Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

320x30 i 345x30 jest ten sam zacisk tylko inne jarzmo.

Dev parę stron wcześniej zwrócił mi uwagę, że zaciski nie są takie same... a niby mają tę samą średnicę tłoczka i te same klocki pasują :mysli:

Tych zasieków jest kilka wersji np. inne są w S4 niż w A3 R32 czy A6 a wszystkie pasują do tarczy 345x30 i mają te same klocki.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dwie sprzeczne odpowiedzi

Opublikowano

Zdaj się na wypowiedź kol. Dev wie co mówi.

Opublikowano

no dobra czyli podsumowując jak kupię komplet hamulców z 3.0 tdi to nie założę na to P&P tarcz 345 :kox:

Opublikowano

Założysz, ja takie mam, ale sa one troszkę inne niż te z s4 np.

Opublikowano

no dobra czyli podsumowując jak kupię komplet hamulców z 3.0 tdi to nie założę na to P&P tarcz 345 :kox:

jak jarzma są inne... to jak założysz

Opublikowano

aaaa sory ja mam od a6

Opublikowano

Panowie bo już mam mały mętlik w głowie :kox: Zaciski z S4 B6 z tarczą 345mm to te same co w A4 B7 3.0tdi tylko z tarczą 320mm?

Nie

Opublikowano

Ale co konkretnie nie pasuje?

Opublikowano

co Ci nie pasuje ?

Opublikowano

Ale co konkretnie nie pasuje?

Pomyśl logicznie skoro zwrotnica wszędzie jest taka sama to nie ma możliwości żeby ten sam zacisk pasował do 320 i 345 bo w tym drugim przypadku zacisk musi być o 12,5mm dalej odsunięty. Wniosek z tego jeden ze zaciski na pewno różnią się jarzmami.

Opublikowano

:)

Nie o to mi chodzi.

Jeżeli zaciski sa takie same i roznia się jedynie jarzmem to wymiana jarzma powinna pozwolic je zamontować.

Jeżeli zaciski nie są takie same to pytam czym się różnią?

Tak na marginesie to ile kosztują same jarzma?

Opublikowano (edytowane)

:)

Nie o to mi chodzi.

Jeżeli zaciski sa takie same i roznia się jedynie jarzmem to wymiana jarzma powinna pozwolic je zamontować.

Jeżeli zaciski nie są takie same to pytam czym się różnią?

Tak na marginesie to ile kosztują same jarzma?

Taniej kupisz używane kompletne zaciski niż same jarzma.

Szukaj najlepiej z A6 C6 pod dużą tarcze, ja ostatnio komplet kupiłem za 200zł.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Wampirku, Jutro wrzuce Ci foty na czym polegaja różnice.

Opublikowano

oczywicie że zaciski są inne. Po założeniu zaciskow z 320 pod 345 i zmianie jarzm może wystąpić piszczenie klocka. Zaciski pod 320 jak popatrzysz na nie od góry to mają kształt półksiężyca (od strony felgi) a 345 są ścięte prosto. Dodatkowo zaciski 320 mają dodatkową "belke" od góry zacisku (tam gdzie widać styk klocka z tarczą) a pod 345 nie mają

Opublikowano
Opublikowano (edytowane)

oczywicie że zaciski są inne. Po założeniu zaciskow z 320 pod 345 i zmianie jarzm może wystąpić piszczenie klocka. Zaciski pod 320 jak popatrzysz na nie od góry to mają kształt półksiężyca (od strony felgi) a 345 są ścięte prosto. Dodatkowo zaciski 320 mają dodatkową "belke" od góry zacisku (tam gdzie widać styk klocka z tarczą) a pod 345 nie mają

A zaciski 320 ścięte prosto od czego są?

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

A6 & A6llroad

Opublikowano

Ale one wtedy na drut a nie na blachę jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...