Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokladnie tak. vakum sprawdzona podaje prawidlowe cisnienía

---------- Post dopisany at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

Mechanik też więcej pomysłów nie ma co może być uszkodzone:kwasny:

Powiedział że może być Turbo do wymiany bo sztanga się rusza i ciśnienia z pompy Vacum są dobre.

Trochę dziwne żeby turbo po wymianie się uszkodziło. Przedtem ładowało elegancko. Oleju brało może 250ml na 10k.

Opublikowano

Turbo bym zostawił w spokoju skoro przed naprawą było ok. Jeśli wartość podciśnienia jest ok to posprawdzaj wszystkie wężyki i połączenia. Dudnienie jest nadal czy ustąpiło po regulacji PD?

Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nadal to samo jest po regulacji, teraz silnik po prostu odpala bez problemu. Właśnie też mam wrażenie że mechanik się przyczepił coś tego turbo. :doh:

---------- Post dopisany at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ----------

Panowie wrzucam zdjęcie opakowania szklanek od TOMA które rzekomo miały być firmy INA

Co wy na to jak dla mnie to nie jest firmy INA:kwasny:

20130309_142244.jpg

Opublikowano

Szklanki INA są w fabrycznym pudełku z logiem producenta . Takie mi pokazano w InterCarsie jak podałem im nr do AVF czyli INA 420 0209 10. Poza tym cenowo to one wychodzą po sporych rabatach ok 65zł/szt

To co pokazałeś to dla mnie nie jest INA

DSC_8569__61546.1351673120.800.600.jpg

Opublikowano

Sam nie wiem teraz co robić. Poproszę mechanika aby dla pewności wyciągnął jedną szklankę i zobaczył czy od środka jest napis INA.

Tak samo myślę zrobić Logi statyczne 011 BS będzie wiadomo czy gruszka która steruje Turbo otwiera się jak powinna. Możliwe że Pompa Vacum daje ciśnienie ale po prostu nie prawidłowe. Mówiłem teraz z mechanikiem który robił auto. Powiedział że nawet nie wyciągał Vacum tylko poluzował jakieś 2 śruby obrócił i wałek wyciągnął bez problemów.

Opublikowano

to niech ci odda uszczelkę z pompy pompy tandemowej bo pewnie też jej nie wymienił

Opublikowano

puma, jak wyglada droznosc wydechu ?

Opublikowano

To samo miałem pytać, masz dpf? We wtorek jadę ze swoim samochodem do warsztatu bo mam podobny objaw, tylko dźwięk najbardziej słyszalny jest przy prawym kole... tak jakby dpf sie przytkal?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

W B6 nie było DPFa.

Opublikowano

jesli dudni przy prawym kole to z filtra powietrza czyli te same objawy co u wszystkich..... jest mnóstwo tematów na temat dudnienia nie tylko na naszym forum i nikt nie jest w stanie dac konkretnej odp jaka jest tego przyczyna :facepalm:

Co do tych szklanek to jakas dziwna sprawa miały byc INA a na opakowaniu jakies dziwne znaczki..... jutro zamówie szklanki u dzika jak przyjda wstawie zdjecie co mi przysle

Opublikowano

Właśnie u mnie jest taka sytuacja, że miałem swapowany silnik i układ paliwowy był sprawdzany w jakim jest stanie. Popychacze powinny dać radę, bo nie były złe, turbo mam nowe. Do tej pory chodził jak zegarek. Wywale dpfa i zobaczę co wtedy będzie (i tak miałem go wywalić). Generalnie na programie wyszło że spaliny szybko osiągają wysoką temperaturę. Rogal powiedział że to prawdopodobnie zapchany filtr - możliwe że po awarii jaką miałem jest stopiony i przyjął dużo oleju... zobaczę czy te dwie rzeczy są powiązane. Ale na razie to na tygodniu pojadę sprawdzić czy te dudnienie rzeczywiście z filtra...

//edit

Co dzisiaj ciekwego zauważyłem podczas odśnieżania... ten dźwięk się niesie aż do tłumika końcowego...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

PUMA- a czy Ty jesteś pewny że brok nie wypadł ?

(u mnie przez to dudniło.po włożeniu go na miejsce i zabezpieczeniu przestało dudnić)

Opublikowano
PUMA- a czy Ty jesteś pewny że brok nie wypadł ?

(u mnie przez to dudniło.po włożeniu go na miejsce i zabezpieczeniu przestało dudnić)

Jak ten brok wypadł to dźwięk miałeś z filtra powietrza, czy bardziej od pokrywy silnika?

Opublikowano
PUMA- a czy Ty jesteś pewny że brok nie wypadł ?

(u mnie przez to dudniło.po włożeniu go na miejsce i zabezpieczeniu przestało dudnić)

Mechanik otwierał silnik i wszystko sprawdzał więc raczej wykluczam taki problem.

Opublikowano

Opisywałem swój problem z dudnieniem wcześniej i po wymianie szklanek wszystko ucichło (było to rok temu) pewien byłem że to właśnie te szklanki. Niestety dudnienie wróciło, postanowiłem sam ściągnąć dekiel od zaworów i sprawdzić te zaślepki okazało się że dwie wypadły. Zrobiłem je z końcówki wiertła tak jak ktoś tu radził. Hałas ustał momętalnie. Teraz się tylko zastanawiam czy potrzebnie wymieniałem te szklanki. Nalatane mam teraz 230000tys.

Opublikowano

O których zaślepkach mówisz?

Opublikowano

kolega pisze o brokach

Opublikowano

Już rozumiem. Postaram się to jutro sprawdzić

Opublikowano

Niewiem jak Ci opisać o te zaślepki to tak zwane "brodki" wyczytałem o tym gdziś tu na forum nawet były zdjęcia. Widać to dopiero po zdjęciu pokrywy zaworów. Jest jakby wałek przedzielony na którym są dzwigienki przykręcony jest na sztywno do głowicy ruchome są tylko dzwigienki od czoła są otwory technologiczne które fabrycznie powinny być zaślepione czasem te zaślepki wypadają ciśnienie oleju spada ( nie na tyle by zapaliła się lampka od oleju ) ale na tyle by zawory zle pracowały.U mnie to była przyczyna dudnienia. Zaślepek jest 4 szt

Opublikowano

Panowie, konkretnie - ile tych broków jest? zdawało mi się ze są dwa. Ma ktoś zdjęcia gdzie zaznaczyc mozna by polozenie broków? Bylo kiedys na forum lecz nie moge znalezc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...