Bart-S 75 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Bart, a gdzie sa wtyczki do tego? mogą też być same sondy podpiete odwrotnie..? Sprawdze elektryke wieczorem (siedze w pracy teraz).---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- Dobra. Przed katem sondy są takie same - za, są różne... Z sondy wtyczki nie wyciągniesz - wykręca się czujnik razem z konektorem a łącznik czyli kostka jest w komorze silnika (uchwyt na ścianie grodziowej). Obie wtyki są 4 pinowe - sonda lewa ma brązową kostkę (kostka na ścianie za zbiorniczkiem płynu chłodniczego) a prawa zieloną (druga strona komory gdzieś za rurą ssącą). Znajdź te wtyki i sprawdź ruszając przewodem (druga osoba w kanale) czy kabel nie dostał "crossa" za katem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 dev, mam. Ale moim zdaniem nie z tej strony są podczepione te tulejki ... Bart, a gdzie sa wtyczki do tego? mogą też być same sondy podpiete odwrotnie..? Te tulejki to c**jnia jak ich malo Przez wywalony kat zre sieczke jak glupi Musisz usunac te sondy z ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 dzieki Bart Sprawdzę! dev, a kto mi to zrobi? bo jak widzialem swego czasu cenę 1000zł za usunięcie sond to upadłem... lekkie przegięcie finansowe za "kosmetykę". Chyba ze masz sprawdzony kanał w rozsądnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Ten tysiac migiem zwroci sie na benzynie. Mogles od razu to zrobic. Czary mary w postaci tulejek to dobre dla gowniarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 nie tak migiem . Spalanie skoczylo gdzies o 0,5l/100km. Może z 1l LPG. ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ---------- jakie oznaczenie i numery mają amortyzatory przód/tył u mnie? S4 avant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 nie tak migiem . Spalanie skoczylo gdzies o 0,5l/100km. Może z 1l LPG.---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ---------- jakie oznaczenie i numery mają amortyzatory przód/tył u mnie? S4 avant? Przód ma 8E0 413 031 CP a tył... Nie pamiętam jakie S-ka ma zawieszenie: 1BD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 no wlasnie ja wogóle nie wiem . A moje amorki z tyłu wołają o wymianę, stąd pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 8E0513033L dla 1BD i 8E0513033N dla 1BV ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- lub 8E0513036AP dla 1BR - czy to jest eSa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 eS-a i RS-a mają 1BD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi 0 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 U mnie po wywaleniu katów i odsunieciu sond, spalanie wogole sie nie zmienilo. Ale od pewnego czasu wywala mi te same bledu co u ciebie Winczako, i sporadycznie wyskakuje tez ten o zamianie sond. Na poczatku tego wogole nie bylo, dopiero od 3-4 miesiecy stale sie pojawiaja bledy. (wywalalem katy w 04/2010 i ponad 35 tys km temu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 powiem tak. Jadąc normalnie, bez szalenstw, bez zgrzania silnika, bez startow z pod swiatel, po przejechaniu 250km nie ma żadnych powyższych błędów w vagu. Cisza.... no moze oprócz 532 który się pojawił. Z tym, że aku to już ładnie dorżnięty jest, więc po prostu czas na jego wymianę. ps. pytanie do mądrych tego świata - na pewno w eSie jest silnik krokowy... da się go jakoś adaptować? podrzuciłbym o pare obrotów w górę chętnie... pomożecie? Do mnie trzeba jak do matoła, po kolei punkt po punkcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolunio 1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 witam czy ktoś wie jakie dobre świece kupić do s4b6 słyszałem że ngk 4 elektrodowe i są niedrogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Bkr6equa ok 25-30 zl/szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolunio 1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 a nie wiesz przypadkiem czy to sa ngk 4 elektrodowe czy platynowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garry99 0 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Ładnie ta audi zapier.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 w końcu esa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Ładnie ta audi zapier.... dzięki Żeby nie było, że cisza w temacie - z ciekawostek - eSa dalej jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Żeby nie było, że cisza w temacie - z ciekawostek - eSa dalej jeździ Jakiś paradoks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi 0 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Winczako, ogarnąłeś wyskakujący check i sondy ? Mnie już też zaczyna on wk***iać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winczako 3 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 w ciepłe dni czesciej wywala, bo jest im najzwyklej w świecie za ciepło . W chlodne jest to raczej rzadkość . Spójrz w vagu jakie chore temperatury pokazują . Chociaz u mnie 300km temu zniknęła i się nadal nie pojawiła ). Jednak sądząc po prognozach pogody, to raczej jutro bede już miał błąd . Jedyne skuteczne rozwiązanie to chyba faktycznie komputerowe wywalenie sond.... ale jakoś mi żal na to całego kafla.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi