Pelle71 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Siemanko! Na początek prosze sie uspokoić i nie wypisywać mi, że stary wątek, żebym sobie poszukal itd., bo szukalem, dużo czytalem na tym jak i na innych forach także, i szczerze "mówiąc" poza różnicą w skrzyni biegów i różnicą w momencie obrotowym wiele nie znalazlem Gdzieś tam wyczytalem o różnej budowie turbo, czy to prawda to nie wiem, ale nie to mnie interesuje. Interesują mnie takie rzeczy jak: -przyspieszenie -spalanie -awaryjność -komfort jazdy -czy warto wogole zwracac na to uwage podczas poszukiwania auta Jakby ktoś odpowiedzial na te pytania, badź wrzucil jakiegoś linka, żebym mogl poczytać, bylbym wdzieczny! Pozdro!
kkam Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 to są praktycznie te same silniki, różnica jest tylko że AVF ma skrzynie 6 i większe sprzęgło
Hugo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Siemanko! Na początek prosze sie uspokoić i nie wypisywać mi, że stary wątek, żebym sobie poszukal itd., bo szukalem, dużo czytalem na tym jak i na innych forach także, i szczerze "mówiąc" poza różnicą w skrzyni biegów i różnicą w momencie obrotowym wiele nie znalazlem Jak jeździsz więcej po mieście bierz AWX , jak robisz trasy to AVF. Skrzynia w AVF ma krótsze przełożenia i się więcej trzeba namachać 1
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 do 2003 roku wiecej jest AWX po 2003 wiecej AVF. wg mnie warto zapolowac na AVF. turbina ta sama. AVF po 06.2003 roku sa delikatnie zmodernizowane. m.in glowica, kompresor klimy, chlodnica spalin.chlodnica wentylator elektryczny zamiast wisko.
Krzy0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 chlodnica wentylator elektryczny zamiast wisko. Co do wisko to kolega ma AWX z 02 i nie ma wisko tylko elektryczny wiatrak
doa-krzysiek Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 W AVF z tą skrzynią rzeczywiście trzeba się namachać. Mam też ibize ASV i dla porównania powiem że przy 3tys. obr. na 5-tce ma 140km/h (licznikowe) a AVF na 6-tce ma 150km/h więc dużej różnicy nie ma. Prędkość maks. na 6-tce przy ok 4400obr to lekko ponad 210 (licznikowe). W AVF na 5-tce 2tys. obr to ok 80km/h czyli tyle co w seacie na 4.
danu44 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 A jesli kazde z tych aut... czyli AWX i AVF rocznik 2003-2004, mialoby byc z automatyczna skrznia biegow... To ktore wteczas bylo by bardziej polecane? Dziekuje i pozdrawiam
Martin_Speed Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Prędkość maks. na 6-tce przy ok 4400obr to lekko ponad 210 (licznikowe) to chyba niejezdziles autem z silnikiem AVF ja swoim jechalem 230 w dwie osoby i mysle ze by sie udalo do 240 wiec jak Ci jedzie tylko 210 to cos jest nie tak albo masz jakos to ograniczone .. Pozdro
arris_88 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Trochę to dziwne. Nawet producent podaje maksymalną prędkość AVF-a - 210 km/h.
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 chlodnica wentylator elektryczny zamiast wisko. Co do wisko to kolega ma AWX z 02 i nie ma wisko tylko elektryczny wiatrak tzn ze przerobiony moze :gwizdanie: po strzale [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 13:30_________________________________________________ A jesli kazde z tych aut... czyli AWX i AVF rocznik 2003-2004, mialoby byc z automatyczna skrznia biegow... To ktore wteczas bylo by bardziej polecane? Dziekuje i pozdrawiam zadne multitroniki to potencjalne problemy. napewno polecane przez mechanikow no i to skrzynia dla sympatykow spokojnej jazdy.[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 13:32_________________________________________________ Prędkość maks. na 6-tce przy ok 4400obr to lekko ponad 210 (licznikowe) to chyba niejezdziles autem z silnikiem AVF ja swoim jechalem 230 w dwie osoby i mysle ze by sie udalo do 240 wiec jak Ci jedzie tylko 210 to cos jest nie tak albo masz jakos to ograniczone .. Pozdro Trochę to dziwne. Nawet producent podaje maksymalną prędkość AVF-a - 210 km/h. V max jest podawane dla pojazdu maksymalnie obciazanego. a pomiar jest dokonywany elektronicznie a nie na podstawie licznika ktory przeklamuje o 5%. prosze o nietraktowanie watku jako zrodla wypowiedzi dotyczacych osiaganych Vmax. kazdy tego typu post usune.
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Nie wiem jak z AWX, ale dużo AVF w serii ma 140KM a czasem więcej 6bieg w trasie ma duże znaczenie i AVF odporniejszy na zwiększenie mocy dzięki temu, że ma większe sprzęgło. Także ja na pewno nie pchał bym się w AWX 1
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Co do wiekszego Nm miedzy AWX a AVF to sie raczej nie zgodze.... u mnie też mały wirusik jest 201ps 425Nm decayed nie chwal sie bo Sagon sie pojawi i powie ze nie jedzie Z tego co wiem AVF ma 310Nm a AWX 285Nm Tu o piszą o momencie w tych silnikach http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=143276.0;highlight=awx+czy+avf
MAGIC87 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co wiem AVF ma 310Nm a AWX 285Nm smiley to bajki pisza... bo AJM ma 300+
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co wiem AVF ma 310Nm a AWX 285Nm smiley to bajki pisza... bo AJM ma 300+ Tu podają, że Q ma 310Nm a ośka 285Nm http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6.html
daniels Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co wiem AVF ma 310Nm a AWX 285Nm smiley to bajki pisza... bo AJM ma 300+ Tu podają, że Q ma 310Nm a ośka 285Nm http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6.html patrzysz na 115Ps,dobrze podają 310Nm dla ośki i Q,masz jedno pod drugim
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Masz, żeby było jaśniej dla Ciebie http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/avant-1.9-tdi-130km.html http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/avant-1.9-tdi-quattro-130km.html
audiomaniak Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 w pierwszej tabeli masz sedana i jest 310Nm a w drugiej tabeli podają Avanta i jest 285Nm-błąd http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6.html żeby było jaśnie i dla ciebie Nie będę się spierał, już od kilku osób słyszałem, że dla oszczędności sprzęgła AWX ma mniej Nm ps. w pierwszej tabeli też może być błąd
daniels Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 w pierwszej tabeli masz sedana i jest 310Nm a w drugiej tabeli podają Avanta i jest 285Nm-błąd http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6.html żeby było jaśnie i dla ciebie Nie będę się spierał, już od kilku osób słyszałem, że dla oszczędności sprzęgła AWX ma mniej Nm ps. w pierwszej tabeli też może być błąd ja wiem że mam 425Nm i sprzęgło daje rade-muszę ją na LPG zmierzyć jak wyjdzie :gwizdanie:
steve69 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Z tego co wiem AVF ma 310Nm a AWX 285Nm smiley to bajki pisza... bo AJM ma 300+ Z instrukcji obsługi do A4 B6 Avant: 96 kW 4-cyl. silnik wysokoprężny z przednim napędem, z 5-biegową skrzynią ręczną - 285 Nm przy 1750-2500 obr/min 96 kW 4-cyl. silnik wysokoprężny z przednim napędem, z 6-biegową skrzynią ręczną - 310 Nm przy 1900 obr/min -- Pozdrawiam. Sławek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się