Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 a numeru dv jak nie mialem tak nie mam a pochwale się wam zamówiłem dokładke tylnej klapy ory w aso od rs4:) jedz do ASO tam Ci podadza nr 06A 145 710 N ja bym go nie zakładał w dwa miesiące trzy mi sie rozleciały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Jakieś dokładniejsze info jak to wygląda ? Mam jeszcze smar od FORGE ale zawsze lepiej znać zamiennik P.S. Trochę zj****a się u nich ta gwara bo nie dają już zestawów naprawczych za free Nie mam pojęcia jak się ten smar nazywa. Brat dostał go do młota udarowego jak kupował :> Pożyczyłem se trochę i tyle Ważne, że działa. Smar z Forge na pewno jest ok, bo Forge na bank dopasował smar do materiału na jakim pracuje, czyli aluminium. Jak ja kupowałem Forge to miałem taki gratis, że mogłem sobie wybrać z jaką sprężyną chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek111 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Witam, też się z deczka napaliłęm na tego BOva, lecz z tego co tu czytam to chyba lipa. Ma ktoś BOva w swoim 1.8t? Jak to się w praktyce sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 do lansu na wsi ok poza tym nie ma sensu go montowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam, też się z deczka napaliłęm na tego BOva, lecz z tego co tu czytam to chyba lipa. Ma ktoś BOva w swoim 1.8t? Jak to się w praktyce sprawdza? a do czego Ci BOV ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek111 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jak tu ktoś napisał do lansu na wsi. Ma to po prosu fajny efekt, podoba mi się to i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jak tu ktoś napisał do lansu na wsi. Ma to po prosu fajny efekt, podoba mi się to i tyle. ale słyszałeś jak działa to gówno w jakimkolwiek vagu czy w subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Properfekt 2 na doładowaniu 1,1 bara działa całkiem fajnie i bez błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trynity00 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Jam mam coś takiego Forge Splitter Passat 1.8T i jestem zadowolony w każdej chwili można zaślepić gwizdek ( Forge daje w zestawie korek ) i mamy bez pssss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek111 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 ale słyszałeś jak działa to gówno w jakimkolwiek vagu czy w subaru? No nie słyszałem ale widziałem i słyszałem na własne oczy i uszy jaki piękny dźwiek to wydaje. Ja nie mam subaru tylko Audi. Tak, że ktoś ma coś do powiedzenia w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Jam mam coś takiego Forge Splitter Passat 1.8T i jestem zadowolony w każdej chwili można zaślepić gwizdek ( Forge daje w zestawie korek ) i mamy bez pssss Nie dał bym tyle kasy za psikanie z pod machy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Mam założonego properfekta typ II od 2lat i nie zauważyłem jakiś problemów z pracą silnika, od 2 miesięcy mam większe turbo + inne modyfikacje gdzie turbo dmucha 1.5 bara i również nie mam problemów z falującymi obrotami a oprócz tego skończyły się moje problemy z nieszczelnymi dv-kami :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Mam założonego properfekta typ II od 2lat i nie zauważyłem jakiś problemów z pracą silnika, od 2 miesięcy mam większe turbo + inne modyfikacje gdzie turbo dmucha 1.5 bara i również nie mam problemów z falującymi obrotami a oprócz tego skończyły się moje problemy z nieszczelnymi dv-kami :gwizdanie: Wiadomo nie strzela pewnie tak agresywnie jak HKS ale z 1,5 bara już jest pierd****e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Moim zdaniem lepiej załozyć Tip+Stożek ITG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jest głośno do tego stopnia że już powoli mam dość odgłosu upuszczania powietrza:rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek111 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jest głośno do tego stopnia że już powoli mam dość odgłosu upuszczania powietrza Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat. Jaki był tego kosz i w ogóle, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jest głośno do tego stopnia że już powoli mam dość odgłosu upuszczania powietrza Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat. Jaki był tego kosz i w ogóle, Jak dobrze pamiętam to kosztował coś około 350zł teraz są tańsze, co mam więcej powiedzieć ?? uważam że powiedziałem wszystko w temacie co mogłem. Po założeniu nie miałem żadnych problemów z falowaniem obrotów, spadku mocy też nie zauważyłem, jak już pisałem skończyły się moje problemy z puszczającą dv-ką ( przy seryjnych gratach i po programie na 1 bara przy końcu obrotów miałem utrzymane wyższe ciśnienie niż w przypadku dv różnica wynosiła 0,15 - 0,2 bara ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek111 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Może masz jakieś linki z aukcjami co tam trzeba kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_M Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Może masz jakieś linki z aukcjami co tam trzeba kupić. Mój zawór to Properfekt typ II wygląda jak w aukcji poniżej http://allegro.pl/blow-off-properfekt-typii-z-trojnikiem-samco-i1856451238.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 mam ten zaworek Properfekt typ II od 2 miechów ,fajny ,głośny , praca silnika w normie ,spalanie tez ale powoli się nudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się