cabriofan Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Tomik jeżeli chodzi o rozmiar tarcz tutaj Masz poglądowe - http://moto.allegro.pl/tarcze-pd-klocki-ate-przod-tyl-audi-a4-warto-i1485857488.html
kileeer Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Tomik jeżeli chodzi o rozmiar tarcz tutaj Masz poglądowe - http://moto.allegro.pl/tarcze-pd-klocki-ate-przod-tyl-audi-a4-warto-i1485857488.html a o co chodzi??
artur81 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/ ten jest pod 345mm http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/
dj_burza Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 koledzy a czy zaciski jarzma i tarcze z A3 8P 2.0 TFSi 200KM w wymiarze 320mm przód i tył 286mm czy da się to zamontować do B6? Bo mogę dostać taki komplet za śmieszną kwotę i mam zgryza czy będzie pasowało bez rzeźby do A4 B6
siemian Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/ ten jest pod 345mm http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/ kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki)
marewel Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki) Te wersje o których piszesz różniły się tylko drutami i blaszkami czy to kompletnie inne zaciski?
siemian Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Minimalnie inne. Cięzko to opisać, ale spróbuje. Te z drutami to stara wersja np. w a6 c5 2.5 tdi. Pierwzy rodzaj z blaszkami- zacisk "płaski" patrząc z boku drugi rodzaj- zacisk w kształcie "półksięzyca" trzeci rodzaj zacisk zakończony "wypustami" ale ten był w s3 pod tarcze 345mm
marewel Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Patrząc po fotach to to jest na druty: to jest od 3.0 tdi wystajacy: A to od a6 3.0 tdi plaski: Oczywiście wszystkie pasują do b6?
siemian Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 dokładnie tak [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 00:25_________________________________________________a takie są w s3 345mm:
cabriofan Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 tez sie zastanawiam.... O ceny To dane do mojego [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 01:41_________________________________________________ Tomik jeżeli chodzi o rozmiar tarcz tutaj Masz poglądowe - http://moto.allegro.pl/tarcze-pd-klocki-ate-przod-tyl-audi-a4-warto-i1485857488.html a o co chodzi?? Chodzi o dane moich tarcz i klocków do wyceny dostepnych
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Minimalnie inne. Cięzko to opisać, ale spróbuje. Te z drutami to stara wersja np. w a6 c5 2.5 tdi. Pierwzy rodzaj z blaszkami- zacisk "płaski" patrząc z boku drugi rodzaj- zacisk w kształcie "półksięzyca" trzeci rodzaj zacisk zakończony "wypustami" ale ten był w s3 pod tarcze 345mm tych zacisków po 320mm jest troche wiecej jak opisuje Siemian ale po krótce opisze: A6 i allroad ma druty, do tego wystepuja podobne zaciski w trasporterze T4 audi, seat, volvo, bmw ma blachy, konstrukcyjnie sa takie same ale mają inne klocki do tego czesc zewnetrzna, metalowa ma rózny wyglad, sa szersze i węższe posiadaja również dodatkowe "przeciwwagi" które ograniczają drgania zacisku (seat, Vw)
siemian Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no tak dev, ale jesli mowimy o zaciskach z a3 a4 i a6 to to glownie mowimy o takich jak podalem. czy sa w tych autach jeszcze jakies? Czlowiek uczy sie cale zycie dlatego pytam
mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Siemian to te co wziąłem od ciebie to wyglądają jak te z 3.0 TDi wystające?? czy mi się wydaje.... i jednak te co jadą od ciebie to klasyczne s4? pytam bo mam felge 8x18 ET43 i to musi wejść w to ET... a docelowo w 7,5x17 ET 43 (na zime) INNE PYTANIE: Jakich klocków tarcz używacie... Chciałem wziąć Zimmermann + Ferodo DS... ale słysze że FDS piszczeć lubią a ja tego nie lubie...
artur81 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 same zaciski tez sa inne, zacisk od 320 moze nie ogarnac tarczy 345, a napewno jest troszke inny bo probowalem podmienic aluminiowa czesc z 345mm zacisku zacisku i otwory pasowaly ale zarys nie pasowal, na fotkach widac, ze tarcza 345mm w zacisku 320mm (czerwonym) nie ogarnia tarczy http://img21.imageshack.us/i/dscn1137w.jpg/ ten jest pod 345mm http://img217.imageshack.us/i/dscn1138d.jpg/ kolego pokręciłeś troche. Te zaciski były takie same. Tyle że 320 były z 3 wersje wymienne (na druty, i 3 rodzaje na blaszki) mysle ,ze na zdieciach widac jak glegoko wchodzi tarcza w zacisk, jaka jest odleglosc progu na tarczy do klocka, oba zaciski sa na blaszki, golym okiem identyczne
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 ale za to jak hamuje..... :evil: :evil:
siemian Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Siemian to te co wziąłem od ciebie to wyglądają jak te z 3.0 TDi wystające?? czy mi się wydaje.... i jednak te co jadą od ciebie to klasyczne s4? pytam b o mam felge 8x18 ET43 i to musi wejść w to ET... a docelowo w 7,5x17 ET 43 (na zime) INNE PYTANIE: Jakich klocków tarcz używacie... Chciałem wziąć Zimmermann + Ferodo DS... ale słysze że FDS piszczeć lubią a ja tego nie lubie... leca te plaskie. Takie same mam u siebie z s4 lakierowane.
mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 czyli płaskie z 3.0 TDI z A6 to to samo co S4 B6/B7 jak rozumiem kwestia zewnętrznej blaszki tylko? czy klocki są też inne... własnie a pod jaki model klocki się bierze wówczas? pod S4 czy A6 3.0 TDi?
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 czyli płaskie z 3.0 TDI z A6 to to samo co S4 B6/B7 jak rozumiem kwestia zewnętrznej blaszki tylko? czy klocki są też inne... klocki sa te same
siemian Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 klocki sa takie same. Roznia sie tylko mieszanka. Wiele producentow stosuje jeden rodzaj do tych dwoch rodzajow hamulcow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się