pioteros Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 uwazam ze moze nawet tylko o ESP tu sie rozchodzi, prosty przyklad, sterownik bosch 5.3 w b5 quattrowersja z ABS/EDS - nie ma mozliwosci jakiegokolwiek kodowaniawersja 5.3 ta sama ale bogatsza o ESP - już ma
s3ns Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Może komuś się przyda. Niedawno wrzuciliśmy w końcu heble rs4 b7 do mojego b6. Przód całkowity P&P, z tyłem zabawa. OZ Superleggera 18" 8j ET35 wskoczyła i bez żadnego problemu (i dystansu) pokryła zacisk z przodu (1-2 mm zapasu). Więc niektóre 18" dają radę. Minimum kategoryczne to ET35 i sporo zależy od układu ramion felgi.
BeyerBrown Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Chciales wiedziec po co koduje sie abs to Ci napisalem a Ty starasz sie dolozyc tutaj swoja filozofie ktora nie ma z tym nic wspólnego Próbuję ustalić po co to, by była jasność. Wspomiansz o jakiś kątach, czasach... odpowiadasz półzdaniami... rozumiem zapracowanie, ale jak się mówi A to i powinno się powiedzieć również B, a w razie czego nawet C Jak coś wiesz więcej/konkretniej to podziel się tą wiedzą, po to jest forum - bym ja nie dorabiał zbędnej teorii a inni tego nie ignorowali. Bo może ma to wpływ na bezpieczeństwo, np. zachowanie ESP w krytycznej sytuacji uwazam ze moze nawet tylko o ESP tu sie rozchodzi, prosty przyklad, sterownik bosch 5.3 w b5 quattro wersja z ABS/EDS - nie ma mozliwosci jakiegokolwiek kodowania wersja 5.3 ta sama ale bogatsza o ESP - już ma Jest to jakaś wskazówka
BeyerBrown Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Tak, ale po zeszlifowaniu przednie mają nieco ponad 27mm grubości, więc zdecydowałem się zainwestować w nowe tarcze i klocki (gładkie OZ i klocki Ferodo), pomimo, że hamują dobrze i nie biją. Na dniach montuję. Będę spokojniej spał Tylne mają jeszcze sporo mięcha, coś ok. 21-21,5mm grubości po szlifie. Docierają się z nowymi klockami EBC
cocoo24 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 W C5 byly dwa rodzaje jarzm 312mm Na malym i dyzym rozstawie oznaczenie jarzma z a6 to 451
niestandardowy Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Ze starego typu 451 z nowego 569 Siema Łobuzie Widze ze temat sie ciagnie o kodowaniu hamulcy. I ja sie wypowiem, zmienialem hamulce z 288/312/320 i przy zmianie na 312 nie byli duzej roznicy w abs-ie. Ale przy 320 gdy zalaczy ABS dziala on bardzo "szybko". Przy 288 bylo np. 3 uderzenia na sek a przy 320 jest 6 uderzen/sek. Mam nawet wrazenie ze gdy zalaczy abs auto dwa razy slabiej na nim hamuje ( kodowanie hamulcy na 288 ) taktowanie absu jest inne dla 288 a 320. To musze zmienic w kodowaniu... tylko moj vcds nie daje rady. Tylko ori kabel?
BeyerBrown Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) A więc coś może być na rzeczy... Spróbuj zalogować się do sterownika tym kodem: 09555 a następnie w kodowaniu wklepujesz: 04355 Generalnie zasada jest taka, że patrzysz najpierw jaką masz 3 cyfrę (ściślej: na kod PR hamulców) w AKTUALNYM kodowaniu, a potem ten sam kod PR odszukujesz w pomocniku logowania i na pewno będzie on przypisany innej cyfrze. Tak więc login od kodowania różni się tak naprawdę tylko 3-cią cyfrą (i drugą - określającą model samochodu), kody PR są inaczej przyporządkowane, jakby na złość Być może służy to jako zabezpieczenie przed przypadkowym przekodowaniem. Jak już się poprawnie zalogujesz możesz zmienić kodowanie na dowolne inne (no nie do końca, bo ja nie mogę niestety przypisać hamulców od S4 ), tj. na takie, które odpowiada technicznie temu co masz obecnie zamontowane. Mała ściągawka: 1LZ - 280x22mm 1LB/1LE - 288x25mm 1LT/1LF - 312x25mm 1LX - 321x30mm dwutłoczkowe, czteroklockowe, spotykane min. w A6C5 1LA/1LC/1LD/1LG - 320x30mm 1LJ - 345x30mm S4 1LP - 365x34mm RS4 1LU - 380x38mm RS4 ceramiki Jakby co służę pomocą i możemy się jakoś zgadać gdzieś na mieście Mam VCDS-a 12.12 ENG Edytowane 30 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Marcin850527 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Czyli wychodzi na to ze przy zmianie na większe hamulce nie wszystko jest takie p&p..
BeyerBrown Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Zmiana kodowania to robota na 5 minut, przy czym większość tego czasu zajmuje podłączenie kabla i odpalenie laptopa Edytowane 30 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Nunas69 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam. Orientuje sie ktoś czy to sa zaciski pod tarcze 320mm? https://imageshack.us/i/exjBWqk5j https://imageshack.us/i/ey1bs61kj Sa to zaciski od a6 c6 2.0tdi. Niestety sprzedawca nie odpisuje na emaile.
RumJanek Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Mam w zapasie takie same, wiec moim zdaniem podejdzie Wysłano z i9305
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam. Orientuje sie ktoś czy to sa zaciski pod tarcze 320mm? https://imageshack.us/i/exjBWqk5j https://imageshack.us/i/ey1bs61kj Sa to zaciski od a6 c6 2.0tdi. Niestety sprzedawca nie odpisuje na emaile. 320mm
Bieniek Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Proponuje zamnkac temat Gdzie zamnknąć? Pomyśl co mam zmienić żeby heble były lepsze
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Zostaw grata na pare dni to Ci ogarne cos sensownego.
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Bedziesz w okolicy to wpadnij na bajere.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się