moskal Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 a kto mi powie gdzie wpiąć trójnik w AJL-u (ECU, kolektor, jakaś inna rureczka?) wskaźnik do mnie leci i chciałbym być przygotowany na jego przybycie najlepiej jakby jakaś fotka była... aczy ten silnik jakoś drastycznie różni się w budowie od AEB ???
mamci Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Pany , podpiąłem sie ze wskaźnikiem pod przewód zaznaczony niebieskim kółkiem , i teraz tak : na wolnych wskazuje -0,5 bara przy bucie powyżej 4000rpm ma 0,8 - 1,0 bara a jak dojdzie do prędkości to spada na 0 czy to jest normalne ??? czy może podpiąć sie pod inny przewód ??? pozwoliłem sobie użyć zdjęcia labka - dzieki czyli rozumiem że to ta żółto-czerwona strzałka?
moskal Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 czyli rozumiem że to ta żółto-czerwona strzałka? egzakli
mamci Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 bjutiful senkju mniemam, że po podłączeniu w w/w wężyk wskaźnik będzie mówił prawdę i tylko prawdę tak btw to ten wężyk mam taki trochę podziabany i nie wiem czy to tylko ten oplot czy może gdzieś dziurka jakaś... można to zastąpić czymś podobnym czy tylko ASO
moskal Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 bjutiful senkju mniemam, że po podłączeniu w w/w wężyk wskaźnik będzie mówił prawdę i tylko prawdę tak btw to ten wężyk mam taki trochę podziabany i nie wiem czy to tylko ten oplot czy może gdzieś dziurka jakaś... można to zastąpić czymś podobnym czy tylko ASO dobrze mniemasz http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=357 kup sobie ten o średnicy 3 lub 4mm i powymieniaj sobie wszystkie , rownież te które wychodzą z dolotu do turbiny bezpośrednio do DV itp. ja miałem strasznie dziurawe te węzyki jak kupiłem auto
mamci Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 mam wyciągać wszystkie i mierzyć? a może jakaś porada odnośnie długości jakiej będę potrzebował na "całokształt"?
moskal Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 mam wyciągać wszystkie i mierzyć? a może jakaś porada odnośnie długości jakiej będę potrzebował na "całokształt"? ja sobie kupiłem 2 metry i spokojnie wystarczyło.
mamci Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 więc dziś zabrałem się za montaż... podłączyłem pod w/w wężyk. Niby cacy lala. Nie miałem okazji ztestować do końca bo nie podłączyłem "elektryki", ale na postoju pokazuje mi w granicach od -0,4 do - 0,5 a po dodaniu gazu na luzie coś koło 0 czy to prawidłowe wskazania? ewentualnie jutro po podłączeniu podświetlania powiem co i jak dokładniej.
seba1-2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 w trakcie przejażdżki ci wszystko pokaże
mamci Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 a i jeszcze jedna rzecz... a w zasadzie dwie... 1. gdzie złapać masę? po słupku idą jakieś kable wydaje mi się, że do lampki w podsufitce czy mogę się tam wpiąć jeżeli tak to który kabel 2. moje autko z pochodzenia SZWED ma automatyczne włączanie świateł po przekręceniu kluczyka i najprawdopodobniej jak wepnę się tam jak autor wątku to wskaźnik non-stop będzie łupał po gałach mocnym podświetlaniem. Zależałoby mi żeby można było regulować moc podświetlania, a więc najlepiej byłoby podłączyć się gdzieś w okolice pokrętła od regulacji jasności zegarów tylko gdzie? i jaki kolor kabelka?
Buba Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Na jalowym u mnie jest -0.8 1. Mase podlacz gdziekolwiek 2. Musialbys sie podpiac pod zegary bo tam jest regulacja albo samemu taki "sciemniacz" zalozyc
cordi Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 1. po lewej stronie niedaleko bezpieczników masz listwę z (-) tam sie podepnij według mnie najłatwiej i bez cięcia kabli dajesz na kabel oczko i przykręcasz go tylko. 2. podepnij sie tak jak kolega w pierwszym poście u mnie zegary po włączeniu swiateł przygasają trochę ale powiem szczerze w ogule mi nie przeszkadzają
mamci Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 No więc odpuściłem sobie "lekkie podświetlanie" i mam tylko normalne. Wszystko ładnie działa tylko troche marne wyniki: na jałowym: -0,6 na jałowym po dodaniu gazu 0 pod obciążeniem po dodaniu gazu 0,5 - 0,6 - wydaje mi się że powinno być więcej ale to chyba wina zparciałych przewodów od podciśnienia. Chyba i tak jest poprawa, bo po wymianie kawałka wężyka na 3 biegu przy 80 zerwałem przyczepność
moskal Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 na jałowym: -0,6 na jałowym po dodaniu gazu 0 jałowym sie nie sugeruj , ja mam takie same wyniki a ile wogóle powinno ci w serii pompować ?? w AEB coś koło 0,55 bara.....
Buba Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 No więc odpuściłem sobie "lekkie podświetlanie" i mam tylko normalne. Wszystko ładnie działa tylko troche marne wyniki: na jałowym: -0,6 na jałowym po dodaniu gazu 0 pod obciążeniem po dodaniu gazu 0,5 - 0,6 - wydaje mi się że powinno być więcej ale to chyba wina zparciałych przewodów od podciśnienia. Chyba i tak jest poprawa, bo po wymianie kawałka wężyka na 3 biegu przy 80 zerwałem przyczepność Early 150hp 1.8T motors should boost 8-10psi stock. Later 180hp and 225hp 1.8T motors should boost 12-14psi stock
mamci Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 czyli wychodzi że powinno dmuchać prawie 1 bar (coś w granicach 0,8 - 0,9) a dmucha jak AEB. No nic będzie trzeba powymieniać resztę przewodów bo może część ciśnienia idzie w atmosferę
moskal Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 czyli wychodzi że powinno dmuchać prawie 1 bar (coś w granicach 0,8 - 0,9) a dmucha jak AEB. No nic będzie trzeba powymieniać resztę przewodów bo może część ciśnienia idzie w atmosferę ja po kupnie miałem strasznie zniszczone przewody , wymieniłem na samco i nie ma zadnej różnicy , pompuje tak jak pompowała 0,9 bara
pejterr1 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam Temat zamkniety juz jakiś czas temu, ale dzieki niemu i ja zamontowałem w swoim aucie wskaźnik turbo. bylo pytanie do ile pompuje spręzarka, ja mam 1.9TDI 90KM 1Z i pompuje do 0,9 bar, w porywach do 1.1. U mnie nie obserwuje spadku poniżej 0 bar. Mam wskaźnik firmy JOM de, fajny, ale ale, w dzień slabo widac, a w nocy wrecz razi. Jednak ogólnie jest spoko.
pejterr1 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 piotrek elegancko ci to wyszło Dzieki, sposób podłączenia ustrojstwa tylko dzieki twojemu opisowi... Jedyny kłopot miałem z podłączeniem przewodu masy, podłączyłem pod kawałek blachy pod kierownicą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się