Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
33 minuty temu, MaTeo85 napisał:

U mnie czasami też tak się dzieję, ale generalnie jak mam tel sparowany z radiem i łączy się sam to jest ok, jak łącze ręcznie to wtedy wpada od razu do książki tel. Na fisie.

U mnie czasami  sie właczy jak pierd**** w klakson gdy ktoś wymusi ?

  • Haha 2
Opublikowano

Mi sam się telefon paruje z radiem

Opublikowano

Odkurzę trochę temat bo walcze i nie mogę dać rady, a mianowicie mam kiere z B8 z "mode" po lewej stronie, mam moduł "P" i taśmę "A" nie pamiętam nr. wiązki od air baga ale poduszka okrągła jednonabojowa i wiązka też pod jeden nabój, założyłem wszystko, pokodowałem abs,G85 i multifunkcje i mam błąd którego nie moge skasować w kole kierownicy adres 16 -"01426 - Przyciski na kierownicy, brak połączenia" ma któryś z forumowiczów pomysł co to może być? Rozkręciłęm raz jeszcze kolumne kierownicy, posprawdałem wszystkie kostki, połączenia i wydają się ok, pół dnia dzisiaj walczyłem i się poddałem:/ brak mi już pomysłów, jedynie mam taki że może taśma jest walnięta?! Moduł "P" wydaje się raczej sprawny bo wszystko działa tzn.kierunki,wycieraczki manetka od komputera, jedynie nie wiem jak z tempomatem bo nie miałem jak wyjechać żeby przetestować, był bym ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedż, naprowadzenie:-)

Opublikowano (edytowane)

Wymień moduł kierownicy, bo P jest z B6 a on multifunkcji kiery z B8 nie obsłuży. Musisz szukać modułu pod grzaną kiere z B7 nr 8E0953549R lub 8E0953549T - tylko do sprawdzenia, który z nich, bo dokładnie nie pamietam o ile ta kiera z B8 jest podgrzewana. Jeżeli nie to moduł Q wystarczy. 

Edytowane przez Gregory87
Opublikowano

Dzięki kolego @Gregory87, wymieniłem "P" na "Q" i multi odrazu ruszyła:) Teraz mam "P" na sprzedaż jak by ktoś chciał :D

Opublikowano

Orientuje się ktoś po co z wiązki kierownicy na multifunkcji idzie 6 (czy tam 5) przewodów, a po stronie multi juz tylko 3? Co jest na tych 3 (czy tam 2) wolnych pinach?

Opublikowano (edytowane)

Ludziska, zabieram się powoli za swap kierownicy z B6 na B7 z MF+Łopatki. Zebrałem wszystkie graty ale mam pytanie zanim zabiorę się za rozkręcanie. Jak wyglada przekładanie pinów z żółtej kostki B6>b7? Te kostkę się jakoś rozbiera? Czy potrzebne są ekstra narzędzia? 
 

 

E9EBDD2D-C009-48B5-9B87-D8C7DB1AFE47.jpeg
 

zdjecie podgladowe 

Edytowane przez Sidyk
Opublikowano

Kostkę da się rozebrać i wyjąć przewody razem z pinami.

Opublikowano
Teraz, kqba napisał(a):

Kostkę da się rozebrać i wyjąć przewody razem z pinami.

 Dziękuje za odpowiedź :)

Opublikowano

Hej, wiec tak wymieniłem sobie kierownice z B7. Moduł kierownicy przyjął kodowanie (Łopatki działają, podświetlenie jest, MF nie wiem czy działa bo nie mam jeszcze ori radia). Problem mam z adaptacja sensora skrętu (ABS kodowanie przyjął) oraz nie wiem jak ogarnąć poduszkę. 
 

moze się zdążyć ze taśma wadliwa? ?

B368DF6C-0AE2-4E1A-A166-86B949C5CA3B.jpeg

370E6044-B6F9-4C82-83D1-049021AC1658.jpeg

Opublikowano

Jeżeli wszystko prawidlowo podpięłeś to bład poduszki powinno udać się skasować , a tak to mozna taśmę podejrzewać 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Banan napisał(a):

Jeżeli wszystko prawidlowo podpięłeś to bład poduszki powinno udać się skasować , a tak to mozna taśmę podejrzewać 

OK, znam przyczynę czujnika skrętu. Nie przełożyłem go :D ale z poduchą mam problem. Używam kopii Vag Can Pro, i nie mam pojęcia jak poradzić sobie z Airbagiem. Na necie wyczytałem ze trzeba przyuczyć do nowego VIN. Generalnie kasowanie błędu poduchy nic nie daje.

 

czy kable w żółtej wtyczce 4 pin mogą mieć coś wspólnego? Wydaje mi się ze przełożyłem je 1:1 (patrząc na podłączone wtyczkę żółty kabel na gorze, biały na dole) sugerowałem się podłączeniem ze starej kostki 

 

001C98A6-6ABF-4D6E-9752-CE633395858B.jpeg

Edytowane przez Sidyk
Opublikowano

Do nowego vin przyuczasz przy wymianie sterownika a nie poduszki...

 

 

Zobacz czy piny sie zgadzają po jednej i drugiej stronie taśmy - sprawdź to miernikiem najlepiej

Opublikowano
17 godzin temu, Banan napisał(a):

Do nowego vin przyuczasz przy wymianie sterownika a nie poduszki...

 

 

Zobacz czy piny sie zgadzają po jednej i drugiej stronie taśmy - sprawdź to miernikiem najlepiej

Okej, ogarnięte. Wtyczka 4 pin - nie była do końca dociśnięta.  

 

No i dolozylem czujnik skrętu ze starej taśmy. Adaptacja weszła od razu.

 

Dzięki za wskazówki 

Opublikowano

Cześć.  Posiadam a4 b7 2007 2.0 tdi

 

Kierownica  4 ramienna beż sterowania . Czy do mojej ślicznotki też mogę założyć kierownice taką lub podobna od sLine ? 

 

Miłego dnia 

Opublikowano

Tak możesz🙂

Opublikowano
Godzinę temu, A4b6quattro napisał(a):

Tak możesz🙂

Dziękuję 

Rozumiem, że e muszę tylko kupić kierownice w kpl. z poduszka . Muszę coś później aktywować? Czy po prostu montaż ?. 

Opublikowano

Jak tylko kierownice zmieniasz bez multi  , to  tylko montaż. Jak kupujesz kierownice 3 ramienną, to poducha z Twojej nie pasuje .Lepiej kupować w komplecie ,bo ja sie przejechałem, i kupiłem kiere, tylko że multi i poducha nie pasowała.W końcu dopasowałem z Cabrio b7.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Pytanko pewnie już było ale 71 stron nie przebrnę w poszukiwaniu (odpadłem po 25) 

Taka jak w załączniku do B6 na gratach od B7 (kable, zwijacze, moduł) podejdzie ? czy trzeba coś przerabiać ?

36847c68-61f8-4e04-b2b6-c0d9d96fd0e2_p-pfi-kierownica-audi-a4-b8-2012-2015-nowa-skora.webp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...