ra.vi Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Panowie mam problem z autkiem. Dokładalem ostatnio tempomat i po aktywacji wyskoczyła literka G w components czyli aktywowany a nie działa. Do robiłem się w międzyczasie następującej rzeczy wyrzuca błąd 16955 PO571. Domyślam się ze prze awarie tego czujnika tempomat nie dziala. Sprawdzałem w blokach działanie gazu i hamulca i jest ok. Nie wiem w którym bloku można sprawdzić działanie czujnika sprzęgła. Co jeszcze może być nie tak? Uszkodzona manetka? Jak ja sprawdzić?
machina Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Dołączyłem do grona posiadaczy magicznej manetki Manetka za piwo ponieważ miała ułamana małą manetkę od świateł. Przełożyłem samą manetkę od tempomatu do mojej części jednym słowem z dwóch zrobiłem jedną. Wiązkę dorobiłem sam owijając ją taśmą serwisową wygląda jak ori Dołożyłem bezpiecznik w skrzynkę. Jedyne co sobie odpuściłem to demontaż dolnej białej kostki, wlutowałem się w górną część. Po aktywacji na chwilę obecna uśmiech od ucha do ucha. Wszystko robiłem według pierwszego posta także w polifcie to prosta sprawa
SWARSZCZYK Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Pytanko. Czy manetka od s4 będzie pasowała do a4 po lifcie? Raczej żadnych różnic nie powinno być ale chciałbym się upewnić. Sprawdź jakie ma numery ale raczej powinna pasować tak myślę że na 99 % pasuje
machina Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 W poliftowej wersji jest oddzielna wtyczka do kierunkowskazów. Jeżeli masz poliftowe auto a kupisz manetkę do tempomatu od przedlifta to można przełożyć samą manetkę (dźwignię). Nie jest to trudne dla kogoś kto ma choć trochę pojęcia w majsterkowaniu :-)
michulek Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Wyciągnąć ta Biała kostke to istny koszmar
machina Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Dlatego właśnie lutowałem od góry.
michulek Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 W które przewody się wlutowales
machina Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Przejdź na pierwszą stronę, jest wszystko ładnie opisane wystarczy trochę chęci.
michulek Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Wszystko rozumiem.... Chodziło tylko o numery pinow w kostce.
Banan Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Przecież numery pinów są same po jednej i drugiej stronie kostki
michulek Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Wszystko już pozakladalem jutro się tylko wepne w te piny. Jakoś po prostu ich nie ogarnalem Co zrobiłem źle po złożeniu kierownicy wywala błąd hamulców abs i esp... A dokładnie 01044 00778
Banan Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 zakoduj esp i zaadoptuj czujnik skrętu , może taśmę obkręciłeś?
michulek Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Już sobie z tym poradzilem ale dzięki za odpowiedź. Tak jak mówisz musiałem przekręcić taśmę. Zakodowalem ponownie wszystko i działa.
Banan Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) zawsze żółte kółko musi być w okienku po prawej do góry free image uploading Edytowane 16 Listopada 2015 przez Banan
machina Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Ale dużo elektroniki tam napakowali, a to tylko czujnik skrętu.
Banan Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Wiesz lata 90 jeden procesor to czujnik , drugi od sygnałów szyny can itd. Edytowane 17 Listopada 2015 przez Banan
Lenio21 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 mam okazję kupić wiązkę tempomatu od automatu. Pytanie, czy taka wiązka jest taka sama jak w manualu? I układ podłączenia również będzie taki sam?
Banan Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Wszystko to samo. Edytowane 27 Listopada 2015 przez Banan
Lenio21 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 klucz to: Spline 12 klucz to gwiazdka 12 ramienna, a jaki rozmiar? M12? i jeszcze pytanko odnośnie zasilania, czy oba rozwiązania są prawidłowe? ( na każdej stronie inne ), tzn.: pin nr 8 w pomarańczowej kostce, bezpiecznik nr 32 ( jeśli jest ) czy montaż nowego bezpiecznika nr 11 ( skąd wziąść zasilanie ? kiedy pojawić ma się zasilanie? ). sory, że odkopuje ale powyższe sprawy zostały niedomówione.
Banan Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zasilanie jest po stacyjce/zapłonie - terminal 15 , z reguły kabel czarny i czarny z paskami ( czerwonym ) Czarno-żółty to terminal 75x - czyli po zapłonie zanikający w czasie kręcenia rozrusznikiem ( na 75x są wszystkie odbiorniki obciążające np. Wentylator kabiny )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się