Tajfun211 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Jak mechanik poradził sobie z tym brokiem?
danieltor Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak mechanik poradził sobie z tym brokiem? wsadził go i zaklepał krawędż, coś takiego...
prezes4reral Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a Panowie mozecie tego posluchac? 20sek...28sek...mocniej slychac
kkam Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Jakim środkiem uszczelnia się pierwsze i ostatnie mocowanie wałka? Elsa wspomina, że trzeba tam dac jakiś klej. Czy może ktoś podać jakąs konkretną nazwę/typ/producenta itp. W sklepach moto proponują sylikon, a wątpie, że ma byc to skałdane na sylikon.
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 moze metoda troche chałupnicza ale ja to wsadzałem na klej do śrub.
kkam Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 a jak sprawuje sie po czasie? nic nie cieknie?
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 w marcu minie 3 lata i sucho, ważne aby do nowego wałka wsadzić tez nowy uszczelniacz.
kkam Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Uszczelniacz to wiadomo. Wszystko oprócz wałka będzie nowe. Wałek ori po małym przebiegu .
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 jesli udało ci sie taki znalesc to jest to najlepsze wyjscie.
Dev Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Gdzies czytałem ze warto zapodac wałek od 2.0SDI do 1.9tdi
C4NC3R Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Dlatego że zasada jest taka sama jak w walkach dla vp. Te od sdi dają lepsze przyrosty mocy. Ze ja wcześniej o tym nie czytałem, to bym kupił wałek od sdi pd... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
kkam Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Wałek z SDI ma chyba też szersze krzywki, więc powinien byc wytrzymalszy. Co do mocy to podobno w górnych partiach obrotów można zyskać +10KM
C4NC3R Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Jak ma szersze krzywki zaworowe to ma węższe krzyki do napędu dzwigienek pompowtrysków... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
adamusik Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Temat chyba tak bo nikt nie zna odpowiedzi ale problem nadal istnieje
Blachu Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Koledzy owe dudnienie z filtra macie cały czas? Po odpaleniu na zimnym silniku też?? Czy tylko później, gdy się rozgrzeje?
adamusik Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 U mnie cały czas ale wydaje mi się ze na zimnym mniej dudni
prezes4reral Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 A czy może ktoś z was posłuchać mojego nagrania?może ktoś ma podobne odglosy http://przeklej.org/file/4Ek3zX/Glos.001.m4a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się