Fifiński Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=962008169 Do polifta ta pójdzie plug and play ?
krzyniek Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Ale żeby wyjąć tą białą kostkę, to się troche nabluzgałem standard [br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 09:18_________________________________________________ http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=962008169 Do polifta ta pójdzie plug and play ? zapytaj u źródła http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/dejf-u3504.html
vauxhall95 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Czy ktos z kolegow moglby zerknac.Jakie kolory kabli do jakich pinow ida(chodzi mi o kostke od tempomatu-6pinowa) o mysle ze to jest moim problemem bo sie odlutowaly.
domjenick Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Dział "Warsztat- zrób to sam" jest po to,aby pokazać jakiś nowy mod w aucie,a nie prowadzenie dyskusji -posty nic nie wnoszące do tematu-będą bezwzględnie kasowane
tomasz-gorz Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 wszystko podpięte niby ok, ale w trakcie sprawdzania w Meas. Blocks cały czas pokazuje mi jako pierwsza cyfre 1 i dalej 0001 czyli jak powinno być dla EIN 000011 u mnie jest 100011 i tak z wszystkimi, co jest?[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 17:29_________________________________________________moze mam cos ze sprzegłem walnięte? tak jakby cały czas było włączone. Dodam jeszcze ze tempomat nie działa
Zdzislaw12 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam miłośników tempomatu czy ktoś wie jak zamontowaś temp. do a4 18b avant. znajduje tylko do tdi :(javascript:void(0);
krzyniek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam miłośników tempomatu czy ktoś wie jak zamontowaś temp. do a4 18b avant. znajduje tylko do tdi :(javascript:void(0); w temacie też są wzmianki jak zapodać do benzyny - w skrócie: do 1,8 z pedałem gazu na lince ---> nie opłaca się.
Michaelo Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Dzięki za instrukcje! Mam jeden problem: Po instalacji tempomatu w AJM dokonałem adaptacji wg wskazówek czyli wartosć 11463. Niestety po wprawieniu auta w ruch wyskakuje błąd nr 778 - Czujnik skrętu kół - G85. Dodam, że auto jest z 2000r sedan z ESP. Proszę o pomoc [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 21:25_________________________________________________Gdy "chwyci" błąd, na zegarach świecą się kontrolki: ABS, ESP, oraz czerwony wykrzyknik na Fisie. Może wrócić do poprzedniego logowania?? Ale w jaki sposób?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 21:33_________________________________________________Dotarłem do sedna sprawy. W tej chwili działa wszycho idealnie. Błąd był spowodowany złym ustawieniem czujnika skrętu kół. Czujnik skrętu koła - właściwie czujnik obrotu kierownicy. Był on przekręcony o jeden pełny obrót, czyli wskazywał błędne położenie kierownicy podczas jazdy. Co powodowało zakłócenie obliczeń dla systemu ESP i wskazanie błędu. Po cofnięciu tego jednego obrotu czujnika wszystko wróciło do normy. W tej chwili nie widzę potrzeby kalibracji. Sprawdzono za pomocą Vaga. Zapewne dotyczy to Audi wyposażonych w ESP. Pozdrawiam
amokk Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Tempomat u mnie założony i działa jak fabryczny (sprawdzone VAG-iem i podczas jazdy) Korzystałem z tego poradnika, więc postępowałem według tego schematu podłączenia: 1 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) 2 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce żółtej (przewód niebieski) 3 pin z tempomatu do pinu 8 w kostce czarnej (przewód czerwono-żółty) 4 pin z tempomatu do pinu 9 w kostce żółtej (przewód czarno-żółty) 5 pin z tempomatu do pinu 1 w kostce brązowej (przewód czerwono siwy) 6 mostek z 4 I mam tutaj kilka uwag dla zakładających tempomat do AFN 1998r: - wszystkie powyższe piny w kostkach żółtej, czarnej i brązowej, poza pinem 8 w kostce żółtej, zakończone są przy ECU i nie idą dalej od nich przewody w głąb samochodu - pin 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) to zasilanie dla tempomatu i idzie ono do pinu 1 w manetce tempomatu (wbrew opiniom, że zasilanie idzie do 5 pinu w manetce tempomatu) - zmierzyłem wszystkie przewody miernikiem i tylko na pinie 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) występuje napięcie dopiero po włączeniu zapłonu - przewód zasilający z manetki tempomatu czyli z pinu 1 należy najpierw poprowadzić do skrzynki bezpieczników pod bezpiecznik nr 11 (5A), uprzednio montując wsuwki (dostępne w ASO), a dopiero potem do pinu 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) Przed montażem zastanawiałem się czy zasilanie tempomatu podłączyć przez bezpiecznik nr 11 (5A) i do listwy zasilającej ("plus" przy włączonym zapłonie) czy również przez bezpiecznik nr 11 (5A) i do pinu 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały). Napięcie na listwie zasilającej pojawia się od razu po przekręceniu kluczyka, natomiast na pinie 8 w kostce żółtej (przewód czerwono-biały) po włączeniu zapłonu napięcie pojawia się z lekkim opóźnieniem i po wyłączeniu zapłonu również znika z lekkim opóźnieniem. To chyba bez znaczenia, ale bardziej pasowała mi druga opcja z "opóźnieniem" Jeśli chodzi o instalację to wszystkie piny poza pinem 8 w kostce żółtej wyciągnąłem z kostek, obciąłem i do nich lutowałem przewody z manetki tempomatu. Tylko przewód czerwono-biały (pin 8 w kostce żółtej) naciąłem i dolutowałem do niego przewód idący od bezpiecznika nr 11 (5A) ze skrzynki bezpieczników. Całość oczywiście izolowana rurkami termokurczliwymi, a wiązka owinięta taśmą parcianą TESA Poniżej widoczna oryginalna kostka (16 zł) i przewody z pinami (21 zł - 3 szt.):
tomek a4 2.8 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Osobom mającym problem z tempomatem w benzyniakach sterowanych linką polecam ten temat: http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23825079 U mnie tempomat od momentu kupna nie działał nigdy, posprawdzałem wszystkie elementy i wszysko było ok, więc pozostał jedynie sterownik do wymiany. Po przeczytaniu tego wątku poprawiłem luty na tych trzech kondensatorkach i wszystko dziala aż miło
pawelwor Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Próbowałem dzisiaj podłączyć tempomat wg. schematu od amokka, niestety coś jest nie tak, bo nie działa.... Kabelki były podłaczane do kabelków z odpowienich kostek o odpowiednim kolorze, patrząc od góry między kostkami a ECU, nie do samych kostek, ale to nie powinno być różnicy. Logowanie zrobione, literka G się pokazała, przechodzę do grupy 6, aby sprawdzić czy wszystko działa i tu już widać gołym okiem, że nie... Po włączeniu tempomatu pokazuje się 1 ale tylko jedna, przyciskając przyciski również pojawiają się jedynki, ale druga pozycja zawsze jest na zero Co jest zrobione nie tak? Ponadto dziwna sprawa, kiedy jest właczony tempomat, silnik pracuje, przekręcam kluczyk, aby wyłaczyć silnik, a tu silnik dalej pracuje!! Tak powinno być????? Kilka razy sprawdzałem i wszystko podłączone do odpowiednich pinów w kostce manetki i odpowiednich kolorów kabelków z odpowiednich kostek... Nie mam już siły do tego... Pomóżcie!!
grippen Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Ponadto dziwna sprawa, kiedy jest włączony tempomat, silnik pracuje, przekręcam kluczyk, aby wyłączyć silnik, a tu silnik dalej pracuje!! Tak powinno być????? też tak za pierwszym razem zrobiłem i żeby wyłączyć silnik trzeba było tempomat wyłączyć żeby zgasł podłączyłeś jeden pin źle tak było w moim przypadku bodajże z tym zasilaniem + on ma być po zapłonie tylko ja wpinałem się bezpośrednio pod kompa i tego kabelka który jest właśnie od zasilania podpiołem do plusa i takie cyrki mi się działy i musiałem go podpiąć do kompa tylko nie pamiętam gdzie
pawelwor Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Dokładnie dzieje się tak jak napisałeś, jak wyłączę tempomat to gaśnie. Bardzo ładnie Cię proszę przypomnij sobie, bo jak zacznę sprawdzać na pałę to jeszcze komputer spalę...
grippen Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Dokładnie dzieje się tak jak napisałeś, jak wyłączę tempomat to gaśnie. Bardzo ładnie Cię proszę przypomnij sobie, bo jak zacznę sprawdzać na pałę to jeszcze komputer spalę... Tylko mamy różne roczniki odłącz wszystko jeszcze raz i podłączaj powoli podpinałeś się bezpośrednio do komputera [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:03_________________________________________________Ja sie podpiołem tak Kolory przewodów ECU manetka Zolto czarny 67pin do 4,6 czerwony z siwym paskiem 59pin do 5 niebieski 35pin do 2 czerwony z zotym paskiem 36pin do 3 czarny 39pin do 1[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:05_________________________________________________i dodam że u mnie jak źle podpiołem to jak zgasisz silnik manetką i włączysz ją spowrotem to tak samo jakbyś załączył zapłon w samochodzie kluczykiem [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:06_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30224.msg516647#msg516647
pawelwor Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Dokładnie dzieje się tak jak napisałeś, jak wyłączę tempomat to gaśnie. Bardzo ładnie Cię proszę przypomnij sobie, bo jak zacznę sprawdzać na pałę to jeszcze komputer spalę... Tylko mamy różne roczniki odłącz wszystko jeszcze raz i podłączaj powoli podpinałeś się bezpośrednio do komputera [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:03_________________________________________________Ja sie podpiołem tak Kolory przewodów ECU manetka Zolto czarny 67pin do 4,6 czerwony z siwym paskiem 59pin do 5 niebieski 35pin do 2 czerwony z zotym paskiem 36pin do 3 czarny 39pin do 1[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:05_________________________________________________i dodam że u mnie jak źle podpiołem to jak zgasisz silnik manetką i włączysz ją spowrotem to tak samo jakbyś załączył zapłon w samochodzie kluczykiem [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 18:06_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30224.msg516647#msg516647 O kurcze, ja podpinałem do kostek Aczkolwiek kolory przewodów by się zgadzały Spróbuje zamienić tylko czerwono-biały z czarnym do pinu 1, oczywiście sprawdzę wszystkie pierw czy od mojego połaczenia do odpowiedniego pinu w ecu dochodzi sygnał Dzięki, jak kiedyś skończę dam znać Podłączony i działa. Do AFN'a trzeba się podłączać do kostek, nie do ECU (są inne kolory przewodów przy ECU na pinach, które podajecie), czyli wg. schematu amokk'a.
gapuk Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A6-A4-A3-VW-CRUISE-CONTROL-INDICATOR-STALK-S3-S4-/270617580094?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM bo ja juz zwariowalem ktora jest dobra :/
maruuu Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Panowie czy moglibyscie mi podac numer manetki jaka musialbym kupic do swojego Audika AFN 97 rok ??????
grippen Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Panowie czy moglibyscie mi podac numer manetki jaka musialbym kupic do swojego Audika AFN 97 rok ?????? masz polifta I więc u ciebie manetka musi mieć dodatkową wtyczkę do kierunków taka mała 3 pinowa
maruuu Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 a numeru fabrycznego nie jestes w stanie mi podac zebym mogl poszukac czegos konkretnego na allegro???? :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się