Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fakt, zmylil mnie jego post, w ktorym napisal, ze ma hamulce z S4 B5. Zaciski tez mi sie jakies podobne wydawaly.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mlody zdejmij zacisk i pare razy wypompuj tloczek i wcisnij

w srodku masz nowe oringi i moze byc ciasno

Opublikowano

tak myślałem że maciupeńkie... :gwizdanie:

Opublikowano

318mm

coś mi właśnie mi nie pasiło :good:

Opublikowano

tak myślałem że maciupeńkie... :gwizdanie:

ale tam jest sama ceramika, klocek i perforowane tarcze

wiec wielkosc nie ma wiekszego znaczenia

Opublikowano

Tomek niedługo spadochrony będziemy montować :polew: :polew: :polew:

Musisz zacząć myśleć na takimi rozwiązaniami. :decayed:

Opublikowano

:mysli: :mysli: :mysli: mam juz kotwice z rufowca....

Jak ja rzuce podczas hamowania to myslicie ze bedzie lepsza od spadochronu ???

Opublikowano

:mysli: :mysli: :mysli: mam juz kotwice z rufowca....

Jak ja rzuce podczas hamowania to myslicie ze bedzie lepsza od spadochronu ???

Ja bym to zamontował przed kradzieżą :polew: :polew: :polew: na pewno nie odjadą :naughty:

A nad spadochronem to czas się zastanowić :naughty:

Opublikowano

siemian jakie masz tarcze i klocki w swoim zestawie S4 ? I jak to dziala proste sa czy juz pokrzywiles ?

Opublikowano

tarcze Ate i klocki Trw (tarcze się kończą to założyłem co było pod ręką). Tarcze minimalnie krzywe, kloski spalone (klocki ate dużo lepsze)

Opublikowano

tarcze Ate i klocki Trw (tarcze się kończą to założyłem co było pod ręką). Tarcze minimalnie krzywe' date=' kloski spalone (klocki ate dużo lepsze)

[/quote']

jakie plany ????? :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Niestety przegrałem walkę z tylnymi jarzmami więc musiałem oddać do mechanika. Właśnie dzwonił, za 10 minut auto przywiezie ale problem był taki... Nie zmienił przewodów na te w oplocie bo podobno za ch... nie mógł ich odkręcić i mówił, że ktoś już tam wcześniej chyba był :s

Opublikowano

Niestety przegrałem walkę z tylnymi jarzmami więc musiałem oddać do mechanika. Właśnie dzwonił, za 10 minut auto przywiezie ale problem był taki... Nie zmienił przewodów na te w oplocie bo podobno za ch... nie mógł ich odkręcić i mówił, że ktoś już tam wcześniej chyba był :s

o k**wa to co tam się dzieje? To mnie wystrachałeś :confused4:

Bo ja zamierzam sam rezać :mysli:

Opublikowano

Jarzmo jest przykręcone jak sk***ysyn i poza tym to Helmuty żeby było mało dali tam jeszcze kleju... Nie wiem po co ale kto to zrozumie...

Opublikowano

Jarzmo jest przykręcone jak sk***ysyn i poza tym to Helmuty żeby było mało dali tam jeszcze kleju... Nie wiem po co ale kto to zrozumie...

no to będzie trzeba młotek dobry użyć a jak nie pomoże to ciąć jarzmo, bo i tak do wyjebania. Ale szkoda że te przewody nie ogarnięte masz ;(

Opublikowano

No nie wiem, przód zrobiliśmy ale tył on mówi, że jest piz*a. Zaraz przyjedzie to dowiem się na 100% co i jak. Może dam do innego mechanika :P

Opublikowano

Niestety przegrałem walkę z tylnymi jarzmami więc musiałem oddać do mechanika. Właśnie dzwonił, za 10 minut auto przywiezie ale problem był taki... Nie zmienił przewodów na te w oplocie bo podobno za ch... nie mógł ich odkręcić i mówił, że ktoś już tam wcześniej chyba był :s

to w koncu zmienił te jarzma czy nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...