Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

w starcyh 312stkach mialem po prostu odgieta ta blache aby przy skrecie przewod nie lamal sie pod katem 90 stopni tylko pod mniejszym i bylo git na seryjnych przewodach

obecnie w ogole wykluczylem takie rozwiazanie i z przodu w brembo mam przewod w oplocie stalowym na koncu z banjo boltem
mcYJKaCBATty-IlcqUyQltA.jpg

Edytowane przez pioteros
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Szybkie pytanie bo za duzo stron do czytania mam a muszę kupić klocki i tarcze dziś wyskoczył komunikat :)

TYL 1KP = 255mm czy jak kupie same jarzma to wejdzie coś większego ??

Przód 1LT= 314 Czy z przodem tez można coś tak na szybko zrobić ??

Jak tak to jakie ? numer poproszę etki

Opublikowano

przod masz raczej 312, 314 bylo w b8

jesli chodzi o tyl nie wiem czy jarzmo z 288x12 podpasi pod twoj zacisk ale watpie

Opublikowano

Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42?

Opublikowano

czy jest jakaś dojazdówka która wchodzi na zaciski 345 ?

Jest, ja mam taką, całe szczęście siedziała fabrycznie :)

Opublikowano

Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42?

Jak ori z B7 lub C6 to tak

Opublikowano

Dzięki już myślałem, że będę musiał zimowe koła zmieniać.

Opublikowano

Szybkie pytanie bo za duzo stron do czytania mam a muszę kupić klocki i tarcze dziś wyskoczył komunikat :)

TYL 1KP = 255mm czy jak kupie same jarzma to wejdzie coś większego ??

Przód 1LT= 314 Czy z przodem tez można coś tak na szybko zrobić ??

Jak tak to jakie ? numer poproszę etki

Z przodem na szybko to wymiana zacisków na 320mm i całej reszty :wink:

Opublikowano

Pytanie odnośnie kodowania pompy ABS czy po zmianie tarcz i klocków na większe trzeba coś kodować ?? zmiana na 320 i 288

Opublikowano

Ja nic nie robiłem po zmianie z 288/245 na 370/330 ;)

Opublikowano

też mam zimówki 16stki ET 42 z B6 czy zacisk pod 320 wejdzie??

Opublikowano

ze8000 - przeczytja 2 ostatnie strony watku a sie dowiesz bo co 10 postow pada to pytanie

Opublikowano

Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42?

Jak ori z B7 lub C6 to tak

TAK TYLKO CZY Z B6 TO TO SAMO CO B7

Opublikowano

Pany na 320 wejdzie 16ka ET 42?

Jak ori z B7 lub C6 to tak

TAK TYLKO CZY Z B6 TO TO SAMO CO B7

to samo

Opublikowano

tak myslałem :) dzięx

Opublikowano

Czy przy zmianie z 288 na 312 potrzebne będą jedynie nowe jarzma?

Czy to później podejdzie pod felgę stalową 15,16?

Opublikowano

ziko poczytaj, latwo zadac pytanie a potem sie robi 500 milionow stron
tak tylko jarzma, felga min 16 cali


powinno t byc w pierwszym watku, to samo o 320mm czy wejdzie pod 16 cali bo to notoryczne pytania, potem sie nei chce nawet tu juz zagladac

Opublikowano (edytowane)

takie cos podejdzie ??

http://allegro.pl/audi-a6-c5-allroad-zaciski-hamulcowe-320-i5421102436.html

to juz wystarczy ??

Prosze jeszcze o podpowiedz jakie zaciski przod +tył podejdzie zebym mogl wsadzic 16 zime Chodzi cos w miare taniego bo s4 troche drogo wychodzi. od czego szukac ?? a4 b7 3.0tdi ?? a4 b7 2.0tfs ??? bo jest tu tyle stron ze głowa mnie juz boli :)

Edytowane przez fortitudo
Opublikowano

takie cos podejdzie ??

http://allegro.pl/audi-a6-c5-allroad-zaciski-hamulcowe-320-i5421102436.html

to juz wystarczy ??

Prosze jeszcze o podpowiedz jakie zaciski przod +tył podejdzie zebym mogl wsadzic 16 zime Chodzi cos w miare taniego bo s4 troche drogo wychodzi. od czego szukac ?? a4 b7 3.0tdi ?? a4 b7 2.0tfs ??? bo jest tu tyle stron ze głowa mnie juz boli :)

Napisz do kolegi wandej ma zaciski 320 w lepszej cenie niż te z aukcji
Opublikowano (edytowane)

Panowie, jak mam w swojej B6 z hamulcami 255mm zwrotnicę (obudowę łożyska) na tylnej osi taką samą jak w B7 tj. 8E0 505 431AL i 8E0 505 432AL (pod koniec produkcji B6 montowali już nowsze piasty zwrotnice), to przy przesiadce na hamulce od S4 (300mm) jakie osłony tarcz muszę mieć? Od S4 B6 czy B7?

S4B6: 8E0 615 611N / 8E0 615 612N

S4B7: 4F0 615 611 / 4F0 615 612

Moje obecne osłony tarcz 255mm mają numery 8E0 615 611K / 8E0 615 612K (które wg. ETKI obecnie zostały zastąpione blachami z literką S na końcu) i mają 3 otwory montażowe a te od S4 mają widzę 4 (zarówno B6 jaki i B7).

Jak to zamocować by nie było druciarstwa?

Jedna z moich osłon wygląda tak:

cp021402-genuine-oe-lh-rear-brake-dust-s

Osłona od S4 B6:

518615_x800.jpg

Osłona od S4 B7:

161617_x800.jpg

:mysli:

Edytowane przez BeyerBrown

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...