Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana linki w mechanizmie podnoszenia przedniej szyby w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w B6 jest taki sam jak w B7? Mam właśnie problem czy kupować na allegro chinola czy może oryginalną używkę. Chinole wstawiałem we wrześniu obie strony i właśnie znowu padła strona pasażera.

Opublikowano

Do b6 pasuje mechanizm od b7 a nawet od seat exeo. Ja też w tym roku wstawiłem oryginalną używkę i jestem zadowolony, wcześniejszy zamiennik pół roku pochodził.

Opublikowano

Kierwa mi się znowu linka wplątała. Półtorej roku był spokój i zaś. Mróz nie złapał szyby bo nie było w NL hehe ani nic a zaczęła z czasem zgrzytać i zgrzytać aż nie chciało podnosić i jak nie mogłem zamknąć szyby to już dałem sobie spokój nawet z lekkim opuszczaniem szyby. Jakoś udało mi się zamknąć i tak jeżdżę. Musze szukać mechanizmu.

Zamienników w dobrej jakości lipa a używkę wsadzać i ma pochodzić też chwilę to nie wiadomo co robić. :facepalm:

Opublikowano

Witam , czy będzie pasował mechanizm z b5 do b6 ? i czy ramka okna też się różni ? (drzwi prawe przednie)

Z góry dzięki i pozdrawiam

Już wiem , jest różnica ... będzie używka ze szrotu.

Opublikowano

nie. inny jest.

Opublikowano

Ja kupiłem VALEO. Cena kosmos, bo 290 zł, ale w ASO chcą 500zł. Właśnie po zabiegu. Ciężko skomplikowane to nie jest, ale idzie się namęczyć.

Opublikowano

Witam.

Dobra robota ,dzięki za sporządzenie instrukcji wymiany linki.Wczoraj wymieniłem cały mechanizm posiłkując sie twoja instrukcją .Poszło bez problemów.Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki Jarek

Opublikowano

Panowie jaki rozmiar mają te największe śruby torx? Wie ktoś może?

Opublikowano

30 chyba

Opublikowano

Panowie bez przesady nie ma z tym aż takiej filozofii, oczywiście trzymałem się zasad opisanych w tym temacie i jedynie wyjęcie ramki z szybą było kłopotliwe a reszt luz.

Także Panowie, dobre klucze bo śruby lubią się zjechać i do dzieła bez obaw:wink:

Opublikowano
wiesz co dzis sie zorientowalem ze jak szybko zauwazysz ze linka obciera to jeszcze idzie ja zreanimowac, ja od strony pasazera tak wlasnie mialem, jak tylko zaczela chrobotać to przestałem używać, wczoraj włożyłem używkę prowadnice, a dziś ponownie założyłem linkę na to białe kółko(bo własnie z niego wyskoczyła, nie jest ani przetarta ani powiginana), i mam drugi komplet na wymiankę, zastanawiam się czy teraz nie zrobić tak od strony kierowcy, bo tam też w ogóle nie używałem szybki.

Witam. Właśnie zaczyna chrobotać prawa strona i czasem się przycina. Mam pytanie: Czy muszę wymienić cały mechanizm a czy tylko rolkę (którą). Czy muszę do tego demontować ramkę? :facepalm: Dziękuję.

Opublikowano

Wymienić musisz linkę i pewnie to środkowe kółko, wszystko zależy od tego jak długo z tym jeździsz, ja zadziałałem od razu jak tylko usłyszałem pierwsze "chrobotnięcie" i wszystko udało sie uratować, rozbierasz całość zgodnie z filmem i opisami, u mnie linka spadła z tego kółka, poskładałem całość i hula dalej.

Nie używaj tej szyby, tylko się zabierz za rozbiórkę, ewentualnie kup sprawny mechanizm używkę od b7, na pewno będzie lepszy niż jakikolwiek mechanizm pseudo oryginał z allegro za 100-150 zł.

Opublikowano

łatwiej kupić używkę i wymienić cały mechanizm, musisz wszystko rozebrać. Też jestem po tej robocie, na spokojnie zarezerwuj sobie min 3 godzinki

Opublikowano
Wymienić musisz linkę i pewnie to środkowe kółko, wszystko zależy od tego jak długo z tym jeździsz, ja zadziałałem od razu jak tylko usłyszałem pierwsze "chrobotnięcie" i wszystko udało sie uratować, rozbierasz całość zgodnie z filmem i opisami, u mnie linka spadła z tego kółka, poskładałem całość i hula dalej.

Nie używaj tej szyby, tylko się zabierz za rozbiórkę, ewentualnie kup sprawny mechanizm używkę od b7, na pewno będzie lepszy niż jakikolwiek mechanizm pseudo oryginał z allegro za 100-150 zł.

Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz. Nie zacina się, podczas opuszczania trzy razy delikatnie zaskroboli, a przy podnoszeniu też trzy razy zgrzytanie tylko głośniej. Może dobry smar pomoże.

Opublikowano

to właśnie jest odgłos cięcia linki przez to plastikowe kółko, przestań otwierać mechanizm, i weź się za wymianę, kup używkę i wymień.

Opublikowano

Mi linka popekala i szyby nie moglem zamknac kupilem w IC cały mechanizm, i tu pojawia sie pytanie bo szybka w dol schodzi normalnie a w gore 4 cm przed zamknieciem zwalnia. Co moze byc przyczyną?

Opublikowano

W książce coś o adaptacji kluczykiem jest ze zamknąć zamek kluczem i trzymać jak się szyba domknie to puścić i jeszcze raz zamek zamknąć na 3 sekundy. To samo na otwartej. Ustala wtedy pozycję.

Opublikowano

Nie powinno nic zwalniać, coś jest nie tak.

Ten opis jest prawdopodobnie do programowania szyb po odłączeniu akumulatora, co prawda robi się to przyciskami od szyb ale może i można kluczykiem.

Opublikowano

Ponad 3 lata spokoju po wymianie mechanizmu szyby od kierowcy i znowu to samo :facepalm: Linka ni stąd ni z owąd znowu zaczęła chrobotać przy opuszczaniu, a z zamknięciem to już w ogóle jest problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...