jak pięty Jezusa :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

będzie bardzo dobrze jak zapodasz Otto Zimmermanny i klocek Ferodo DS Performance :good: :good:

podczas "normalnej" jazdy nie odczujesz żadnej róznicy podczas jazdy

prawdziwa zabawa zaczyna sie jak bedziesz miał ostre awaryjne hamowanie :shocked: :shocked:

z tego co czytam to lubisz mocno "stopować" auto więc taki komplecik w pełni Cię zadowoli :good:

Nosb zapodał bardzo ciekawy zestaw z purchawki, ale tam klocek idzie na normalnej mieszance, co prawda róznica jest w powierzchni trącej klocka, jest wieksza i nie ma co tutaj dyskutowac odnośnie skuteczności tych hamulców :good:

Ty przy montażu FDSP nie bedziesz miał sie czego wstydzić :>

tylko wiesz ja tarcze wymieniam co rok-półtora więc one są dopiero w jakiś 50% zurzyte.

Trzecie klocki mi się powoli kończą. W końcu zakładałem nowe tarcze jakoś pół roku temu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchajcie a co to za jarzmo? do jakich hamulcow?

http://autolech.com.pl/index.php?p527,jarzmo-zacisku-hamulcowego-audi-bda433

To jarzmo jest od 245 tył, BDA559 jest od 255 z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak. Odebralem autko. Przejechałem się na obwodnice Bielska i musze powiedzieć że jest DUŻA róznica w hamowaniu.

Nie chciałem męczyć nowych tarcz i klocków, ale pare razy sobie "nacisnąłem". Czuć że auto hamuje 4 kołami. Efekt "płynięcia" występuje dużo później. Wcześniej było tak że w pewnym momencie koła traciły przyczepność i auto zaczynało płynąć (za duży nacisk na przód).

Aż boje się co będzie jak założe letnie kulasy... :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty chciałes do końca zycia jezdzic na 245mm tarczach :polew: :polew: :polew:

szukaj 300mm, poczujesz wówczas podczas hamowania jak auto sie "rozciąga" :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszę sie ze zrozumiałes jak trudną prace wykonuja tylne hamulce

i z jaką zwiększona sktecznościa wiąze sie całośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nigdy w to niewątpiłem. :)

Poprostu zawsze pojawiały się jakieś ważniejsze wydatki.

Jak zakładałem 345 to potem przez 2 miesiące szukałem 300 na tył. Nie znalazłem wieć sprawe odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięzko jest znaleźć 288 czy 300, szukam szukam i nic. jakby ktos cos slyszal , chetnie sie nimi zainteresuje.

321mm juz na przodzie siedza i juz czuc roznice przy ostrym heblu, musze zrobic test z seria kolegi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na tyl pcham 300 :) Front sobie przymierzylem i malo roboty w sumie je zalozyc :) A 300 zdobyc moze i problem jak sie chce na latwizne isc :) Ja kupuje nowe tarcze + zaciski z pasiaka 4motion z tylu pod wentyl , adapter do mocowania i heja :hi:

Ile takie sensowne tarcze na tyl kosztuja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz mial problem ze znalezieniem vent256mm na tyl

szukaj w katalogu TRW, numer moge podac Ci wieczorem, no chyba ze poszukasz na tym forum, wiem bo bylo juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...