Musashi Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 w statycznych, widze dziwny problem z EGR i turbina. turbina na BS laduje za duzo ( po zabawie sztanga zapewne). to musi sie przelozyc na jazde.
Krzysiekcalibra Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 ale teraz byłem zrobić wieczorem dynamiczne logi i ani razu nie chciało jej zmulić szła równo na każdym biegu, nie za bardzo chcę ruszać tej sztangi bo naczytałem się żę lepiej tego nie ruszać bo już nigdy nie bedzie dobrze, może to coś od tego EGR bo na początku jak robiłem logi BS to auto gasło na 3-ciej grupie dopiero za którymś razem poszło i zrobił
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 jezeli auto zaczelo jezdzic, tzn ze turbina zawalona jest ponownie sadza
Krzysiekcalibra Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 No to teraz nie wiem, turbo było czyszczone miesiąc temu od tej pory deptam w gaz ile wlezie i miało by być znowu zawalone ?? gdzie te diesle co jeżdżą po 500tys km bez remontów
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 No to teraz nie wiem, turbo było czyszczone miesiąc temu od tej pory deptam w gaz ile wlezie i miało by być znowu zawalone ?? gdzie te diesle co jeżdżą po 500tys km bez remontów pamietaj ze im dalej od nowosci, tym wieksze prawdopodobienstwo problemow. skoro jezdzisz dynamicznie a turbina ulega zanieczyszczeniu sadza, tzn ze proces spalania zachodzi nieprawidlowo. przyczyna? zle rozpylenie ON przez wtryskiwacze, niedomagajaca pompa wtryskowa, lub zbyt niskie cisnienie doladowania.
Krzysiekcalibra Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 a to na logach nie widać czy wtryskiwacze i pompa itp działają prawidłowo?? No i wtedy jak była zabrudzona to wchodziła w tryb awaryjny po 2500tys obr na III biegu a teraz nie wchodzi w tryb awaryjny tylko się dławi na I i II biegu do 2500tys obr jak jej gwałtownie wcisnę gaz do dechy a wystarczy odpuścić gaz i wcisnąć jeszcze raz i wszystko wraca do normy , a czy np. przyczyną może być grucha?? nie wiem może sztanga się przycina i nie działa tak jak powinna?? czy to raczej wykluczyć
Musashi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 silownik turbiny to jedno, turbina poprawnie nie pracuje, w BS 011 powinny przy wysterowaniu byc max wartosci ok 1200 mBar u CIebie jest przeszlo 1400mBar. a drugie, to dalbym wtryski do sprawdzenia i pomierzyl prace VP37, niestety to tez koszta.
studziany Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Kata masz czy wywalony? Jak masz kata i jest zawalony to będzie też zajedwabiście niekorzytnie wpływał na turbinę. LAG przy przyspieszaniu może byc spowodowany niesprawnym EGRem. Musashi pisał, że jest jakiś problem z EGRem - spróbuj zaślepić wężyk dochodzący do grzybka EGRu i sprawdź czy coś to dało. Sprawdź również podcisnienie, czy wszystko jest powpinane prawidłowo i czy nie ma żadnych przetarć na wężykach.
Krzysiekcalibra Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 kata mam , EGR niby mechanik mówił że odziwo ładnie pracuje ale czy to normalne jak na logach bs włączał się EGR to silnikiem zaczynało telepać?? wężyki przejże jak się zrobi trochę cieplej
Musashi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 w czasie pracy EGR, jest problem, masa pobranego powietrza gdy EGR jest wysterowany jest zdecydowanie za mala. zamiast ok 250-280, jest ponizej 100. to swiadczy o czyms co blokuje przeplyw powietrza. byc moze jest tam jakas klucha z sadzy i oleju.
Krzysiekcalibra Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 no to widzę że czeka mnie czyszczenie wszystkiego EGR wszystkie przewody podciśnieniowe itp . No to czekam na wiosne
mati101086 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Długo się zbierałem żeby zrobić logi ale w końcu je zrobiłem mam nadzieje że wszystkie potrzebne Dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75012.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75013.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75014.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75015.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75016.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75017.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75018.html Statyczne Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75026.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75027.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75028.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75029.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75030.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75031.html Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75032.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75033.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75034.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_75035.html Nie mogłem zrobić logów statycznych z grupy 18 i 23 jak kazał Musashi
leniwiec Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 a to na logach nie widać czy wtryskiwacze i pompa itp działają prawidłowo??No i wtedy jak była zabrudzona to wchodziła w tryb awaryjny po 2500tys obr na III biegu a teraz nie wchodzi w tryb awaryjny tylko się dławi na I i II biegu do 2500tys obr jak jej gwałtownie wcisnę gaz do dechy a wystarczy odpuścić gaz i wcisnąć jeszcze raz i wszystko wraca do normy , a czy np. przyczyną może być grucha?? nie wiem może sztanga się przycina i nie działa tak jak powinna?? czy to raczej wykluczyć nie wiem jak u Ciebie ale u mnie po zakupie auta było bardzo podobnie (podczas jazdy turbina zamulała, lecz po lekkim odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu zaczynała iść jak szalona). Po zmianie rozrządu na tip top i przy okazji przeglądzie i czyszczeniu wszystkich połączeń od turbo do IC, wymianie wężyków do N75 - problem wyparował.
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 a nie ma bledu uszkodzonego czujnika cisnienia powietrza doladowanego w dolocie? albo uszkodzony albo masz wypieta wtyczke z niego.
mati101086 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Muszę to sprawdzić bo sprawdzałem niby wszystko poprawiłem a dalej jest tak jak było. Może olej coś tam zalał bo od momentu zdjęcia pokrywy zaworów podczas wymiany rozrządu wali mi w okolicy odmy olejem właśnie w okolice tej wtyki I nie wiem czy to wina odmy czy może słabo pokrywę zaworów słabo dokręcilem. Rano to sprawdzę. A czy coś można powiedzieć na temat pozostałych logów ?
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 nic. dopoki nie ustali sie przyczyny nieprawidlowych wskazan 011
mati101086 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 czyli jeszczeraz wszystkie logi musze robic ?
Musashi Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 nie, sprawdzic bledy i poszukac dlaczego czujnik cisnienia w dolocie mierzy nieprawidlowo - wciaz taka sama wartosc.
mati101086 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Kurde posprawdzalem wszystko dalej bez zmian w grupie 011 nic nie pokazuje w ActualMap. Co prawda przy okazji odkrylem ze gumowy waz ten krotki jest pekniety i wlasnie dlatego plulo olejem i walilo czarnym dymem. Kupilem nowy waz i ustaly problemy z delikatnym szarpaniem i dymieniem lecz auto wciaz wpada w tryb awaryjny i przestaje przyspieszac i dopiero po sciagnieciu nogi z gazu i ponownym wcisnieciu zaczyna dalej przyspieszac no i zastanawia mnie dlaczego nie ma mozliwosci logowania grupy 011 aha i jeszcze jedna sprawa gumowy węzyk ktory idzie od EGR ktory sie naklada na jakis plastikowy wezyk zlamal sie i musialem go skrocic o jakies 10cm czy dlugosc tych wezykow jest istotna ?
adadur Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 AJM to PD-ek jakby co ... Sprawdź ten czujnik ciśnienia doładowującego jest bliżej grodzi na rurze dolotu - ewentualnie obejrzyj wtyczkęi przewody (ja miałem przewany jeden z przewodzów do wtyczki) - może to byc objawi trwałego trybu serwisowego - zdaje mi się że błąd czujnik sygnalizowany jest kontrolka na zegarach, więc nie posądzał bym go o problemy. Napisz jak obecnie auto jeżdzi - jest normalnie czy łapie tryb serwisowy? Dziwnie buja obrotami w aucie. Logi jakie ostatnio zamieściłeś to coś chaotycznie - w BS powinno zwiększyc obroty jakoś tego nie widzę. Przypatrz się przepływce i wtyczce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się