Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak to typ AR-15, dokladnie Haenel cr223  Rem. Przyjrzyj się celownikom, nie bez powodu jest to tak zrobione. To jest lufa 10.5" mam do tego jeszcze 14.5"

Edytowane przez Dev
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie o to chodzi. Luneta jak byś na 2 kilometry strzelał a krótka lufa wygląda na 10-12 cali?) średnio się do tego nadaje. Na jaki dystans strzelałeś?

Opublikowano

Rozmiar nie ma znaczenia :decayed:

Na 50/100/200m

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

Rozmiar nie ma znaczenia :decayed:

Na 50/100/200m

 

 

Ja tam wolę mieć większą lufę?

Opublikowano

Dziś przetestowałem swój zestaw 320/288 przy hamowaniu z 200 na 140 km/h schodzi w nieco ponad 2 sekundy,niżej nie schodziłem,przeciążenie jest konkretne ? . Miesiąc wcześniej na starych zajechanych zaciskach 312 test hamowania ze 180km/h to był jakiś dramat,nie udało by się nagle wyhamować w razie W.

Poza tym wyglądały jak zardzewiały kamień...20210815_115411.thumb.jpg.7878272ffc948f56c58c6d1f9ed2e0ce.jpg20210815_115421.thumb.jpg.2f73be43637113f1cd3c236c0b2ea830.jpg

 

Teraz i wygląda i hamuje 

20220703_180228.thumb.jpg.3de7bed0658c14f5d3134dc101dbbc14.jpg

Opublikowano

Dlaczego nie masz przykręconej tarczy do piasty ?

Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał:

Nikt nie trafił :decayed:

356/34 Ate / 356/22 TRW

 

 

Eee to popierdółka, czym tu się chwalić :decayed:

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Dlaczego nie masz przykręconej tarczy do piasty ?

Przy pomiarze bicia nie zgrały się otwory. Nie miałem  czym przewiercić tego 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, pila24 napisał:

Przy pomiarze bicia nie zgrały się otwory. Nie miałem  czym przewiercić tego 

ejjjjj.... zwykłe wiertło fi5 i gwintownik M6 plus stozkowa srubka

Edytowane przez Dev
Opublikowano
30 minut temu, pila24 napisał:

Poza tym wyglądały jak zardzewiały kamień...

Moje wyglądają podobnie w B7 a że powoli mi się kończą tarcze i klocki to myślę czy nie zmienić chociażby przodu na 320mm.

Jakie teraz zestawy tarcz i klocków na topie? Zimmermann + Ferodo dają w dalszym ciągu radę czy już są ble?

Może kolega @Dev się wypowie co teraz montuje i jeździ bezproblemowo.

Opublikowano

zakładaj 320, nawet sie nie zastanawiaj

załoz cokolwiek markowego i bedzie hamowac

 

Opublikowano
6 minut temu, Dev napisał:

ejjjjj.... zwykłe wiertło fi5 i gwintownik M6 plus stozkowa srubka

Nie miałem czym bo wkrętarka mi padła ?‍♂️ zrobię to przy okazji,póki co oznaczyłem tarcze względem piasty

1 minutę temu, pelonek1 napisał:

Moje wyglądają podobnie w B7 a że powoli mi się kończą tarcze i klocki to myślę czy nie zmienić chociażby przodu na 320mm.

Jakie teraz zestawy tarcz i klocków na topie? Zimmermann + Ferodo dają w dalszym ciągu radę czy już są ble?

Może kolega @Dev się wypowie co teraz montuje i jeździ bezproblemowo.

Ja mam przód oz + fdb1629,ale zrobione kilkaset km i za wcześniej na werdykt. Ale hamuje to już właściwie. Na tyle mam 288 tarcze i kocki textara. Jak wymienisz sam przód to auto będzie nurkowało srogo przy mocniejszym hamowaniu 

Opublikowano
1 minutę temu, pila24 napisał:

Jak wymienisz sam przód to auto będzie nurkowało srogo przy mocniejszym hamowaniu 

i trza dac 300/22 na tył :decayed:

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

i trza dac 300/22 na tył :decayed:

Jak dałem 288 na tył a z przodu było 312 to miałem wrażenie dobrego rozłożenia siły hamowania przód-tył,przy 320 jednak znów brakuje trochę tyłu,więc tak jak piszesz 

Opublikowano
5 minut temu, pila24 napisał:

Jak wymienisz sam przód to auto będzie nurkowało srogo przy mocniejszym hamowaniu 

To wiem, tylko przód będzie wcześniej do wymiany i o nim trzeba najpierw pomyśleć.

Opublikowano
15 minut temu, pelonek1 napisał:

Moje wyglądają podobnie w B7 a że powoli mi się kończą tarcze i klocki to myślę czy nie zmienić chociażby przodu na 320mm.

Jakie teraz zestawy tarcz i klocków na topie? Zimmermann + Ferodo dają w dalszym ciągu radę czy już są ble?

Może kolega @Dev się wypowie co teraz montuje i jeździ bezproblemowo.

To nie temat o doborze tarcz i klocków. 

Opublikowano

tutaj nie ma co myslec, pakuj 320 i po sprawie

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

tutaj nie ma co myslec, pakuj 320 i po sprawie

W każde alu 16" wchodzą czy zdarzały się przypadki że nie weszły?

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, pelonek1 napisał:

W każde alu 16" wchodzą czy zdarzały się przypadki że nie weszły?

niestety, nie kazda 16tka "przyjmuje" 320

wszystko zalezy od wypełnienia felgi, ET i od samego zacisku

najlepiej jak trafisz od cabrio, chyba nawet gdzies takie mam, czerwone

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@pelonek1 masz oryginalne felgi od B7? Jeżeli są od B7 to powinny podejść pod zacisk 320, prawda @Dev? Problemy są przy nieoryginalnych felgach albo nieprzewidzianych do tego modelu. Niemniej patent z zaciskami od cabrio dobra sprawa, mam felgę również od caba 7"x16 ET42 i jest spory luz.:thumbup1:

Co do zmiany to nie ma nad czym zastanawiać się, zmiana 312 na 320 dużo daje, ale podmiana 255 na 288 dopełnia efektu.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...