Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tez sie zastanawiam....

Opublikowano

same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy

http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/

ten jest pod 345mm

http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/

Opublikowano

koledzy a czy zaciski jarzma i tarcze z A3 8P 2.0 TFSi 200KM w wymiarze 320mm przód i tył 286mm czy da się to zamontować do B6?

Bo mogę dostać taki komplet za śmieszną kwotę i mam zgryza czy będzie pasowało bez rzeźby do A4 B6

Opublikowano

same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy

http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/

ten jest pod 345mm

http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/

kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki)

Opublikowano

kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki)

Te wersje o których piszesz różniły się tylko drutami i blaszkami czy to kompletnie inne zaciski?

Opublikowano

Minimalnie inne. Cięzko to opisać, ale spróbuje.

Te z drutami to stara wersja np. w a6 c5 2.5 tdi.

Pierwzy rodzaj z blaszkami- zacisk "płaski" patrząc z boku

drugi rodzaj- zacisk w kształcie "półksięzyca"

trzeci rodzaj zacisk zakończony "wypustami" ale ten był w s3 pod tarcze 345mm

Opublikowano

Patrząc po fotach to to jest na druty:

1504731351

to jest od 3.0 tdi wystajacy:

1534632836

A to od a6 3.0 tdi plaski:

1512545785

Oczywiście wszystkie pasują do b6?

Opublikowano

dokładnie tak :)[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 00:25_________________________________________________a takie są w s3 345mm:

1545025691

Opublikowano

Minimalnie inne. Cięzko to opisać, ale spróbuje.

Te z drutami to stara wersja np. w a6 c5 2.5 tdi.

Pierwzy rodzaj z blaszkami- zacisk "płaski" patrząc z boku

drugi rodzaj- zacisk w kształcie "półksięzyca"

trzeci rodzaj zacisk zakończony "wypustami" ale ten był w s3 pod tarcze 345mm

tych zacisków po 320mm jest troche wiecej jak opisuje Siemian

ale po krótce opisze:

A6 i allroad ma druty, do tego wystepuja podobne zaciski w trasporterze T4

audi, seat, volvo, bmw ma blachy, konstrukcyjnie sa takie same ale mają inne klocki

do tego czesc zewnetrzna, metalowa ma rózny wyglad, sa szersze i węższe

posiadaja również dodatkowe "przeciwwagi" które ograniczają drgania zacisku (seat, Vw)

Opublikowano

no tak dev, ale jesli mowimy o zaciskach z a3 a4 i a6 to to glownie mowimy o takich jak podalem. :) czy sa w tych autach jeszcze jakies? Czlowiek uczy sie cale zycie dlatego pytam :)

Opublikowano

Siemian to te co wziąłem od ciebie to wyglądają jak te z 3.0 TDi wystające?? czy mi się wydaje.... i jednak te co jadą od ciebie to klasyczne s4?

pytam bo mam felge 8x18 ET43 i to musi wejść w to ET... a docelowo w 7,5x17 ET 43 (na zime)

INNE PYTANIE:

Jakich klocków tarcz używacie...

Chciałem wziąć Zimmermann + Ferodo DS... ale słysze że FDS piszczeć lubią a ja tego nie lubie...

Opublikowano

same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy

http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/

ten jest pod 345mm

http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/

kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki)

mysle ,ze na zdieciach widac jak glegoko wchodzi tarcza w zacisk, jaka jest odleglosc progu na tarczy do klocka, oba zaciski sa na blaszki, golym okiem identyczne

Opublikowano

ale za to jak hamuje..... :evil: :evil: :evil: :evil:

Opublikowano

Siemian to te co wziąłem od ciebie to wyglądają jak te z 3.0 TDi wystające?? czy mi się wydaje.... i jednak te co jadą od ciebie to klasyczne s4?

pytam b

o mam felge 8x18 ET43 i to musi wejść w to ET... a docelowo w 7,5x17 ET 43 (na zime)

INNE PYTANIE:

Jakich klocków tarcz używacie...

Chciałem wziąć Zimmermann + Ferodo DS... ale słysze że FDS piszczeć lubią a ja tego nie lubie...

leca te plaskie. Takie same mam u siebie z s4 lakierowane.

Opublikowano

czyli płaskie z 3.0 TDI z A6 to to samo co S4 B6/B7 jak rozumiem kwestia zewnętrznej blaszki tylko?

czy klocki są też inne...

własnie a pod jaki model klocki się bierze wówczas? pod S4 czy A6 3.0 TDi?

Opublikowano

czyli płaskie z 3.0 TDI z A6 to to samo co S4 B6/B7 jak rozumiem kwestia zewnętrznej blaszki tylko?

czy klocki są też inne...

klocki sa te same

Opublikowano

klocki sa takie same. Roznia sie tylko mieszanka. Wiele producentow stosuje jeden rodzaj do tych dwoch rodzajow hamulcow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...