benyA4 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 patrzylem dzis z moim gazownikiem na moj ALT i wydaje mi sie ze ciezko tam bedzie upchnac te oddzielne wtryskiwacze , jesli chcial bym by byly blisko benzynowych i w pionie to tylko na 1 i 2 cylindrze sie uda, na 3 wogole nie widze opcji montazu a na 4 pod katem. Wiec chyba mija sie to z celem. Sam gazownik montowal juz trochew tych istalacji do ALT i zawsze kladl szyne a nie oddzielne i mowi ze spokojnie mu sie wszytsko zmiesci pod oslona silnika. Chyba zdam sie na jego doswiadczenie bo niechce przekabinowac. A wy macie te bezposrednie wtryskiwacze?? jak udalo sie je wam tam upchnac ?? . I jeszcze pare montazowych pytan, gdzie macie umieszczony parownik , lub gdzie go najlepiej umiescic. I ktoredy macie przeciagniete kable przez grodz do kabiny. Gdzies pod komputerem obok serwo a moze jest gdzies zatkany tunel ??
edekxp Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jak wężyki nie bedą długie to może być i listwa, czasem rzeczywiście mało miejsca obok wtrysków benzynowych. U siebie mam inne wtryski po dwa razem i leżą na kolektorze , wężyki około 10cm.Myślę to na wiosnę przerobić bo wtryskiwacze mogą być oddzielnie. Samochód dobrze chodzi ale ostatnio z ciekawości rozebrałem jeden wtrysk i na dolnej powierzchni tłoczka był błyszczący a na górnej nie. Tłoczek obciera po dolnej części. U mnie raczej da się upchać bez problemu - przymierzałem, poza tym schowane będą pod pokrywę silnika Wtryski takie: Parownik chyba najlepiej pod zbiornikiem wyrównawczym (tam mam), przewód do przycisku centralki przeciągałem prawą stroną za schowkiem pasażera Sterownik mam pomiędzy akumulatorem a filtrem przeciwpyłkowym Sam montowałem, wymieniłem sterownik Elpigaz na Stag 300 ISA2
alik16 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 fakt ze malo miejsca mamy mi hany zalozyli tak ze musialem przerabiaccala oslone na silnik .. ale sie udalo ..
benyA4 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 jestem juz mo montazu instalacji, Komputer sterujacy KME- NEvo, Reduktor KME, Wtryskiwacze Hana , oczywiscie indywidualne na kazdy cylinder. Gazownik komputer umiescil obok akumulatora, reduktor schowal obok zbiorniczka do wspomagania( tak ze chowa sie pod oslone) Wtryskiwacze tez udalo sie schowac pod oslone silnika. Wlew umieszczony obok wlewu paliwa . Jesli chodzi o jakosc wykonania uwazam ze perfekcyjna . Co do pracy silnika przejechalem dopiero 300km, narazie bezproblemowo. Mam podjechac jeszcze na kontrole jak zrobie ok 500km. Jesli bedzie chodzic tak jak wyglada to bede bardzo zadowolony. Jesli ktos jest z okolic Torunia to moge polecic dobrego gazownika.
bawół1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 KME NEVO to dobry sterownik , trochę unowocześnione G3 . Ja mam Diego G3 z najnowszym softem i dobrze da się to ustawić. Wtryski Hana dobre, chociaż zdarzały się wpadki z jakimiś wadliwymi seriami. Reduktror KME (zapewne silver) dobra stara konstrukcja. Nie skomplikowany a membrany długo trzymają. Ja mialem 3 lata EG 200 KW , niedawno padł i puszczał gaz do dolotu , gdy go rozkręciłem to membrany były jak z tektury. Wróciłem do Silvera , przerobiłem go i daje radę ciśnieniowo w 2,8 30v ( a membrany były jeszcze ok a ma chyba z 5 lat ). Jedyny minus tych reduktorów to przeciekające ( nie zawsze) kolanka wodne i czasami puszczanie uszczelnień między sekcją gazową i wodną przez co gaz potrafi iść do układu wodnego (poprzez szpilki w reduktorze ).
sławek85 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Montaż to podstawa nie oszczędzaj kasy na Lpg jeśli masz zamiar śmigać dłużej tym autem. Tylko najpierw znajdż dobry zakład który tym się znajduje a nie jakiegoś idiotę który zakłada to beż pojęcia . Najgorsze w tym wszystkim jest to ze jak ci spieprzy instalacje i nie uda mu się z nią dojść do ładu to stwierdzi ze błąd tkwi w aucie i karze ci wymieniać pół auta a to i tak nic nie da. Ja osobiście na Lpg u siebie i jestem zadowolony z tej instalicji spalanie oscyluje w granicach 13-15 przy silniku ASN a benzyny było około 12 litrów. Wtryskiwacze Hana,reduktor LAANDI RENZO i chodzi jak ta lala.
bawół1 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Montaż to podstawa nie oszczędzaj kasy na Lpg jeśli masz zamiar śmigać dłużej tym autem. Tylko najpierw znajdż dobry zakład który tym się znajduje a nie jakiegoś idiotę który zakłada to beż pojęcia . Najgorsze w tym wszystkim jest to ze jak ci spieprzy instalacje i nie uda mu się z nią dojść do ładu to stwierdzi ze błąd tkwi w aucie i karze ci wymieniać pół auta a to i tak nic nie da. Ja osobiście na Lpg u siebie i jestem zadowolony z tej instalicji spalanie oscyluje w granicach 13-15 przy silniku ASN a benzyny było około 12 litrów. Wtryskiwacze Hana,reduktor LAANDI RENZO i chodzi jak ta lala. jak kolega już założył instalke
tomek25 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Na poniedzialek jestem umowiony silnik alt stag 4 gazownik stwierdzil ze 300 premium tak samo bedzie jezdzil oprocz wydatku kasy.Reduktor zavoli zeta i wtryski hana zielone bodajze.cena 2500
Lukasz1221 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam, Przyłącze się do pytania - potrzebuje porady, czy taki zestaw do Audi A4 z 2002r z silnikiem 1.8T będzie właściwy: STAG 4 PLUS Reduktor AC Czerwony Wtryski AC Butla w kole Wlew schowany Cena: 2700 zl Bądź taki sam zestaw za 3000 zł, to samo co wyżej, tylko wtryski Hany.
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Zestaw dobry tylko nie za tą kase Hany i reszta to 2600 Tapatalk
elmo814 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Lukasz1221 nie bierz stag 4, wymien to na stag 300 (isa2), pozatym mam taki zestaw jak ty za 3000, u mnie za 2500
benyA4 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Ja mam sterownik KME NEVO reduktor KME wtryski HANY butla w kolo, wlew schowany Cena 2300zl i jestem bardzo bardzo bardzo zadowolony. Wogole nie odczowam ze posiadam auto na gaz. poza tankowaniem za 100 do pelna
Lukasz1221 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Hmm a co powiecie na Lovato albo BRC? BRC za 2800 zł.
darko Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Lovato było dobre kilka lat temu,BRC nie za bardzo idzie tam pokombinować z ustawieniami i pooglądaj Sobie galerie ze zdjęciami jak to wygląda.Stag lub Tech
benyA4 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 U mnie jedynym widocznym elementem po otwarciu maski jest filtr gazu fazy lotnej. Wtryski ukryte pod oslona. Parownik rowniez pod oslona zbiorniczka wspomagania. Komputer obok akumulatora.
Lukasz1221 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Hmmm to d*pa, bo jestem na czwartek umówiony na montaż tego BRC. W sumie jest na miejscu, także w razie problemów nie mam zamiaru się pierniczyć, tylko chce demontażu i zwrotu gotówki, o czym poinformuje już na początku gazownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się