Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to mnie chyba pytałeś na fb. Osłony z s6 c5 pasują, trzeba tak jak w eskowych dwie dziury wywiercić, a jarzma przykręcić na helicoilach i śrubach m10x1,5 bo jarzma są m12 a seryjne m10

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hehe zgadza się:)i bez żadnego toczenia tarcz (330 wysokość 36,4 z a5/a6c6 allroad)?pod felę 17"bez problemu??a jak bym chciał przewody hel do tego dopasować to normalnie od s4b6 pasują?

Opublikowano

i czy nie ma różnicy Q czy ośka?

Opublikowano

Tarcze toczysz żeby zbędnego rantu nie było.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

ok, panimaju:hi:i żeby to miało ręce i nogi to toczę na 324 czy 326??

Opublikowano

Te śruby 10x1,5 60mm najlepiej 10.9??

Opublikowano
Te śruby 10x1,5 60mm najlepiej 10.9??


Tak ;)
Opublikowano

dzięki:hi:

Opublikowano (edytowane)

Panowie jaki polecacie set do Exeo ST z silnikiem o mocy 190KM? Obecnie mam 312/255. Tarcze mi biją i nie chce za bardzo bawić się w przetaczanie. Coś optymalnego, czy 320/288 wystarczy, czy jednak coś więcej? Nie ukrywam wożę trochę ciężaru. 

Obecnie felgi 17' ori Seat ET 43

Będę wdzięczny za sugestie.

Edytowane przez mikrus36
Opublikowano
Panowie jaki polecacie set do Exeo ST z silnikiem o mocy 190KM? Obecnie mam 312/255. Tarcze mi biją i nie chce za bardzo bawić się w przetaczanie. Coś optymalnego, czy 320/288 wystarczy, czy jednak coś więcej? Nie ukrywam wożę trochę ciężaru. 
Obecnie felgi 17' ori Seat ET 43
Będę wdzięczny za sugestie.
345/300 lub 330

Wysłane z OP3T

Opublikowano
3 godziny temu, H4mm3R napisał:

345/300 lub 330

Wysłane z OP3T
 

Rozumiem ze miedzy tym co mam a 320/288 różnicy znacznej nie odczuje?

Opublikowano
Rozumiem ze miedzy tym co mam a 320/288 różnicy znacznej nie odczuje?
Przód odczujesz, tył już mniej.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Panowie małe pytanko. Jadąc autem czasami po hamowaniu tak jakby nie cofały sie klocki tzn wciskam hamulec puszczam i przez powiedzmy pol kilometra jazdy hamulce delikatnie hamują. Problem na przednich kołach po dluzszej jezdzie przednie felgi wyraźnie zagrzane. Sytuacja zdarza sie powiedzmy w 2,3 na 10 hamowań. Przyczyną może być pompa czy coś innego? Zacisk 320mm ani zacisk ani jarzmo nie ma rdzy.

Opublikowano

zacznij od obejrzenia przewodów elastycznych

Opublikowano

nie zaszkodzi zmienić gumek i przesmarować tłoczków

Opublikowano
12 godzin temu, H4mm3R napisał:

Przód odczujesz, tył już mniej.

Wysłane z OP3T
 

Z jakich aut podejdą hamulce 345/330 - z tego co widzę na lekarstwo jest tych z S4

Opublikowano

345 z A6 C6 a tyły 330 były opisane z 2-3 strony wstecz.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 minuty temu, Gacek51 napisał:

345 z A6 C6 a tyły 330 były opisane z 2-3 strony wstecz.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 

THX

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.11.2017 o 09:20, Gacek51 napisał:

345 z A6 C6 a tyły 330 były opisane z 2-3 strony wstecz.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 

Kolega próbuje z T5 wziąć, ale tam tłoczek jest 44mm, a według katalogu 330 ma 43mm. Ma to znaczenie?

Jest jakaś inna opcja jeśli chodzi o zapożyczenie tyłu pod 330?

Czy ktoś zna oznaczenia zacisku 300 tył  dla TRW ?

 

Edytowane przez mikrus36
Opublikowano

T5 ma tłoczek 41mm. To najlepsza recepta na tanie 330.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...