LukiA4B6 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 dobra synchro nic nie dało , byłem u mojego guru , osłuchał motor , pokazałem foty krzywek i decyzja podjęta , wymieniany wałek i szklanki dam znać jak efekty jak juz bedzie po operacji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
C4NC3R Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Czy wysoka korekcja na jednym cylindrze to wytarty wałek? Czy raczej to pd? Zdejm dekiel zobacz w jakim stanie jest wałek. Jak jest Ok to uszczelniacze na pd wymień. Jak dalej nic to zamień miejscami wtryski, jeśli nie będzie poprawy to coś w komorą spalania jest nie tak. Jeśli korekcja się zmieni to znaczy że pompka siadła.
radeek9 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) witam, ja wciąż walczę z tym tematem dudnienia po wymianie popychaczy. Zrobiłem regenerację głowicy w zakładzie, który się tym zajmuje, ale zupełnie nic to nie dało (fakt, że mechanik, który to robił mówił że był to ostatni moment na zrobienie głowicy bo coś tam z zaworami - głownie z jednym - było nie tak). Jak dudniło tak dalej dudni. Ten mechanik potwierdził tezę poprzedniego, że wałka nie trzeba wymieniać, bo jest starty tylko jakieś 0,5 mm na jednej krzywce, ale zobaczył, że wszystkie szklanki są miękkie, czyli tak jakby szklanki nie napełniały się olejem, bo mówił, że nie ma większego problemu z wciśnięciem ich palcem, jednak pomiary ciśnienia zarówno na postoju jak po przygazowaniu są ponoć w normie. Przestawianie synchro też nic nie dało. Koledzy, czego się teraz czepić? Nowe szklanki wadliwe? Edytowane 7 Grudnia 2016 przez radeek9
lukas551 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Daj znać jak bedziesz smigał po Białej to zgadamy, bo sam jestem ciekawy co tam się dzieje u Ciebie pod maską Edytowane 10 Grudnia 2016 przez lukas551
LukiA4B6 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
radeek9 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Daj znać jak bedziesz smigał po Białej to zgadamy, bo sam jestem ciekawy co tam się dzieje u Ciebie pod maską Jak będę to możemy się zgadać, nie ma problemu Daj znać na PW
MichałA4 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zajrzyj tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299582-19-awx-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/
LukiA4B6 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 witam panowie a wiec tak jestem po wymianie walka i szklanek , dudnienie ustało ale słychać charczenie teraz gdy schodzi z obrotów przez chwile charczy tak jak by cos luzu dostawało , cały rozrząd itp wszystko jest na tip top poskładane , dzisiaj odłączyłem podciśnienie od WG turbiny i cisza , sama turbina od strony zimnej ma minimalny luz poprzeczny a wzdłużnego brak , nie wiem jak wyglada od strony gorącej , co o tym myślicie ? bo N75 wydaje mi się ze nie będzie charczał Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zajrzyj tu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299582-19-awx-chrobotanie-po-odpuszczeniu-gazu/ dzięki kolego , poczytałem i będzie trzeba sprawdzić kilka opcji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lastjungle Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie, pacjent 1.9 AVF. Miałem swojego czasu podobne stukanie do tego, tylko, że nie słychać go od 900rpm tylko gdzieś tak powyżej 1500<wzwyżhttps://www.youtube.com/watch?v=COBGpKad-5E Jadąc do mechanika, wszystko wróciło do normy. Samochd się rozgrzał i grał tak jak powinien grać.(Spojrzał na mnie jak na idiotę) Był u niego 2 dni, żeby go odpalić na zimno, sprawdzić itp itd. W miedzy czasie wymienił mi kilka rzeczy, - w tym olej. Wszystko grało, przez kolejne 2 dni, aż ten dźwięk wrócił. Dodam, że przy dodawaniu gazu przy jeździe na wyższych obrotach 2500/3000 czuje walenie na kierownicy, pedałach i gałce zmiany biegów. Wydaje mi się, że dźwięk bardziej dochodzi ze strony kierowcy. Mam znikome pojęcie na temat mechaniki, ale zauważyłem też, dudnienie w puszcze filtra. Po dudnieniu doszedłem do tego tematu. Może być tak, że po prostu na kilka dni przestało walić i dudnić, a teraz z powrotem wróciło? Oddawać do mechanika i niech podnosi pokrywę? Dodaję 2 filmiki które przed chwilą nagrałem. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez lastjungle
MariuszKK Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Niech zajrzy pod pokrywę, to chyba najtańsza opcja jeśli chodzi o diagnostykę Dudni tak jak w przypadku wytartego wałka... Na filmiku, na luzie też dudni.. może się już przyzwyczaiłeś i nie słyszysz tego..
lastjungle Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Wymiana wałka rozrządu, szklanek, panewek, uszczelek wyeliminowała dudnienie i całą resztę. Zrobione w ELEKTROCAR u Karola z Raszyna.
szkodnik1 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam panowie! Ostatnie 2 miesiące były dla mnie bardzo kosztowne! wymieniłem wałek rozrządu, szklanki, uszczelkę, świece żarowe, wszystkie gumki na wtryskach, koło dwumasowe i sprzęgło dodatkowo wszystkie filtry i olej! Niby wszystko ok. autko jeździ pali na strzała ale powyżej 2,3 tyś obrotów jest jakiś głośny! w dalszym ciągu słychać te dudnienie jak zdejmę osłonę od filtra nie aż tak głośno jak wcześniej ale jednak. Macie może jakiś punkt zaczepienia co mogę jeszcze sprawdzić??? chętnie wysłucham ;-) Pozdrawiam
michcio1985 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 masz broki w walkach pośrednich?
szkodnik1 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) masz broki w walkach pośrednich? możesz mi wyjaśnić co to te broki? z tego co mechanik mi pokazywał to były jakieś 2 korki luzem dokładnie mówiąc jeden leżał obok a drugi pawie wychodził .wsadził je z powrotem i powiedział że już nie wyjdą. wspominał że były odpowiedzialne za ciśnienie oleju Edytowane 28 Grudnia 2016 przez szkodnik1
bobikos Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Broki to właśnie te elementy o ktorych piszesz. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 dobrze byłoby je sprawdzić jeszcze raz
szkodnik1 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 a czy może być jakaś inna przyczyna?
radeek9 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 koledzy co sądzicie o takim zestawie? warto? http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-1-9-tdi-bke-brb-i5614241078.html wałek o numerach jak na tej aukcji ma opis: stal stopowa. To dobrze czy źle?
szkodnik1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 taki sam zestaw dostaniesz w sklepie mot... podzespoły ok. z tego co pamiętam takowe miałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się