Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

a kto mi powie gdzie wpiąć trójnik w AJL-u (ECU, kolektor, jakaś inna rureczka?) wskaźnik do mnie leci i chciałbym być przygotowany na jego przybycie :D najlepiej jakby jakaś fotka była...

aczy ten silnik jakoś drastycznie różni się w budowie od AEB ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany , podpiąłem sie ze wskaźnikiem pod przewód zaznaczony niebieskim kółkiem , i teraz tak :

na wolnych wskazuje -0,5 bara

przy bucie powyżej 4000rpm ma 0,8 - 1,0 bara

a jak dojdzie do prędkości to spada na 0

czy to jest normalne ??? czy może podpiąć sie pod inny przewód ???

pozwoliłem sobie użyć zdjęcia labka - dzieki

silnikm.jpg

czyli rozumiem że to ta żółto-czerwona strzałka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bjutiful senkju :D

mniemam, że po podłączeniu w w/w wężyk wskaźnik będzie mówił prawdę i tylko prawdę :) tak btw to ten wężyk mam taki trochę podziabany i nie wiem czy to tylko ten oplot czy może gdzieś dziurka jakaś... można to zastąpić czymś podobnym czy tylko ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bjutiful senkju :D

mniemam, że po podłączeniu w w/w wężyk wskaźnik będzie mówił prawdę i tylko prawdę :) tak btw to ten wężyk mam taki trochę podziabany i nie wiem czy to tylko ten oplot czy może gdzieś dziurka jakaś... można to zastąpić czymś podobnym czy tylko ASO

dobrze mniemasz :wink4:

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=357

kup sobie ten o średnicy 3 lub 4mm i powymieniaj sobie wszystkie , rownież te które wychodzą z dolotu do turbiny bezpośrednio do DV itp. ja miałem strasznie dziurawe te węzyki jak kupiłem auto :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wyciągać wszystkie i mierzyć? a może jakaś porada odnośnie długości jakiej będę potrzebował na "całokształt"?

ja sobie kupiłem 2 metry i spokojnie wystarczyło. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc dziś zabrałem się za montaż... podłączyłem pod w/w wężyk. Niby cacy lala. Nie miałem okazji ztestować do końca bo nie podłączyłem "elektryki", ale na postoju pokazuje mi w granicach od -0,4 do - 0,5 a po dodaniu gazu na luzie coś koło 0 czy to prawidłowe wskazania? ewentualnie jutro po podłączeniu podświetlania powiem co i jak dokładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze jedna rzecz... a w zasadzie dwie...

1. gdzie złapać masę? po słupku idą jakieś kable wydaje mi się, że do lampki w podsufitce czy mogę się tam wpiąć jeżeli tak to który kabel

2. moje autko z pochodzenia SZWED ma automatyczne włączanie świateł po przekręceniu kluczyka i najprawdopodobniej jak wepnę się tam jak autor wątku to wskaźnik non-stop będzie łupał po gałach mocnym podświetlaniem. Zależałoby mi żeby można było regulować moc podświetlania, a więc najlepiej byłoby podłączyć się gdzieś w okolice pokrętła od regulacji jasności zegarów tylko gdzie? i jaki kolor kabelka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jalowym u mnie jest -0.8

1. Mase podlacz gdziekolwiek

2. Musialbys sie podpiac pod zegary bo tam jest regulacja albo samemu taki "sciemniacz" zalozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. po lewej stronie niedaleko bezpieczników masz listwę z (-) tam sie podepnij według mnie najłatwiej i bez cięcia kabli dajesz na kabel oczko i przykręcasz go tylko.

2. podepnij sie tak jak kolega w pierwszym poście u mnie zegary po włączeniu swiateł przygasają trochę ale powiem szczerze w ogule mi nie przeszkadzają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc odpuściłem sobie "lekkie podświetlanie" i mam tylko normalne. Wszystko ładnie działa tylko troche marne wyniki:

na jałowym: -0,6

na jałowym po dodaniu gazu 0

pod obciążeniem po dodaniu gazu 0,5 - 0,6 - wydaje mi się że powinno być więcej ale to chyba wina zparciałych przewodów od podciśnienia.

Chyba i tak jest poprawa, bo po wymianie kawałka wężyka na 3 biegu przy 80 zerwałem przyczepność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jałowym: -0,6

na jałowym po dodaniu gazu 0

jałowym sie nie sugeruj , ja mam takie same wyniki :wink4:

a ile wogóle powinno ci w serii pompować ?? w AEB coś koło 0,55 bara.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc odpuściłem sobie "lekkie podświetlanie" i mam tylko normalne. Wszystko ładnie działa tylko troche marne wyniki:

na jałowym: -0,6

na jałowym po dodaniu gazu 0

pod obciążeniem po dodaniu gazu 0,5 - 0,6 - wydaje mi się że powinno być więcej ale to chyba wina zparciałych przewodów od podciśnienia.

Chyba i tak jest poprawa, bo po wymianie kawałka wężyka na 3 biegu przy 80 zerwałem przyczepność :)

Early 150hp 1.8T motors should boost 8-10psi stock.

Later 180hp and 225hp 1.8T motors should boost 12-14psi stock

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wychodzi że powinno dmuchać prawie 1 bar (coś w granicach 0,8 - 0,9) a dmucha jak AEB. No nic będzie trzeba powymieniać resztę przewodów bo może część ciśnienia idzie w atmosferę :)

ja po kupnie miałem strasznie zniszczone przewody , wymieniłem na samco i nie ma zadnej różnicy , pompuje tak jak pompowała 0,9 bara :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Temat zamkniety juz jakiś czas temu, ale dzieki niemu i ja zamontowałem w swoim aucie wskaźnik turbo. bylo pytanie do ile pompuje spręzarka, ja mam 1.9TDI 90KM 1Z i pompuje do 0,9 bar, w porywach do 1.1. U mnie nie obserwuje spadku poniżej 0 bar.

Mam wskaźnik firmy JOM de, fajny, ale ale, w dzień slabo widac, a w nocy wrecz razi. Jednak ogólnie jest spoko.

1sf8HS.jpg

1IjDOr.jpg

qMTzS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...