pioteros Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) w starcyh 312stkach mialem po prostu odgieta ta blache aby przy skrecie przewod nie lamal sie pod katem 90 stopni tylko pod mniejszym i bylo git na seryjnych przewodachobecnie w ogole wykluczylem takie rozwiazanie i z przodu w brembo mam przewod w oplocie stalowym na koncu z banjo boltem Edytowane 24 Czerwca 2015 przez pioteros
fortitudo Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Szybkie pytanie bo za duzo stron do czytania mam a muszę kupić klocki i tarcze dziś wyskoczył komunikat TYL 1KP = 255mm czy jak kupie same jarzma to wejdzie coś większego ?? Przód 1LT= 314 Czy z przodem tez można coś tak na szybko zrobić ?? Jak tak to jakie ? numer poproszę etki
pioteros Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 przod masz raczej 312, 314 bylo w b8jesli chodzi o tyl nie wiem czy jarzmo z 288x12 podpasi pod twoj zacisk ale watpie
grubcio1980 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42?
MAT1000 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 czy jest jakaś dojazdówka która wchodzi na zaciski 345 ? Jest, ja mam taką, całe szczęście siedziała fabrycznie
H4mm3R Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42? Jak ori z B7 lub C6 to tak
grubcio1980 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Dzięki już myślałem, że będę musiał zimowe koła zmieniać.
Wandej Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Szybkie pytanie bo za duzo stron do czytania mam a muszę kupić klocki i tarcze dziś wyskoczył komunikat TYL 1KP = 255mm czy jak kupie same jarzma to wejdzie coś większego ?? Przód 1LT= 314 Czy z przodem tez można coś tak na szybko zrobić ?? Jak tak to jakie ? numer poproszę etki Z przodem na szybko to wymiana zacisków na 320mm i całej reszty
ziomal-84 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Pytanie odnośnie kodowania pompy ABS czy po zmianie tarcz i klocków na większe trzeba coś kodować ?? zmiana na 320 i 288
H4mm3R Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Ja nic nie robiłem po zmianie z 288/245 na 370/330
zen8000 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 też mam zimówki 16stki ET 42 z B6 czy zacisk pod 320 wejdzie??
pioteros Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 ze8000 - przeczytja 2 ostatnie strony watku a sie dowiesz bo co 10 postow pada to pytanie
zen8000 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42? Jak ori z B7 lub C6 to tak TAK TYLKO CZY Z B6 TO TO SAMO CO B7
davidlive Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42? Jak ori z B7 lub C6 to tak TAK TYLKO CZY Z B6 TO TO SAMO CO B7 to samo
ziko02 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Czy przy zmianie z 288 na 312 potrzebne będą jedynie nowe jarzma? Czy to później podejdzie pod felgę stalową 15,16?
pioteros Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 ziko poczytaj, latwo zadac pytanie a potem sie robi 500 milionow strontak tylko jarzma, felga min 16 calipowinno t byc w pierwszym watku, to samo o 320mm czy wejdzie pod 16 cali bo to notoryczne pytania, potem sie nei chce nawet tu juz zagladac
fortitudo Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 (edytowane) takie cos podejdzie ?? http://allegro.pl/audi-a6-c5-allroad-zaciski-hamulcowe-320-i5421102436.html to juz wystarczy ?? Prosze jeszcze o podpowiedz jakie zaciski przod +tył podejdzie zebym mogl wsadzic 16 zime Chodzi cos w miare taniego bo s4 troche drogo wychodzi. od czego szukac ?? a4 b7 3.0tdi ?? a4 b7 2.0tfs ??? bo jest tu tyle stron ze głowa mnie juz boli Edytowane 11 Lipca 2015 przez fortitudo
emilk89 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 takie cos podejdzie ?? http://allegro.pl/audi-a6-c5-allroad-zaciski-hamulcowe-320-i5421102436.html to juz wystarczy ?? Prosze jeszcze o podpowiedz jakie zaciski przod +tył podejdzie zebym mogl wsadzic 16 zime Chodzi cos w miare taniego bo s4 troche drogo wychodzi. od czego szukac ?? a4 b7 3.0tdi ?? a4 b7 2.0tfs ??? bo jest tu tyle stron ze głowa mnie juz boli Napisz do kolegi wandej ma zaciski 320 w lepszej cenie niż te z aukcji
BeyerBrown Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Panowie, jak mam w swojej B6 z hamulcami 255mm zwrotnicę (obudowę łożyska) na tylnej osi taką samą jak w B7 tj. 8E0 505 431AL i 8E0 505 432AL (pod koniec produkcji B6 montowali już nowsze piasty zwrotnice), to przy przesiadce na hamulce od S4 (300mm) jakie osłony tarcz muszę mieć? Od S4 B6 czy B7? S4B6: 8E0 615 611N / 8E0 615 612N S4B7: 4F0 615 611 / 4F0 615 612 Moje obecne osłony tarcz 255mm mają numery 8E0 615 611K / 8E0 615 612K (które wg. ETKI obecnie zostały zastąpione blachami z literką S na końcu) i mają 3 otwory montażowe a te od S4 mają widzę 4 (zarówno B6 jaki i B7). Jak to zamocować by nie było druciarstwa? Jedna z moich osłon wygląda tak: Osłona od S4 B6: Osłona od S4 B7: Edytowane 14 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się