michail55 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 mnie mechanik powiedzial za przy zmianie na BQ nalezy zrobic nowa mape oraz ze sa troche inaczej zbudowane pod katem elektronicznym
michail55 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 a co do fmic gtb2200 i alek to dwumas moze wytrzymac max 220koni na programie powyzej sie juz sypie i trzeba kminic od mocniejszego silnika albo nowa skrzynie!!!!!
tymonA4 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Ori sprzeglo wytrzymuje do 170PS powyżej to już ruletka
michail55 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 w avfach chyba troszke wiecej. jakie sie zaklada zamiast ori podczas tuningu?
cowboy Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Końcówki AL na pewno mają większą przepustowość. Słyszałem też, że do tuningu powiększa się otwory w końcówkach specjalnym laserem (o 20%). rozwiercanie otworków kiedys podobno robił WZM ale to była jednorazowa robota, nie mam jakoś przekonania czy da sie wszystkie wymiary idealnie zachowac po prostu zakłada się wydajniejszą koncówkę, np fratelli bosio RACE783 przykładowo dla testu przy 3000 rpm oryginalna ALka ma zakres 69-78 cm3/1000 a po założeniu RACE783 ma np 87-91 cm3/1000 pracuje własnie nad rozwiązaniem które da powyżej 100 cm3/1000 na bazie oryginalnej koncówki, bo są koledzy którym RACE783 dawno juz przestały wystarczać - niedługo moze bedą wyniki... jak wszystkie testy zakonczymy i znajdzie się smiałek aha odnosnie BQ to dodam ze robiłem kiedyś na nich hybrydy z koncówką RACE783 to dawki wyszły naprawdę potęzne, nie wiem czy nie wieksze niz na ALkach, wiec jako baza pod hybrydy jest OK, faktem jest ze były pompeczki igła jak nowe...
MAGIC87 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Ori sprzeglo wytrzymuje do 170PS powyżej to już ruletka to tylko twoj przypadek, ze turbo przeladowywuje i wszystko siada
robertforum Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 aha odnosnie BQ to dodam ze robiłem kiedyś na nich hybrydy z koncówką RACE783 to dawki wyszły naprawdę potęzne, nie wiem czy nie wieksze niz na ALkach, wiec jako baza pod hybrydy jest OK, faktem jest ze były pompeczki igła jak nowe... Czy oznacza to nic innego zę wydajność BQ jest identyczna do AL?
cowboy Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 aha odnosnie BQ to dodam ze robiłem kiedyś na nich hybrydy z koncówką RACE783 to dawki wyszły naprawdę potęzne, nie wiem czy nie wieksze niz na ALkach, wiec jako baza pod hybrydy jest OK, faktem jest ze były pompeczki igła jak nowe... Czy oznacza to nic innego zę wydajność BQ jest identyczna do AL? nie, nie oznacza oznacza ze BQ z koncówkami RACE783 wychodzą podobnie jak na korpusach AL, nieco mniejsze dawki są na korpusach BA
robertforum Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Czyli pomijając końcówki (chociaż to bardzo ważny element) wydajność mają podobną. To ważne jeśli ktoś chce zrobić hybrydy, bo okazuje się że można śmiało robić z BQ a nie koniecznie na AL które ciężko dostać. Tak ? A sprawdzałeś BQ vs AL na oryginalnych końcówkach, jak wygląda ilość dawek ? Pytam o konkret bo wszędzie jest mowa ze AL mocniejsze, a ja chciałbym wiedzieć o ile. Dzięki.
cowboy Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 sprawdze to w sobote jakie wartosci referencyjne są w katalogach BOSCH dla BQ i AL i Ci podam, bo nie wiem jakie są wartosci dla BQ ps. koncówki nie mozna pominąć bo to ona głównie decyduje jakie dawki wychodzą
adrian998998 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Tak wszyscy o tych AL-kach pisza a o BE zapomnieli:)
michail55 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 no wlasnie bo be to z bq sa wymienialne chyba no nie?
adrian998998 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 BE to nastepcy AL-ek montowane w silnikach BTB, a po za tym BE chodzi na tych samch czasach co AL
michail55 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/vw-sharan-1-9-tdi-pompowtryskiwacze-038130073be-i2201706813.html tutaj jest przyklad i wszystko opisane
Piotrek98igo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 a na ile sa wydajne?montowal ktos? robil grubsza moc na tych PD?
michail55 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 podobno slyszalem ze w avf silnikach siedza seryjnie ALki czasem! a zeby to sprawdzic trzeba odkrecic gorna czesc silnika
MAGIC87 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 podobno slyszalem ze w avf silnikach siedza seryjnie ALki czasem! a zeby to sprawdzic trzeba odkrecic gorna czesc silnika 10 minut roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się