Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra synchro nic nie dało , byłem u mojego guru , osłuchał motor , pokazałem foty krzywek i decyzja podjęta , wymieniany wałek i szklanki :) dam znać jak efekty jak juz bedzie po operacji

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Czy wysoka korekcja na jednym cylindrze to wytarty wałek? Czy raczej to pd?

Zdejm dekiel zobacz w jakim stanie jest wałek. Jak jest Ok to uszczelniacze na pd wymień. Jak dalej nic to zamień miejscami wtryski, jeśli nie będzie poprawy to coś w komorą spalania jest nie tak. Jeśli korekcja się zmieni to znaczy że pompka siadła.

Opublikowano (edytowane)

witam, ja wciąż walczę z tym tematem dudnienia po wymianie popychaczy. Zrobiłem regenerację głowicy w zakładzie, który się tym zajmuje, ale zupełnie nic to nie dało (fakt, że mechanik, który to robił mówił że był to ostatni moment na zrobienie głowicy bo coś tam z zaworami - głownie z jednym - było nie tak). Jak dudniło tak dalej dudni. Ten mechanik potwierdził tezę poprzedniego, że wałka nie trzeba wymieniać, bo jest starty tylko jakieś 0,5 mm na jednej krzywce, ale zobaczył, że wszystkie szklanki są miękkie, czyli tak jakby szklanki nie napełniały się olejem, bo mówił, że nie ma większego problemu z wciśnięciem ich palcem, jednak pomiary ciśnienia zarówno na postoju jak po przygazowaniu są ponoć w normie. Przestawianie synchro też nic nie dało. Koledzy, czego się teraz czepić? Nowe szklanki wadliwe?

Edytowane przez radeek9
Opublikowano (edytowane)

Daj znać jak bedziesz smigał po Białej to zgadamy, bo sam jestem ciekawy co tam się dzieje u Ciebie pod maską

Edytowane przez lukas551
Opublikowano

witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Daj znać jak bedziesz smigał po Białej to zgadamy, bo sam jestem ciekawy co tam się dzieje u Ciebie pod maską

Jak będę to możemy się zgadać, nie ma problemu ;) Daj znać na PW

Opublikowano

witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zajrzyj tu:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299582-19-awx-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/

Opublikowano

witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zajrzyj tu:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299582-19-awx-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/

dzięki kolego , poczytałem i będzie trzeba sprawdzić kilka opcji

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Panowie, pacjent 1.9 AVF.

Miałem swojego czasu podobne stukanie do tego, tylko, że nie słychać go od 900rpm tylko gdzieś tak powyżej 1500<wzwyż
https://www.youtube.com/watch?v=COBGpKad-5E

Jadąc do mechanika, wszystko wróciło do normy. Samochd się rozgrzał i grał tak jak powinien grać.(Spojrzał na mnie jak na idiotę) Był u niego 2 dni, żeby go odpalić na zimno, sprawdzić itp itd. W miedzy czasie wymienił mi kilka rzeczy, - w tym olej. Wszystko grało, przez kolejne 2 dni, aż ten dźwięk wrócił.

Dodam, że przy dodawaniu gazu przy jeździe na wyższych obrotach 2500/3000 czuje walenie na kierownicy, pedałach i gałce zmiany biegów. Wydaje mi się, że dźwięk bardziej dochodzi ze strony kierowcy. Mam znikome pojęcie na temat mechaniki, ale zauważyłem też, dudnienie w puszcze filtra.

Po dudnieniu doszedłem do tego tematu.

Może być tak, że po prostu na kilka dni przestało walić i dudnić, a teraz z powrotem wróciło? Oddawać do mechanika i niech podnosi pokrywę?

Dodaję 2 filmiki które przed chwilą nagrałem.

Edytowane przez lastjungle
Opublikowano

Niech zajrzy pod pokrywę, to chyba najtańsza opcja jeśli chodzi o diagnostykę :)

Dudni tak jak w przypadku wytartego wałka...


Na filmiku, na luzie też dudni.. może się już przyzwyczaiłeś i nie słyszysz tego..

Opublikowano

Wymiana wałka rozrządu, szklanek, panewek, uszczelek wyeliminowała dudnienie i całą resztę.

Zrobione w ELEKTROCAR u Karola z Raszyna.

Opublikowano

Wałek jakiej firmy?

Opublikowano

Witam panowie!

Ostatnie 2 miesiące były dla mnie bardzo kosztowne! wymieniłem wałek rozrządu, szklanki, uszczelkę, świece żarowe, wszystkie gumki na wtryskach, koło dwumasowe i sprzęgło dodatkowo wszystkie filtry i olej! Niby wszystko ok. autko jeździ pali na strzała ale powyżej 2,3 tyś obrotów jest jakiś głośny! w dalszym ciągu słychać te dudnienie jak zdejmę osłonę od filtra nie aż tak głośno jak wcześniej ale jednak. Macie może jakiś punkt zaczepienia co mogę jeszcze sprawdzić??? chętnie wysłucham ;-)

Pozdrawiam

Opublikowano

masz broki w walkach pośrednich?

Opublikowano (edytowane)

masz broki w walkach pośrednich?

możesz mi wyjaśnić co to te broki? z tego co mechanik mi pokazywał to były jakieś 2 korki luzem dokładnie mówiąc jeden leżał obok a drugi pawie wychodził .wsadził je z powrotem i powiedział że już nie wyjdą. wspominał że były odpowiedzialne za ciśnienie oleju

Edytowane przez szkodnik1
Opublikowano

Broki to właśnie te elementy o ktorych piszesz.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

dobrze byłoby je sprawdzić jeszcze raz

Opublikowano

a czy może być jakaś inna przyczyna?

Opublikowano

taki sam zestaw dostaniesz w sklepie mot... podzespoły ok. z tego co pamiętam takowe miałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...