adams78 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 No ale droga hamowania jest niemiłosiernie dłuuuga... P.S. Pomóżcia z tą reperaturką. Zaciski wypiaskowane, pomalowane no i lipa, bo nie ma osłonek na tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Piero, zamontowałeś już ten komplet ode mnie ????? bo zżera mnie ciekawośc :drool: :drool: :drool: :drool: Dziś w KOŃCU heble znalazły się na właściwym miejscu! Mamy tylu fachowców w 3City że jak chce się mieć zrobione coś porządnie... na wymianę hamulców trzeba czekać ponad 2 tygodnie. Dziś udało się wszystko założyć w Tune Up w równe 2h wraz z wymianą płynu i obecnie jestem na etapie docierania zestawu. Jutro zapodam fotki w moim wątku i wrzucę tu linka, ale już Ci mówię że jest OSTRO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ciesze sie ze juz masz wszystko poskladane, teraz szukaj mocniejszego tylu, jak mi sie cos trafi to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ktos tam pisal do tego kolesia co wstawialem kontakt, ciekaw jestem czy cos puscil z tych 288 tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 P.S. Pomóżcia z tą reperaturką. Zaciski wypiaskowane, pomalowane no i lipa, bo nie ma osłonek na tłoczek potrzebujesz osłonek ???? mogę Ci to załatwić, ori Ate, ale trzeba poczekać kilka dni właśnie jestem w trakcie załatwiania Koledze z forum ale coś sie spóżniają dostawcy i zaczynają mnie powoli wkurw.... :baseball: :baseball: :baseball:[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 17:50_________________________________________________ wytrzymują, aczkolwiek tracą skuteczność w połowie. Dopiero po drugim hamowaniu zaczynają świecić drugie hamowanie na std klocku z 200km/h odbywa sie na drodze 1km :polew: :polew: :polew: :polew: klocek sie szkli i nie ma hamulców, jeno smród i dym :> :> :> :> kiedys tak testowałem swoją Xantię, totalna porazka ale tarcz nie udało mi sie rozgrzać do czerwoności jak Siemianowi :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 drugie hamowanie na std klocku z 200km/h odbywa sie na drodze 1km :polew: :polew: :polew: :polew: klocek sie szkli i nie ma hamulców, jeno smród i dym :> :> :> :> kiedys tak testowałem swoją Xantię, totalna porazka ale tarcz nie udało mi sie rozgrzać do czerwoności jak Siemianowi :mysli: A na heblach 320 przód i 288 tyl da rade juz wyhamowaćz 200km/h?? Czy tez pod konie hamulce przestają działąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jak zapodasz solidne klocki nie będzie fadingu na std może być ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 daje daje. Żeby rozgrzać 320 do czerwoności trzeba już jakiś górski OeSik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 2 razy z 200 do 0 pod rząd i bedziesz mógł sobie fajki odpalać od tarcz :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: za trzecim razem skończysz w jakimś rowie albo na drzewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 devastation a co z tym odpowietrzaniem moze sie pochwalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 100 $$$$ i powiem.... :polew: :polew: :polew: :polew: wiedziałem że nie wytrzymasz i będziesz drazył temat :> :> :> :> tylne zaciski odpowietrza sie w reku, nie mogą byc zamocowane do jarzma nalezy podczas odpowietrzania potrząsac zaciskiem żeby wyszło całe powietrze może to głupio brzmi co napisałem ale wierzcie mi jest to bardzo skuteczne w tylnym zacisku jest sporo zakamarków i tam zawsze jest powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 no bo ja odpowietrzalem chyba z 10 razy - przynajmniej wiem ze mam system przeczyszczony :> i wkoncu odpowietrzylem pompe hamulcowa - przy pompie ABS odkrecajac rurke i poprawa natychmiast Moze i nie zrobilem tego profesjonalnie ale efekt jest i banan takze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 to jeszcze odpowietrz tylne zaciski nie odpowietrzales pompy tylko ABS, kolejne k**estwo ktore lapie powietrze, dobrze jest to zrobic VAG-iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Nowe hamulce są już na swoim miejscu. Jak się prezentują można zobaczyć tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_turbo_soft_by_tuneup_czyli_bestia_by_piero-t122422.0.html Nie muszę dodawać, że różnica przy nagłym hamowaniu jest OGROMNA... Jeszcze raz wielkie dzięki devastation za te zaciski Teraz tylko tył... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 P.S. Pomóżcia z tą reperaturką. Zaciski wypiaskowane, pomalowane no i lipa, bo nie ma osłonek na tłoczek potrzebujesz osłonek ???? mogę Ci to załatwić, ori Ate, ale trzeba poczekać kilka dni właśnie jestem w trakcie załatwiania Koledze z forum Załatw. Potrzebuję tylko na tłoczki tył. Ori mają rozmiar 32 32 25 42. Pisz na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 chyba bedzie problem z Ate na tył :mysli: :mysli: poszukam TRW, może bedzie dostepne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ori mają rozmiar 32 32 25 42. O czym piszesz? Co to za wymiary?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2010, 18:00_________________________________________________ chyba bedzie problem z Ate na tył poszukam TRW, może bedzie dostepne devastation ma rację, problem będzie, bo dla tego zacisku ATE nie produkowało zestawów naprawczych. Tak jak było to już napisane, szukaj zestawu naprawczego TRW SJ1039, nie ma najmniejszych problemów z jego dostępnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jeszcze raz wielkie dzięki devastation za te zaciski tylko za zaciski ?????????????? :shocked: :shocked: a za klocki, a za tarcze, za płyn.... ????????????? :polew: :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jeszcze raz wielkie dzięki devastation za te zaciski tylko za zaciski ?????????????? :shocked: :shocked: a za klocki, a za tarcze, za płyn.... ????????????? :polew: :polew: :polew: Hehe Ale zaciski to wyłącznie Twoja, fachowa robota i dlatego tak ładnie wyglądają... ale oczywiście cały zestaw sprawdza się bardzo dobrze! Dzięki raz jeszcze za pomoc i czekam na info, że masz jakiś ciekawy tył na sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Adams78 podal oznaczenie z zewnetrznych uszczelnien teraz wyglada tak: TRW 32 32 26 61 ACQ 250465 9-8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się